Ministerul Investițiilor și Proiectelor Europene a implementat împreună cu societatea emitentă, Pluxee, o procedură privind înlocuirea cardurilor pierdute, furate, nefuncționale sau emise cu date incorecte.
Conform procedurii, angajații din școli care au pierdut sau nu mai pot folosi cardurile de primă de carieră și de carieră profesională din diverse motive, pot primi unele noi. Aceștia trebuie să contacteze compania prin telefon sau email.
„Reprezentanții emitentului cardului Pluxee vor prelua solicitările, vor prelucra informațiile și ulterior se va plasa comanda pentru înlocuirea suporturilor electronice.
Pentru a se emite carduri noi, beneficiarii O.U.G. nr. 58/2023 privind unele măsuri pentru acordarea unei prime de carieră didactică pentru personalul didactic și didactic auxiliar, precum și unei prime de carieră profesională pentru personalul administrativ din învățământul de stat pot contacta Pluxee:
• număr de telefon: 021 207 27 27;
• adresă de email: socialplus.ro@pluxeegroup.com.”
Documente atașate
Adresa Pluxee către Ministerul Educației și Cercetării
Prin Ordinul M.E.C. 3745/2025 au fost aprobate Metodologia și criteriile de acordare a gradației de merit personalului didactic din învățământul preuniversitar de stat în sesiunea 2025.
În ședința Comisiei paritare de la nivelul I.S.J. Hunedoara din data de 16 aprilie 2025 și în ședința Consiliului de administrație al I.S.J. Hunedoara din data de 28 aprilie 2028 au fost aprobate:
- numărul de locuri pe categorii de personal/discipline/niveluri de învățământ;
- fișele de (auto)evaluare;
- procedura documentată.
Toate detaliile se regăsesc pe site-ul organizației, la rubrica:
JURIDIC – LEGISLAȚIE – RAPORTURI DE MUNCĂ - GRADAȚIA DE MERIT 2025,
link direct: https://nou.siphd.ro/?a=2433&q=3&r=47&e=2025
Metodologia - https://nou.siphd.ro/f/2025/00000040371.pdf
Graficul desfășurării concursului - https://nou.siphd.ro/f/2025/00000040370.pdf
Numărul de locuri alocate pe fiecare disciplină - https://nou.siphd.ro/f/2025/00000040496.pdf
Fișele de (auto)evaluare (22) - https://nou.siphd.ro/?a=2433&q=3&r=47&e=2025
Luni, 28 aprilie a.c., a avut loc ședința de lucru a Consiliului de Administrație al Inspectoratului Școlar Județean Hunedoara.
Pe ordinea de zi au fost înscrise următoarele probleme:
I. Aprobare număr de locuri pentru concursul de gradații de merit, sesiunea 2025
II. Solicitări de la unități de învățământ
III. Diverse
În cadrul ședinței au fost luate următoarele hotărâri:
I. Se aprobă numărul de locuri alocat fiecărei discipline pentru concursul de acordare gradații de merit, sesiunea 2025, conform Anexei 1.
II. Se aprobă solicitările unităților de învățământ, conform Anexei 2.
III. Diverse:
1. Se aprobă Procedura documentată referitor la acordarea gradației de merit personalului didactic și didactic auxiliar din învățământul preuniversitar, sesiunea 2025 conform Anexei 3.
2. Se aprobă lista posturilor titularizabile, 81 posturi, conform Anexei 4.
3. Se aprobă desemnarea Palatului Copiilor Deva drept centru de înscriere pentru titularizare 2025.
4. Se informează despre scrisoarea de mulțumire a Universității de Vest Timișoara pentru organizarea concursului „Anton Saimac”.
5. Se aprobă Ghidul privind prevenirea și combaterea hărțuirii pe criteriul de sex și a hărțuirii morale la locul de muncă, conform Anexei 5.
Anexele la care se face referire în articol sunt postate la rubrica ISJ HUNEDOARA–CONSILIUL DE ADMINISTRAȚIE
Joi, 13.03.2025, de la ora 13.00, s-a desfășurat, la sediul Inspectoratului Școlar Județean (I.S.J.) Hunedoara, sala „Spiru Haret”, ședința cu directorii unităților de învățământ preuniversitar din județul nostru. La ședință au participat peste 120 de directori, directori adjuncți ai unităților de învățământ, precum și o parte din inspectorii de specialitate/școlari de la I.S.J. Hunedoara.
Ședința a avut următoarea ordine de zi:
1. Pregătirea simulărilor naționale ale examenelor de Evaluare Națională și Bacalaureat, 2025;
2. Precizări privind înscrierea în clasa pregătitoare pentru anul școlar 2025-2026;
3. Aspecte referitoare la înscrierea copiilor în grădiniță;
4. Târgul ofertelor educaționale pentru clasele a XI-a și a XII-a;
5. Aspecte financiare pentru învățământul preuniversitar;
6. Studiul privind inserția socio-profesională a absolvenților 2024;
7. Diverse.
1.
