Noi suntem
SINDICATUL ÎNVĂȚĂMÂNT PREUNIVERSITAR JUDEȚUL HUNEDOARA

Agenda

31.03.2021
Conferința anuală a C.A.R. (I.F.N.) S.I.P. Județul Hunedoara - on line

24.03.2021
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara - Sediul S.I.P. Județul Hunedoara

18.03.2021
Ședința cu directorii unităților de învățământ din județul Hunedoara - on line

10.03.2021
Comitetul de supraveghere al C.A.R. (I.F.N.) S.I.P. Județul Hunedoara - on line

24.02.2021
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara - Sediul S.I.P. Județul Hunedoara

10.02.2021
Comisia de Dialog Social de la nivelul Instituției Prefectului Județul Hunedoara - Prefectura Hunedoara

05.02.2021
Ședința cu directorii unităților de învățământ din județul Hunedoara - on line

27.01.2021
Comitetul Local de Dezvoltare a Parteneriatului Social Județul Hunedoara

19.01.2021
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

19.01.2021
Comisia de Dialog Social de la nivelul Instituției Prefectului Județul Hunedoara

06.01.2021
Consiliul Liderilor F.S.E. „Spiru Haret” - on line

06.01.2021
Comisia Paritară de la nivelul I.S.J. Hunedoara - on line

16.12.2020
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

16.12.2020
Consiliul Liderilor S.I.P. Județul Hunedoara

10.12.2020
Ședința cu directorii unităților de învățământ din județul Hunedoara - on line

09.12.2020
Ședința C.L.D.P.S. Hunedoara - on line

09.12.2020
Comitetul de Supraveghere C.A.R. (I.F.N.) S.I.P. Județul Hunedoara

28.10.2020
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

20.10.2020
Consiliul Liderilor F.S.E. „Spiru Haret”

20.10.2020
Biroul Executiv al F.S.E. „Spiru Haret”

16.10.2020
Ședința cu directorii unităților de învățământ din județul Hunedoara - I.S.J. Hunedoara

01.10.2020
Ședința cu directorii unităților de învățământ din județul Hunedoara - I.S.J. Hunedoara

30.09.2020
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

11.09.2020
Ședința cu directorii unităților de învățământ din județul Hunedoara - I.S.J. Hunedoara

09-10.09.2020
Consiliul Liderilor S.I.P. Județul Hunedoara

07.09.2020
Ședința cu directorii unităților de învățământ din județul Hunedoara - I.S.J. Hunedoara

02.09.2020
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

01.09.2020
Biroul Executiv al F.S.E. „Spiru Haret”

01.09.2020
Consiliul Liderilor F.S.E. „Spiru Haret”

31.08.2020
Ședința cu directorii unităților de învățământ din județul Hunedoara - I.S.J. Hunedoara

16.08.2020
Biroul Executiv al F.S.E. „Spiru Haret”

16.08.2020
Consiliul Liderilor F.S.E. „Spiru Haret”

08.07.2020
Comitetul de Supraveghere C.A.R. (I.F.N.) S.I.P. Județul Hunedoara

23.06.2020
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

28.05.2020
Ședința cu directorii unităților de învățământ din județul Hunedoara - I.S.J. Hunedoara

27.05.2020
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

14.05.2020
Ședința cu directorii unităților de învățământ din județul Hunedoara - I.S.J. Hunedoara

07.05.2020
Ședința cu directorii unităților de învățământ din județul Hunedoara - I.S.J. Hunedoara

