Ministerul Investițiilor și Proiectelor Europene a implementat împreună cu societatea emitentă, Pluxee, o procedură privind înlocuirea cardurilor pierdute, furate, nefuncționale sau emise cu date incorecte.
Conform procedurii, angajații din școli care au pierdut sau nu mai pot folosi cardurile de primă de carieră și de carieră profesională din diverse motive, pot primi unele noi. Aceștia trebuie să contacteze compania prin telefon sau email.
„Reprezentanții emitentului cardului Pluxee vor prelua solicitările, vor prelucra informațiile și ulterior se va plasa comanda pentru înlocuirea suporturilor electronice.
Pentru a se emite carduri noi, beneficiarii O.U.G. nr. 58/2023 privind unele măsuri pentru acordarea unei prime de carieră didactică pentru personalul didactic și didactic auxiliar, precum și unei prime de carieră profesională pentru personalul administrativ din învățământul de stat pot contacta Pluxee:
• număr de telefon: 021 207 27 27;
• adresă de email: socialplus.ro@pluxeegroup.com.”
Documente atașate
Adresa Pluxee către Ministerul Educației și Cercetării
Prin Ordinul M.E.C. 3745/2025 au fost aprobate Metodologia și criteriile de acordare a gradației de merit personalului didactic din învățământul preuniversitar de stat în sesiunea 2025.
În ședința Comisiei paritare de la nivelul I.S.J. Hunedoara din data de 16 aprilie 2025 și în ședința Consiliului de administrație al I.S.J. Hunedoara din data de 28 aprilie 2028 au fost aprobate:
- numărul de locuri pe categorii de personal/discipline/niveluri de învățământ;
- fișele de (auto)evaluare;
- procedura documentată.
Toate detaliile se regăsesc pe site-ul organizației, la rubrica:
JURIDIC – LEGISLAȚIE – RAPORTURI DE MUNCĂ - GRADAȚIA DE MERIT 2025,
link direct: https://nou.siphd.ro/?a=2433&q=3&r=47&e=2025
Metodologia - https://nou.siphd.ro/f/2025/00000040371.pdf
Graficul desfășurării concursului - https://nou.siphd.ro/f/2025/00000040370.pdf
Numărul de locuri alocate pe fiecare disciplină - https://nou.siphd.ro/f/2025/00000040496.pdf
Fișele de (auto)evaluare (22) - https://nou.siphd.ro/?a=2433&q=3&r=47&e=2025
Marți, 8 aprilie a.c., a avut loc ședința de lucru a Consiliului de Administrație al Inspectoratului Școlar Județean Hunedoara.
Pe ordinea de zi au fost înscrise următoarele probleme:
I. Solicitări de la unități de învățământ
II. Diverse
În cadrul ședinței au fost luate următoarele hotărâri:
I. Se aprobă solicitările unităților de învățământ, conform Anexei 1.
II. Diverse:
1. Se prezintă Procedura operațională referitoare la fișele posturilor din cadrul I.S.J. Hunedoara. Se amână până la ședința viitoare pentru verificare.
2. Se aprobă reînmatricularea unui elev la Școala Gimnazială ”Dr. Aurel Vlad” Orăștie.
3. Se respinge transferul unui elev de la școala profesională, clasa a IX-a, la Liceul de Arte ”Sigismund Toduță” Deva, începând cu anul școlar 2025/2026, deoarece nu permite legislația transferul elevilor de la școala profesională la liceu.
4. Se aprobă lista excepții plata cu ora, cadre didactice, luna martie 2025, conform Anexei 2.
5. Se aprobă rapoartele de doctorat ale inspectorilor școlari și directori unități de învățământ, luna martie 2025.
6. Se respinge închirierea unei garsoniere din sediul I.S.J. Hunedoara.
Anexele la care se face referire în articol sunt postate la rubrica ISJ HUNEDOARA - CONSILIUL DE ADMINISTRAȚIE
Marți, 5 septembrie 2023, de la ora 10:00, a avut loc, în sala „Spiru Haret” de la Inspectoratul Școlar Județean (I.S.J.) Hunedoara, ședința cu directorii/directorii adjuncți ai unităților de învățământ preuniversitar din județul Hunedoara.