Maria Ștefănie – inspector școlar general
- deschiderea ședinței; salut; mulțumiri;
- aspecte privind simularea națională a evaluării naționale (detalii în prezentarea atașată).
Luminița Hurgoiu – inspector de specialitate; vicepreședinte al comisiei județene – aspecte privind simularea națională a examenului de bacalaureat (detalii în prezentarea atașată).
2.
Luminița Hurgoiu – inspector de specialitate învățământ primar – aspecte privind înscrierea copiilor în învățământul primar (detalii în prezentarea atașată).
3.
Gabriela Berbeceanu – inspector de specialitate învățământ preșcolar – se menține metodologia de înscriere, fiind modificat calendarul.
4.
Maria Ștefănie – inspector școlar general – Târgul ofertelor educaționale 2025 se va organiza în data de 25 martie, începând cu orele 10.00, în trei locații (Deva, Hunedoara și Petroșani), unitățile de învățământ fiind rugate să faciliteze participarea celor interesați.
5.
Mariana Miertoiu – contabil șef I.S.J. Hunedoara
- informare cu privire la repartizarea finanțării de bază în conformitate cu legea bugetului, a drepturilor cuvenite elevilor cu cerințe educative speciale, a sumelor pentru acordarea stimulentului educațional și a sumelor pentru programul „Masa sănătoasă”, în perioada următoare urmând a fi alocat bugetul pentru cheltuielile de personal;
- solicitarea de a se avea în vedere acordarea la timp a burselor și a drepturilor elevilor cu cerințe educative speciale;
- în ceea ce privește decontul navetei personalului didactic sunt în vigoare și se aplică vechile prevederi;
- în cadrul unităților finanțate de Ministerul Educației și Cercetării se vor desfășura activități de actualizare a inventarului, respectiv de actualizare a valorii acestuia;
- la nivelul I.S.J. Hunedoara s-a constituit o comisie care va analiza încadrarea cu personal la nivelul fiecărei unități de învățământ.
6.
Delia Krekh – C.J.R.A.E. Hunedoara – prezentarea rezultatelor studiului privind monitorizarea inserției școlare și profesionale la nivelul județului Hunedoara a absolvenților promoției 2023-2024:
- este de subliniat că din 2751 absolvenți, 66,3% își continuă studiile, 5,1% sunt angajați în domeniul studiilor absolvite, 17,4% sunt angajați în alt domeniu, 6,1% sunt înregistrați ca șomeri, iar 6,4% se regăsesc în alte situații sau nu există date; în ceea ce privește angajarea în domeniul studiilor, aceasta este de 10,4% pe filiera tehnologică, 5,4% pe filiera vocațională și de 0,9% pe filiera teoretică, în cadrul învățământului profesional de 14,4%, iar în cadrul învățământului dual de 31,9%, cu precizarea aici că totodată 95,7% dintre acești absolvenți își continuă studiile;
- sunt formulate unele recomandări (detalii în prezentarea atașată).
7.
Camelia Beșleagă – inspector de personal – precizări privind etapele de mobilitate în desfășurare sau imediat următoare.
Maria Ștefănie – inspector școlar general
- la simularea Evaluării Naționale se va renunța la codurile de anonimizare;
- apariția O.U.G. nr. 9/2025 și necesitatea respectării sale (cu intervenția din partea reprezentantului sindicatului în sensul ca adoptarea unor măsuri să fie puțin temperată, Guvernul României urmând să aducă unele clarificări relative la educație și la sănătate);
- organizarea în perioada următoare a mai multor activități relative la prevenirea consumului de droguri, fiind solicitată implicarea unităților de învățământ în cadrul acestora.
Materialele folosite în cadrul ședinței sunt postate mai jos:
- Simularea națională a evaluării naționale 2025;
- Simularea națională a examenului de bacalaureat 2025;
- Înscrierea în învățământul primar;
- Studiu privind monitorizarea inserției școlare și profesionale la nivelul județului Hunedoara
Numărul
curent |
Titlul
documentului |
Dimensiune
(octeți) |
Extensia
documentului |
Data
atașării |
1 | Simularea națională a evaluării naționale 2025 | 147.537 | APPLICATION/PDF | 2025-03-14 17:41:38 |
2 | Simularea națională a examenului de bacalaureat 2025 | 184.841 | APPLICATION/PDF | 2025-03-14 17:42:49 |
3 | Înscrierea în învățământul primar | 472.732 | APPLICATION/PDF | 2025-03-14 17:43:47 |
4 | Studiu privind monitorizarea inserției școlare și profesionale la nivelul județului Hunedoara | 812.575 | APPLICATION/PDF | 2025-03-14 17:44:41 |