28.04.2020
Finalizarea lucrărilor Conferinței anuale a C.A.R. (I.F.N.) S.I.P. Județul Hunedoara

24.04.2020
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

24.04.2020
Comitetul de Supraveghere C.A.R. (I.F.N.) S.I.P. Județul Hunedoara

14.04.2020
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

30.03.2020
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

25.03.2020
Conferința anuală a C.A.R. (I.F.N.) S.I.P. Județul Hunedoara

25.03.2020
Consiliul Liderilor S.I.P. Județul Hunedoara

26.02.2020
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

14.02.2020
Biroul Executiv al F.S.E. „Spiru Haret”

14.02.2020
Consiliul Liderilor F.S.E. „Spiru Haret”

10.02.2020
Comisia paritară de la nivelul I.S.J. Hunedoara

05.02.2020
Comisia de dialog social de la nivelul Instituției Prefectului Județul Hunedoara

29.01.2020
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

04.12.2019
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

20.11.2019
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

11.09.2019
Consiliul Liderilor S.I.P. Județul Hunedoara

19.06.2019
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

29.05.2019
Conferința de alegeri S.I.P. județul Hunedoara

15.05.2019
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

17.04.2019
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

04.04.2019
Alegeri în organizații de zonă ale S.I.P. Județul Hunedoara: Lupeni, Vulcan, Uricani

27.03.2019
Consiliul Liderilor S.I.P. Județul Hunedoara

27.03.2019
Conferința anuală a C.A.R. (I.F.N.) S.I.P. județul Hunedoara

27.02.2019
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara



Actualitate

Vaccinare și testare pentru învățare

09.04.2021

image/png, 2080935 octeți

Vineri, 9 aprilie, începând cu ora 15:00, la sala „Spiru Haret” de la Inspectoratul Școlar Județean Hunedoara, s-a derulat, pe durata a aproximativ trei ore, una din etapele campaniei naționale de informare „Vaccinare și testare pentru învățare”. Campania este organizată de Ministerul Educației cu sprijinul Ministerului Sănătății și având ca parteneri inspectoratele școlare, sindicatele din educație, Consiliul Național al Elevilor și Federația Asociațiilor de Părinți.

 

La evenimentul organizat în sistem hibrid au participat, în principal, inspectori, directori, profesori: 37 dintre aceștia față în față și 145 on line, în sistem videoconferință.

 

De remarcat din rândul participanților: domnul Sorin Ion, secretar de stat în Ministerul Educației, doamna Oana Adriana Biriș și domnul Széll Lőrincz, subprefecți în cadrul Instituției Prefectului Județul Hunedoara, domnul Ilie Pârvan și doamna Iolanda Iacob, inspector școlar general, respectiv adjunct, la Inspectoratul Școlar Județean Hunedoara, doamna Diana Cremenașiu, medic epidemiolog la Direcția de Sănătate Publică a Județului Hunedoara, domnul Andrei Dinu, președintele al Federației Asociațiilor de Părinți – Filiala Hunedoara, elevul Nicolas Ciubotariu, vicepreședinte al Consiliului Județean al Elevilor Hunedoara.

 

Evident, principala temă de discuție/dezbatere a fost, cum se poate deduce din titlul articolului, campania de informare privind importanța vaccinării anticovid-19, dar au fost abordate și alte teme specifice educației și acestei perioade.

 

Într-o prezentare cronologică succintă, temele aduse în discuție au fost:

 

Ilie Pârvan, inspector școlar general la Inspectoratul Școlar Județean Hunedoara:

- deschiderea ședinței, prezentarea invitaților și a subiectului principal al dezbaterii.

 

Sorin Ion, secretar de stat în Ministerul Educației:

- mottoul Ministerului și al acțiunii: „cât mai curând, câți mai mulți, la școală în bănci”;

- prezentare generală a campaniei;

- abordează și alte subiecte: Planul Național de Redresare și Reziliență, digitalizarea educației, Programul național pentru creșe, Programul național „Școala după școală”, planurile cadru.

 

Diana Cremenașiu, medic epidemiolog la Direcția de Sănătate Publică a Județului Hunedoara:

- prezentare generală a vaccinurilor folosite în România;

- „vaccinurile sunt benefice”;

- recomandarea de vaccinare pentru toate categoriile de vârstă;

- răspuns la întrebarea reprezentantului părinților: testarea elevilor trebuie făcută în condiții de legalitate, cu acordul părinților.

 

Széll Lőrincz, subprefect la Instituția Prefectului Județul Hunedoara:

- susține vaccinarea; exemplu personal: vaccinat cu Astra-Zeneca.

