Ministerul Investițiilor și Proiectelor Europene a implementat împreună cu societatea emitentă, Pluxee, o procedură privind înlocuirea cardurilor pierdute, furate, nefuncționale sau emise cu date incorecte.
Conform procedurii, angajații din școli care au pierdut sau nu mai pot folosi cardurile de primă de carieră și de carieră profesională din diverse motive, pot primi unele noi. Aceștia trebuie să contacteze compania prin telefon sau email.
„Reprezentanții emitentului cardului Pluxee vor prelua solicitările, vor prelucra informațiile și ulterior se va plasa comanda pentru înlocuirea suporturilor electronice.
Pentru a se emite carduri noi, beneficiarii O.U.G. nr. 58/2023 privind unele măsuri pentru acordarea unei prime de carieră didactică pentru personalul didactic și didactic auxiliar, precum și unei prime de carieră profesională pentru personalul administrativ din învățământul de stat pot contacta Pluxee:
• număr de telefon: 021 207 27 27;
• adresă de email: socialplus.ro@pluxeegroup.com.”
Documente atașate
Adresa Pluxee către Ministerul Educației și Cercetării
Prin Ordinul M.E.C. 3745/2025 au fost aprobate Metodologia și criteriile de acordare a gradației de merit personalului didactic din învățământul preuniversitar de stat în sesiunea 2025.
În ședința Comisiei paritare de la nivelul I.S.J. Hunedoara din data de 16 aprilie 2025 și în ședința Consiliului de administrație al I.S.J. Hunedoara din data de 28 aprilie 2028 au fost aprobate:
- numărul de locuri pe categorii de personal/discipline/niveluri de învățământ;
- fișele de (auto)evaluare;
- procedura documentată.
Toate detaliile se regăsesc pe site-ul organizației, la rubrica:
JURIDIC – LEGISLAȚIE – RAPORTURI DE MUNCĂ - GRADAȚIA DE MERIT 2025,
link direct: https://nou.siphd.ro/?a=2433&q=3&r=47&e=2025
Metodologia - https://nou.siphd.ro/f/2025/00000040371.pdf
Graficul desfășurării concursului - https://nou.siphd.ro/f/2025/00000040370.pdf
Numărul de locuri alocate pe fiecare disciplină - https://nou.siphd.ro/f/2025/00000040496.pdf
Fișele de (auto)evaluare (22) - https://nou.siphd.ro/?a=2433&q=3&r=47&e=2025
Marți, 8 aprilie a.c., a avut loc ședința de lucru a Consiliului de Administrație al Inspectoratului Școlar Județean Hunedoara.
Pe ordinea de zi au fost înscrise următoarele probleme:
I. Solicitări de la unități de învățământ
II. Diverse
În cadrul ședinței au fost luate următoarele hotărâri:
I. Se aprobă solicitările unităților de învățământ, conform Anexei 1.
II. Diverse:
1. Se prezintă Procedura operațională referitoare la fișele posturilor din cadrul I.S.J. Hunedoara. Se amână până la ședința viitoare pentru verificare.
2. Se aprobă reînmatricularea unui elev la Școala Gimnazială ”Dr. Aurel Vlad” Orăștie.
3. Se respinge transferul unui elev de la școala profesională, clasa a IX-a, la Liceul de Arte ”Sigismund Toduță” Deva, începând cu anul școlar 2025/2026, deoarece nu permite legislația transferul elevilor de la școala profesională la liceu.
4. Se aprobă lista excepții plata cu ora, cadre didactice, luna martie 2025, conform Anexei 2.
5. Se aprobă rapoartele de doctorat ale inspectorilor școlari și directori unități de învățământ, luna martie 2025.
6. Se respinge închirierea unei garsoniere din sediul I.S.J. Hunedoara.
Anexele la care se face referire în articol sunt postate la rubrica ISJ HUNEDOARA - CONSILIUL DE ADMINISTRAȚIE
Conducerea curentă a C.N.S.L.R.-Frăția este asigurată de către Biroul Operativ al confederației, acesta având în subordine mai multe departamente.
Biroul Operativ al C.N.S.L.R.-Frăția:
SORIN LEONARD BĂRĂSCU - Președinte C.N.S.L.R.- Frăția
FLORIN BERCEA - Prim-vicepreședinte C.N.S.L.R.- Frăția
CĂTĂLIN VALENTIN MUȘOI - Vicepreședinte C.N.S.L.R.- Frăția
PETRE TANCĂU - Vicepreședinte C.N.S.L.R.- Frăția
MARIAN LUPAȘCU - Vicepreședinte C.N.S.L.R.- Frăția
FLOREA DOBRESCU - Vicepreședinte C.N.S.L.R.- Frăția
SEBASTIAN OPRESCU - Vicepreședinte C.N.S.L.R.- Frăția
STELIAN SOROCEANU - Vicepreședinte C.N.S.L.R.- Frăția
MIHAIL VOICU - Vicepreședinte C.N.S.L.R.- Frăția
VASILE MARICA - Purtător de cuvânt C.N.S.L.R.- Frăția
Contact Biroul Operativ al C.N.S.L.R.-Frăția
Str. Eugen Lovinescu Nr.36 sector 1, București, cod 011276
telefon: 021 312 43 47
e-mail: presedinte@cnslr-fratia.ro
Structuri executive ale C.N.S.L.R.-Frăția
Secretariat General
Secretar General: SORIN CRISTIAN STAN
telefon : 021.315.73.00
e-mail: secretariatgeneral@cnslr-fratia.ro
Departament Economic
Director Economic: DUMITRU HOHAN
telefon: 021.313.20.38
e-mail: economic@cnslr-fratia.ro
Departament Educațional
Șef Departament: GHEORGHE SIMION
telefon: 021.313.94.57
e-mail: educational@cnslr-fratia.ro
Departament Internațional
Șef Departament: FLORENTINA ENACHE
telefon: 021.312.52.92
e-mail: international@cnslr-fratia.ro
Departament Politici Sociale și Resurse Umane
Șef Departament: CORNELIU CONSTANTINOAIA
telefon: 021.315.88.04
e-mail: social@cnslr-fratia.ro
Departament Juridic
Responsabil Departament: GABRIELA MITOIU
telefon: 021.313.41.79
email: juridic@cnslr-fratia.ro
Funcționarea teritorială a C.N.S.L.R.-Frăția se realizează prin intermediul a 41 de Uniuni Județene, acestea grupând organizațiile sindicale afiliate, prin intermediul federațiilor din care fac parte, confederației.
Uniunea Județeană C.N.S.L.R.-Frăția Hunedoara
Președinte: Ghibu Marcel
Str. Mihail Kogălniceanu nr. 4, Deva, cod 330013
telefon.: 0254 212 504
mobil: 0723 600 909
e-mail: ujcnslrfratiahd@yahoo.com