Din partea Inspectoratului Școlar Județean Hunedoara au fost prezenți: d-na insp. școlar general Maria Ștefănie,
d-na insp. școlar general adjunct Adriana Almășan, inspectorii coordonatori.
La ședință au fost invitați reprezentanți ai instituțiilor colaboratoare din cadrul județului, după cum urmează:
• INSTITUȚIA PREFECTULUI - Prefect Călin Petru Marian, Subprefect Lorincz Szell
• CONSILIUL JUDEȚEAN HUNEDOARA - Vicepreședinte Țambă Alin Adam
• DIRECȚIA DE SĂNĂTATE PUBLICĂ - Dr. Cecilia Birău
• AGENȚIA NAȚIONALĂ ANTIDROG - Comisar șef Adriana Almășan
• INSPECTORATUL DE POLIȚIE JUDEȚEAN, ȘEF BIROU - SIGURANȚĂ ȘCOLARĂ - Comisar Corina Sicoe
• INSPECTORATUL PENTRU SITUAȚII DE URGENȚĂ - Lt.col. Bogdan Dănăiață
• INSPECTORATUL DE JANDARMI HUNEDOARA - Cpt. Silviu Dumitru Ghilă
• DIRECȚIA GENERALĂ ANTICORUPȚIE - Marius Popescu
• DIRECȚIA GENERALĂ ANTICORUPȚIE - Marius Cicu
Ordinea de zi a cuprins:
1. Stadiul pregătirii unităților de învățământ pentru deschiderea noului an școlar 2022-2023;
• precizări din partea reprezentanților Inspectoratului de Poliție al Județului (I.P.J) Hunedoara, Inspectoratul de Jandarmi Județean (I.J.J.) „Decebal” Hunedoara, Inspectoratul pentru Situații de Urgență (I.S.U.) „Iancu de Hunedoara” al Județului Hunedoara, Direcția se Sănătate Publică (D.S.P.) a Județului Hunedoara;
2. Noutăți legislative;
3. Diverse.
În cadrul lucrărilor au fost prezentate următoarele:
• I.S.J. HUNEDOARA - Maria Ștefănie, inspector școlar general
- deschiderea ședinței, anunțarea ordinii de zi;
- prezentarea invitaților;
- analiza rezultatelor școlare – aspecte pozitive la nivelul județului (Evaluare Națională; Bacalaureat; Titularizare 2023; Definitivat; Concursuri/Olimpiade școlare);
- distincții/premii pentru elevii olimpici;
- achiziționarea unui număr de 23 microbuze școlare.
• INSTITUȚIA PREFECTULUI - Prefect Călin Petru Marian:
- „Cum arată astăzi școala, așa va arăta mâine țara. ” (Spiru Haret);
- rezolvarea problemelor din instituțiile școlare, acțiune prioritară;
- pune accent pe munca în echipă a tuturor instituțiilor județului Hunedoara;
- face apel la optimismul tuturor celor prezenți la lucrările ședinței.
• CONSILIUL JUDEȚEAN HUNEDOARA - Vicepreședinte Țambă Alin Adam:
- îi felicită pe dascălii care își fac datoria, care sunt dedicați profesiei;
- îndeamnă la verticalitate, corectitudine și implicare;
- încheie discursul cu următorul citat: „Fii schimbarea pe care vrei să o vezi în lume.” (Mahatma Gandhi).
• DIRECȚIA DE SĂNĂTATE PUBLICĂ - Dr. Cecilia Birău:
- precizări referitoare la depunerea dosarelor privind autorizarea, conform OMS 1456/2020, modul de completare a anexelor;
- sfaturi pentru asigurarea condițiilor optime, necesare unei bune/sănătoase desfășurări a activităților școlare;
- controale tematice.