 

Dan Motântău, director adjunct la Liceul Tehnologic „Hurmuzescu” Deva:

- importanța vaccinării; scăderea ratei incidenței în țările cu procente mari de vaccinare a populației.

 

Demeter Sorin, director la Liceul Tehnologic „Transilvania” Deva:

- testarea elevilor este o problemă: există teste, nu există personal de specialitate.

 

Liga Adrian, director la Liceul cu Program Sportiv „Cetate” Deva:

- costurile generate de testarea sportivilor din loturile de performanță.

 

Rusu Paul, președinte al Sindicatului Învățământ Preuniversitar Județul Hunedoara:

- susține campania; sindicatele partenere în acest proiect;

- lipsa de informații bazate pe adevărul științific și competența medicală a generat reticență din partea personalului din educație în privința intenției de vaccinare;

- campania de informare trebuia „să se întâmple” mai devreme și să fie urmată de o campanie de vaccinare pe un culoar preferențial pentru personalul din educație înainte de începerea activităților față în față;

- testarea tuturor elevilor și personalului din educație la întoarcerea din vacanța de sărbători;

- disputa dintre Ministerul Educației și Ministerul Sănătății este observabilă și în opinia publică și trezește neîncredere;

- remarcă privind temele secundare aduse în discuție; evidențiază „datoria” Ministerului și a Guvernului față de profesori: două etape de creștere salarială.

 

Sorin Ion, secretar de stat în Ministerul Educației:

- la nivelul M.E. există bune intenții privind salarizare.

 

Andrei Dinu, președintele al Federației Asociațiilor de Părinți – Filiala Hunedoara:

- personal susține campania și vaccinarea, dar există păreri diferite printre cei pe care îi reprezintă;

- solicită informații privind pregătirea remedială.

 

Nicolas Ciubotariu, vicepreședinte al Consiliului Județean al Elevilor Hunedoara:

- personal susține campania, dar dintr-un sondaj intern rezultă că 58% dintre elevii de liceu nu vor să se vaccineze.

 

Pe lângă tema principală au fost abordate, la inițiativa moderatorilor, și alte teme.

 

Mariana Miertoiu, contabil șef la Inspectoratul Școlar Județean Hunedoara:

- precizări privind plata burselor în județul nostru;

- costurile mari pentru testarea elevilor din CSS/LPS-uri;

- decontarea cheltuielilor pentru transportul elevilor.

 

Sorin Ion, secretar de stat în Ministerul Educației:

- legea referitoare la decontarea navetei elevilor are două prevederi inaplicabile; s-au făcut propuneri pentru modificarea ei.

 

Teodora Vintilă, inspector de specialitate la Inspectoratul Școlar Județean Hunedoara, vicepreședinte al Comisie județene pentru evaluarea națională:

- prezintă situația simulării evaluării naționale la nivelul județului nostru.

 

Gabriela Berbeceanu, inspector de specialitate la Inspectoratul Școlar Județean Hunedoara, vicepreședinte al Comisie județene pentru bacalaureat:

- prezintă situația simulării examenului de bacalaureat la nivelul județului nostru.

 

Anișor Pârvu, director la Colegiul Economic „Emanuil Gojdu” Hunedoara

Ștefan Bogdan, director la Liceul Teoretic „Avram Iancu” Brad

- prezintă situația simulării bacalaureatului în unitățile conduse; aprecieri, concluzii.

 

Alexandru Murar, inspector de specialitate la Inspectoratul Școlar Județean Hunedoara:

- prima generație care termină clasa a VIII-a pe noile planuri cadru; cum vor continua?

 

Iolanda Iacob, inspector școlar general adjunct la Inspectoratul Școlar Județean Hunedoara:

- informații statistice privind funcționarea unităților școlare din județ în diferite scenarii;

- creșterea calității predării online;

- condiționarea înscrierii profesorilor la gradele didactice de participarea la cursuri serioase.

 

Ilie Pârvan, inspector școlar general la Inspectoratul Școlar Județean Hunedoara:

- încheierea dezbaterii; mulțumiri participanților.

 

Sorin Ion, secretar de stat în Ministerul Educației:

- mesaj final: „putem să schimbăm lucruri”.

