Ministerul Investițiilor și Proiectelor Europene a implementat împreună cu societatea emitentă, Pluxee, o procedură privind înlocuirea cardurilor pierdute, furate, nefuncționale sau emise cu date incorecte.
Conform procedurii, angajații din școli care au pierdut sau nu mai pot folosi cardurile de primă de carieră și de carieră profesională din diverse motive, pot primi unele noi. Aceștia trebuie să contacteze compania prin telefon sau email.
„Reprezentanții emitentului cardului Pluxee vor prelua solicitările, vor prelucra informațiile și ulterior se va plasa comanda pentru înlocuirea suporturilor electronice.
Pentru a se emite carduri noi, beneficiarii O.U.G. nr. 58/2023 privind unele măsuri pentru acordarea unei prime de carieră didactică pentru personalul didactic și didactic auxiliar, precum și unei prime de carieră profesională pentru personalul administrativ din învățământul de stat pot contacta Pluxee:
• număr de telefon: 021 207 27 27;
• adresă de email: socialplus.ro@pluxeegroup.com.”
Documente atașate
Adresa Pluxee către Ministerul Educației și Cercetării
Prin Ordinul M.E.C. 3745/2025 au fost aprobate Metodologia și criteriile de acordare a gradației de merit personalului didactic din învățământul preuniversitar de stat în sesiunea 2025.
În ședința Comisiei paritare de la nivelul I.S.J. Hunedoara din data de 16 aprilie 2025 și în ședința Consiliului de administrație al I.S.J. Hunedoara din data de 28 aprilie 2028 au fost aprobate:
- numărul de locuri pe categorii de personal/discipline/niveluri de învățământ;
- fișele de (auto)evaluare;
- procedura documentată.
Toate detaliile se regăsesc pe site-ul organizației, la rubrica:
JURIDIC – LEGISLAȚIE – RAPORTURI DE MUNCĂ - GRADAȚIA DE MERIT 2025,
link direct: https://nou.siphd.ro/?a=2433&q=3&r=47&e=2025
Metodologia - https://nou.siphd.ro/f/2025/00000040371.pdf
Graficul desfășurării concursului - https://nou.siphd.ro/f/2025/00000040370.pdf
Numărul de locuri alocate pe fiecare disciplină - https://nou.siphd.ro/f/2025/00000040496.pdf
Fișele de (auto)evaluare (22) - https://nou.siphd.ro/?a=2433&q=3&r=47&e=2025
Luni, 28 aprilie a.c., a avut loc ședința de lucru a Consiliului de Administrație al Inspectoratului Școlar Județean Hunedoara.
Pe ordinea de zi au fost înscrise următoarele probleme:
I. Aprobare număr de locuri pentru concursul de gradații de merit, sesiunea 2025
II. Solicitări de la unități de învățământ
III. Diverse
În cadrul ședinței au fost luate următoarele hotărâri:
I. Se aprobă numărul de locuri alocat fiecărei discipline pentru concursul de acordare gradații de merit, sesiunea 2025, conform Anexei 1.
II. Se aprobă solicitările unităților de învățământ, conform Anexei 2.
III. Diverse:
1. Se aprobă Procedura documentată referitor la acordarea gradației de merit personalului didactic și didactic auxiliar din învățământul preuniversitar, sesiunea 2025 conform Anexei 3.
2. Se aprobă lista posturilor titularizabile, 81 posturi, conform Anexei 4.
3. Se aprobă desemnarea Palatului Copiilor Deva drept centru de înscriere pentru titularizare 2025.
4. Se informează despre scrisoarea de mulțumire a Universității de Vest Timișoara pentru organizarea concursului „Anton Saimac”.
5. Se aprobă Ghidul privind prevenirea și combaterea hărțuirii pe criteriul de sex și a hărțuirii morale la locul de muncă, conform Anexei 5.
Anexele la care se face referire în articol sunt postate la rubrica ISJ HUNEDOARA–CONSILIUL DE ADMINISTRAȚIE
Vineri, 14 martie a.c., a avut loc ședința de lucru a Consiliului de Administrație al Inspectoratului Școlar Județean Hunedoara.
Pe ordinea de zi au fost înscrise următoarele probleme:
I. Analiză prevederi OUG nr. 9/2025
II. Diverse
În cadrul ședinței au fost luate următoarele hotărâri:
I. Se prezintă modificările legislative aduse de OUG nr. 12/2025, respectiv se prorogă termenul de aplicare al art. 38, alin. 10 și se vor organiza concursuri pentru posturile vacantate și vacantabile.
II. Diverse:
1. Se aprobă pensionarea la limită de vârstă a unui cadru didactic, începând cu data de 01.04.2025.