• INSPECTORATUL DE POLIȚIE JUDEȚEAN, ȘEF BIROU - SIGURANȚĂ ȘCOLARĂ - Comisar Corina Sicoe:
- arondarea reprezentanților instituției pentru fiecare unitate de învățământ;
- alcătuirea calendarului activităților desfășurate în scop preventiv;
- măsuri pentru reducerea violenței și a fenomenului de „bullying” în școli;
- prezintă disponibilitatea instituției pentru sprijinirea școlilor în întocmirea actelor/documentelor specifice;
- transmiterea lunară a situațiilor de violență școlară sau/și bullying din fiecare instituție școlară;
- constituirea comisiilor pentru prevenirea violenței și antibullying, obligatoriu în fiecare școală;
- insistă pe diferențierea termenilor: violență școlară, bullying.
• INSPECTORATUL DE JANDARMI HUNEDOARA - Cpt. Silviu Dumitru Ghilă:
- prevenirea și combaterea faptelor antisociale;
- prezintă activitățile preventive, desfășurate în anul școlar 2022-2023;
- măsuri propuse pentru anul școlar 2023-2024: relaționarea cu ISJ Hunedoara și Inspectoratul Județean de Poliție, asigurarea climatului de ordine publică, acționarea eficientă în situații de criză.
• AGENȚIA NAȚIONALĂ ANTIDROG - Comisar șef Adriana Almășan:
- mulțumește cadrelor didactice și directorilor pentru sprijinul acordat în depistarea cazurilor de posesie/consum/trafic de droguri;
- prezintă sesiunile de informare desfășurate pe parcursul anului școlar 2022-2023;
- propuneri privind desfășurarea unor activități de prevenție în ceea ce privește consumul de droguri în rândul elevilor;
- colaborare eficientă cu instituțiile școlare.
• DIRECȚIA GENERALĂ ANTICORUPȚIE - Marius Popescu:
- transmite un mesaj care face apel la o mentalitate bazată pe valorile morale/trăsăturile morale pozitive ale persoanei;
- oferă indicații privind modele pozitive de comportament, necesare în formarea caracterului fiecărui elev.
• Rusu Paul, președinte, SIP Hunedoara:
- informare privind reușita grevei desfășurată în perioada mai-iunie 2023;
- negocieri pentru grila de salarizare a personalului de conducere din școli;
- demersuri de rezolvare a creșterii salariale a directorilor prin implicarea celor în cauză și a reprezentanților Inspectoratului Școlar Județean Hunedoara;
- o nouă lege a educației (Legea nr. 198 din 4 iulie 2023), completări la Contractul Colectiv de Muncă, alte avantaje pentru angajații din sistemul educațional;
- asigură pe colaboratorii (invitații) prezenți la ședință de o EDUCAȚIE EFICIENTĂ;
- mesaj de schimbare de atitudine în privința rezolvării problemelor profesionale;
- face apel la demnitate, implicare, curaj din partea celor cu funcții de conducere.
• Maria Ștefănie, inspector școlar general, I.S.J. Hunedoara:
- prezentarea de bune practici în unitățile de învățământ;
- anunțuri punctuale; prezența la ședință;
- prevederile legislative să fie comunicate și aplicate în cadrul instituțiilor școlare;
- mesaj de final.
Au fost solicitate opinii/întrebări doamnelor și domnilor directori prezenți la lucrările ședinței.
NU AU EXISTAT neclarități, fapt pentru care nu au fost adresate întrebări de către conducătorii de unități școlare.
Materiale suport prezentate în cadrul ședinței pot fi consultate pe site-ul nostru, la rubrica ISJ HUNEDOARA – ȘEDINȚE CU DIRECTORII sau accesând link-ul:
https://nou.siphd.ro/?a=3430&t=2023.