 

Concluzie: o acțiune care ar putea fi utilă în măsura în care informațiile vor fi diseminate, dar abordarea și a altor teme a „diluat” tema principală și, implicit, scopul principal al evenimentului: promovarea acțiunilor de vaccinare împotriva virusului.

 

Important

Reprogramarea concediilor de odihnă și salarizarea în perioada 2 aprilie - 4 mai 2021

01.04.2021

image/jpeg, 102040 octeți

Ținând cont de situația epidemiologică și de legislația în vigoare, Ministerul Educației a transmis în teritoriu o adresă relativă la reprogramarea concediilor de odihnă ale cadrelor didactice.

 

Astfel, se precizează:

 

1.    cadrele didactice care au în încadrare clase a VIII-a, a XII-a zi și a XIII-a seral și/sau frecvență redusă, în perioada 12 - 29 aprilie 2021, vor fi în activitate; la cerere, aceste cadre didactice pot fi programate în concediu de odihnă doar în zilele în care nu desfășoară activități didactice la aceste clase;

 

2.    cadrele didactice care nu au în încadrare clase a VIII-a, a XII-a zi și a XIII-a seral și frecvență redusă vor fi programate în concediu de odihnă, în perioada 2 aprilie - 4 mai 2021;

 

3.    cadrele didactice din învățământul preșcolar vor fi programate în concediu de odihnă, în perioada 2 aprilie - 4 mai 2021, în situația în care unitățile de învățământ în care sunt încadrate NU organizează activități educative cu copiii, cu prezență fizică, conform punctului 5 al art. 2 din OMEC nr. 3125/2020 privind structura anului școlar 2020 — 2021, cu modificările și completările ulterioare.

 

4.    în perioada 2 aprilie-4 mai 2021, vor fi în activitate:

 

- cadrele didactice nominalizate în comisiile stabilite prin decizii ale directorilor unităților de învățământ, care în această perioadă au planificate activități (de exemplu: înscrierea copiilor în clasa pregătitoare, desfășurarea anchetelor sociale în vederea includerii elevilor în programul „Euro 200” ș.a.);

 

- cadrele didactice a căror prezență se impune în unitatea de învățământ (de exemplu: asigurarea continuității la conducerea unității de învățământ, prezență la ședințele consiliului de administrație stabilite în baza actelor normative în vigoare ș.a.);

 

- cadrele didactice din cadrul CJRAE/CMBRAE implicate în activitățile de evaluare a dezvoltării copiilor în vederea înscrierii la clasa pregătitoare;

 

- cadrele didactice din cluburile sportive școlare implicate în organizarea și desfășurarea competițiilor sportive, precum și cadrele didactice din unitățile conexe implicate în organizarea și desfășurarea activităților deja programate.

 

Aceste cadre didactice vor fi programate în concediu de odihnă în zilele în care nu sunt implicate în activități de tipul celor menționate anterior.

 

În ceea ce privește salarizarea personalului didactic de predare, se fac următoarele precizări:

 

a.     în perioada 12 - 29 aprilie, personalul didactic de predare titular, precum și personalul didactic de predare angajat cu contract individual de muncă pe perioadă determinată sau pe durata viabilității postului didactic, care desfășoară activități de predare în această perioadă, va fi salarizat doar pentru norma didactică de predare aferentă funcției de bază, în situația în care activitățile de predare desfășurate în această perioadă nu depășesc o normă didactică de predare; excepție fac cadrele didactice, care, în perioada 12 - 29 aprilie 2021, desfășoară activități didactice de predare care conduc la depășirea normei didactice de predare aferente funcției de bază, acestea fiind salarizate și în regim de plata cu ora pentru numărul de ore lucrate în perioada respectivă peste norma de bază;

 

b.    în perioada 12-29 aprilie 2021, personalul didactic de predare asociat/pensionat, angajat în regim de plata cu ora, care are în încadrare clase a VIII-a, a XII-a zi sau a XIII-a seral și/sau frecvență redusă, va fi salarizat pentru activitatea prestată la aceste clase, pentru numărul de ore lucrate în perioada respectivă;

 

c.     celelalte cadre didactice care nu se află într-una din situațiile prevăzute la punctele 1 sau 2 vor primi indemnizația aferentă concediului de odihnă, calculată conform prevederilor legale.

 

Ținând seama de toate aceste precizări, dar și de diferitele „interpretări” ale acestora, se cuvine precizat:

 

1.     Reprogramarea concediilor de odihnă afectează, dintre categoriile de personal existente în unitățile de învățământ, doar cadrele didactice;

 

2.     NU există o obligativitate general aplicabilă ca toate cadrele didactice să intre în concediul de odihnă, excepțiile fiind suficient de permisive pentru a permite derularea tuturor activităților care se cer derulate; 

 

3.     Derularea diferitelor activități NU dă dreptul angajatorului de a fragmenta programul cadrelor didactice (de exemplu, o zi în activitate, patru în concediu de odihnă) care derulează activități didactice (punctele 1 și 3 de mai sus), exceptând situațiile precizate la punctul 4;

 

4.     Este posibilă plata cu ora pentru persoanele încadrate în acest regim, după cum se pot plăti ore la plata cu ora peste norma didactică de bază numai în măsura în care se realizează întreaga normă de bază, iar aceste ore exced norma de bază.

 

Totodată, ținând cont de modul în care Ministerul Educației a decis și a transmis aceste precizări relative la reprogramarea concediilor de odihnă și având în vedere neajunsurile pe care aplicația utilizată pentru salarizare în sistemul educațional le dovedește, F.S.E. „Spiru Haret” a transmis o adresă prin care s-a solicitat modificarea Adresei nr. 1970/DGPI/31.03.2021 în conformitate cu legislația în vigoare și după consultarea partenerilor de dialog social.

 

Atașăm acestui articol atât adresa Ministerului Educației, cât și pe cea a F.S.E. „Spiru Haret”.

 

Eveniment

Conferința Anuală a CAR (IFN) SIP Hunedoara

06.04.2021

image/jpeg, 353875 octeți

Conferința Anuală a C.A.R. (I.F.N.) S.I.P. Județul Hunedoara a fost convocată pentru data de 31.03.2021. Având în vedere instituirea stării de alertă și imposibilitate desfășurării normale a Conferinței, Comitetul de Supraveghere al C.A.R. (I.F.N.) S.I.P. Județul Hunedoara a propus desfășurarea online a activităților Conferinței Anuale 2021.

 

Astfel, cu o lună înainte de data Conferinței, o parte din materialele Conferinței (convocator, comisii de lucru, agenda de lucru, propuneri de modificare a cuantumului împrumuturilor și a dobânzilor la împrumuturi, regulamentul) au fost postate pe site-ul organizației și au fost transmise tuturor liderilor grupelor sindicale prin e-mail. 

 

Cu două săptămâni înainte de data desfășurării Conferinței s-au transmis și celelalte materialele ale Conferinței: Raportul Comitetului de Supraveghere privind activitatea din anul 2020, Raportul financiar contabil și bilanțul pentru anul 2020, Raportul Comisiei de Cenzori privind gestiunea în anul 2020, Delegație, Buletinul de vot special. Toate aceste materiale pot fi consultate/descărcate aici.

 

În data de 31 martie 2021 lucrările Conferinței s-au desfășurat online, în format video-conferință. Au participat 143 delegați din toate unitățile de învățământ unde sunt constituite grupe ale C.A.R. (I.F.N.) S.I.P. Județul Hunedoara.

 

Conferința C.A.R. (I.F.N.) S.I.P. Județul Hunedoara a hotărât următoarele:

1. Se aprobă desfășurarea on-line a Conferinței anuale a CAR (IFN) SIP Hunedoara.

2. Se aprobă Raportul de activitate al Comitetului de supraveghere pentru anul 2020.

3. Se aprobă Raportul financiar contabil pentru anul 2020.

4. Se aprobă bilanțul contabil pentru anul 2020.

5. Se aprobă Raportul Comisiei de cenzori pentru anul 2020.

6. Se aprobă reducerea dobânzii reale la împrumuturi tradiționale cu dobândă bonificată (doar pentru membrii S.I.P. Județul Hunedoara) la 3% / an.

7. Se aprobă reducerea dobânzii reale la împrumuturile rapide cu dobândă bonificată (doar pentru membrii S.I.P. Județul Hunedoara)  la 2% pe trei luni.

8. Se aprobă reducerea dobânzii reale la împrumuturile tradiționale fără dobândă bonificată la 10 % / an.

9. Se aprobă reducerea dobânzii reale la împrumuturile rapide fără dobândă bonificată la 5% pe trei luni.

10. Se aprobă creșterea cuantumului maxim al împrumutului clasic la suma de 50.000 lei.

11. Se stabilește perioada maximă de rambursare a împrumutului la 6 ani.

12. Se aprobă creșterea cuantumului maxim al cotizației lunare (contribuția la propriul fond social) la 500 lei.

13. Se stabilește numărul de giranți astfel: 1 girant pentru fiecare tranșă de 10.000 lei împrumutați peste suma care nu este garantată de fondul social și salariul net al persoanei.

14. Se validează componența Comitetului de supraveghere în actuala componență (Baciu Camelia, Colhon Vasilica, Rusu Paul, Stoica Dija, Sturza Crina).

 

Alte detalii privind activitatea C.A.R. (I.F.N.) S.I.P. Județul Hunedoara: 

- Istoric,

- Statut,

- Conducere,

- Cum poți deveni membru,

- Norme de creditare,

- Forme de împrumut,

- Accesare împrumut,

- Modele documente,
- Conferința de alegeri,

- Conferința anuală,

- Protecția datelor cu caracter personal,

- Contact,

pot fi consultate/descărcate de pe site-ul www.siphd.ro, de la rubrica C.A.R. Hunedoara.

 

18.03.2021
02.03.2021
10.09.2020
Date personale
Data articolului: 12.12.2019
Data ultimei actualizări: 10.04.2021
Numărul de vizualizări: 659


Acest site folosește cookie-uri.

 

Navigând în continuare vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor.

 

1. Date de contact. 

 

Acest site este administrat de SIP Hunedoara care poate fi contactat la adresa:
Str. Gheorghe Barițiu, Nr. 2, Corp B - mansardă, Deva, 330065, Județul Hunedoara.

 

2. Generalități. 

 

Documentul pe care tocmai îl parcurgeți în acest moment este, de fapt, unul dintre modurile în care noi dorim să vă arătăm că încrederea pe care ne-o acordați nu este unilaterală, și că și noi, la rândul nostru, luăm toate măsurile necesare pentru ca vizita dvs. în site-ul nostru sa fie cât mai plăcută și fără consecințe pe care nu le anticipați.
Pentru orice întrebare sau nedumerire în privința termenilor utilizați mai jos sau asupra oricăror alte probleme legate de modul în care noi înțelegem să păstrăm confidențialitatea datelor dvs., vă rugăm să ne contactați la următoarea adresă de e-mail: postmaster [at] siphd [dot] ro.

 

3. Ce fel de informații colectăm de la dvs.? 

 

SIPHD.RO colectează informație de la utilizatorii săi în următoarele modalități: direct de la utilizator, din rapoartele traficului înregistrat de server-ele care găzduiesc site-ul SIPHD.RO, precum și prin intermediul cookie-urilor.

Informație furnizată direct de utilizator:

Atunci când vă abonați la un serviciu furnizat de SIPHD.RO, vă putem întreba care este numele dvs., care este adresa dvs. de e-mail și vă putem cere alte informații personale.
Cu cât veți furniza mai multă informație în mod voluntar, cu atât mai bine vă putem personaliza informațiile oferite la viitoarea dvs. vizită.

Informație din raportul de trafic al serverului:

Atunci când vizitați un site web, dezvăluiți anumite informații despre dvs., ca adresa dvs. IP, ora vizitei dvs., locul de unde ați intrat în site-urile noastre.
SIPHD.RO, ca și alți operatori, înregistrează această informație.

Cookie-uri:

În ideea de a oferi un serviciu personalizat utilizatorilor noștri, SIPHD.RO poate folosi cookie-uri pentru a facilita stocarea și urmărirea preferințelor dvs.
Spre exemplu, putem folosi cookie-uri pentru a vă putea identifica și pentru a vă putea furniza informații și servicii bazate pe preferințele pe care vi le-ați exprimat în vizitele dvs. anterioare.
Cookie-urile sunt fișiere de tip .TXT, oferite browser-ului dvs. de un server web și stocate apoi pe hard-discul calculatorului dvs.
Folosirea cookie-urilor este un standard actual la multe dintre site-urile importante pe care le vizitați.
Majoritatea browser-elor sunt configurate să accepte cookie-uri.
Dacă însă preferați acest lucru, puteți configura browser-ul dvs. fie să vă anunțe ori de câte ori primiți câte un cookie, fie să refuze chiar acceptarea cookie-urilor.
Trebuie însă să aflați că unele secțiuni ale site-ului nostru nu vor putea fi vizualizate normal dacă ați configurat browser-ul dvs. să respingă cookie-urile.


Trebuie de asemenea să rețineți că ori de câte ori dezvăluiți în mod voluntar informații personale în mediul de comunicare online, ca forumurile online, programele de e-mail, programele de FTP, grupurile de discuții, serviciile de chat, informația dezvăluită de dvs. poate fi ușor colectată și folosită de persoane neautorizate.
Deși SIPHD.RO face tot posibilul să protejeze informația dvs. personală, SIPHD.RO nu vă poate asigura sau garanta securitatea oricărui tip de informație pe care ni-l transmiteți, astfel încât transmiterea informației într-un mediu inadecvat se face pe propriul dvs. risc.
Trebuie să înțelegeți de asemenea că sunteți unicul responsabil pentru menținerea secretului informațiilor (parole, nume de utilizator etc.), legate de conturile pe care le-ați dobândit ca urmare a folosirii serviciilor oferite de noi.

 

4. Cum și când este folosită informația? 

 

SIPHD.RO folosește informația colectată de la dvs. în mai multe feluri, în funcție de tipul de informație colectat:


Informație furnizată direct de utilizator: această informație este folosită doar în scopul personalizării serviciilor oferite dvs. și a verificării identității dvs. în vederea executării eventualelor contracte între dvs. și noi în urma folosirii de către dvs. a serviciilor dezvoltate de noi. 
Informația colectată din raportul de trafic al serverului SIPHD.RO: acest tip de informație ne ajută să identificăm care secțiuni ale site-ului nostru sunt secțiuni de interes pentru utilizatori.SIPHD.RO colectează de asemenea adresele IP ale utilizatorilor săi în scopul administrării sigure a sistemului nostru informatic, în scopul evitării activităților infracționale; 
Informația colectată prin intermediul cookie-urilor: SIPHD.RO folosește cookie-uri pentru a vă permite folosirea cât mai utilă a serviciilor noastre și în scopul obținerii de informații statistice care să ne permită îmbunătățirea serviciilor noastre.Cookie-urile (așa cum au fost ele definite mai sus) ne permit să salvăm parolele dvs. de acces și preferințele dvs. astfel încât să nu fiți nevoiți să le introduceți din nou data viitoare când ne veți vizita.

 

5. Cum protejăm noi informația colectată de la dvs.? 

 

Confidențialitatea și protecția informațiilor colectate de la dvs. sunt de o importanță vitală pentru noi. SIPHD.RO nu oferă informația colectată unor terți fără consimțământul dvs. expres și prealabil.
Accesul dvs. la anumite servicii și informații din cadrul site-ului este protejat de o parolă.
Vă recomandăm să nu dezvăluiți nimănui această parolă.
SIPHD.RO nu vă va cere niciodată parola conturilor dvs. în mesaje sau telefoane nesolicitate.
Vă sfătuim deci să nu dezvăluiți această parolă persoanelor care vă cer acest lucru.
Mai mult, dacă este posibil, trebuie să vă amintiți să închideți sesiunea la sfârșitul fiecărei sesiune de utilizare a acestora.
Vă sfătuim de asemenea să închideți fereastra browser-ului în care ați lucrat la sfârșitul navigării dvs. în site-urile sau serviciile furnizate de SIPHD.RO.
Aceste sfaturi sunt destinate să înlăture accesul persoanelor neautorizate la informațiile dvs. personale sau la corespondența dvs. atunci când lucrați într-o rețea de calculatoare aflată într-un loc public. (în cafenelele Internet, spre exemplu).
Din păcate, nici o transmisie de date prin intermediul Internet-ului nu poate fi garantată a fi 100% sigură.
În consecință, în ciuda eforturilor noastre de a vă proteja informația personală, SIPHD.RO nu poate asigura sau garanta securitatea informațiilor transmise de dvs. către noi, către și de la serviciile noastre online.
Vă avertizăm așadar că orice informație trimisă către noi se va face pe propriul dvs. risc.
În momentul în care noi primim informațiile transmise de dvs. însă, vă garantăm că vom depune toate eforturile pentru a asigura securitatea acestora în sistemele noastre, conform standardelor de securitate impuse de legislația română în vigoare.

 

6. Cine are acces la informația colectată de la dvs.? 

 

Prin excepție de la cazurile expuse mai sus, SIPHD.RO nu va dezvălui nici un fel de informație identificabilă personal despre utilizatorii săi către terțe părți fără a primi mai întâi consimțământul expres al utilizatorilor în această privință.
În același timp însă, SIPHD.RO poate dezvălui informații identificabile personal atunci când legea prevede expres acest lucru sau când acest lucru este necesar pentru protejarea drepturilor și intereselor SIPHD.RO.
În concluzie, atunci când accesați site-urile SIPHD.RO și sunteți rugat să ne dezvăluiți informații despre dvs., veți dezvălui aceste informații doar site-urilor SIPHD.RO, cu excepția cazului când serviciul sau informația respectivă este oferită în parteneriat cu un alt site sau serviciu.
De fiecare dată însă când un astfel de serviciu este furnizat în parteneriat cu un alt site, veți fi informat asupra acestui lucru.
În ideea de a vă furniza servicii la standarde cât mai înalte, este necesară partajarea informațiilor dvs. personale cu site-ul sau serviciul copartener.
Dacă nu doriți ca aceste date ale dvs. să fie partajate, puteți proceda în consecință prin a nu permite transferul datelor prin neutilizarea acelui serviciu specific.
Dacă alegeți însă să acceptați partajarea datelor, trebuie să înțelegeți că funizorii serviciului în parteneriat pot avea practici separate de confidențialitate și de colectare a datelor.
SIPHD.RO nu are nici un fel de control și nu poate garanta asupra tuturor aspectelor juridice pe care le implică folosirea acestor practici independente de confidențialitate.

 

7. Cum putem corecta erorile din datele colectate de la dvs.? 

 

Dacă vă creați un cont la unul dintre serviciile noastre, vă putem trimite un e-mail de confirmare prin care să vă oferim detaliile noului dvs. cont.
Mesajul de confirmare va fi trimis la adresa de e-mail pe care ne-ați furnizat-o și va descrie modalitățile prin care dvs. puteți modifica sau șterge datele contului pe care tocmai l-ați creat.
Vă sfătuim să păstrați acest e-mail de confirmare, mai ales că acesta conține și informații care vă pot fi utile atunci când apar probleme în accesarea serviciilor noastre.

 

8. Partajarea informațiilor către terți. 

 

Site-urile SIPHD.RO, pot folosi serviciile unor companii de advertising pentru stabilirea țintelor publicitare și susținerea de campanii publicitare și alte mesaje specifice activității de marketing.
Pentru aceasta, aceste companii pot colecta date anonime prin intermediul cookie-urilor.
În măsura în care acest lucru se va întâmpla, SIPHD.RO va include în acordul său de confidențialitate link-uri către acordurile de confidențialitate ale rețelelor de advertising partenere.






Copyright (c) 2002-2020 SIP Hunedoara