Noi suntem
SINDICATUL ÎNVĂȚĂMÂNT PREUNIVERSITAR JUDEȚUL HUNEDOARA

Agenda

17.04.2024
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

08.04.2024
Consiliul de administrație al I.S.J. Hunedoara

01.04.2024
Consiliul de administrație al I.S.J. Hunedoara

27.03.2024
Conferința anuală a C.A.R. (I.F.N.) S.I.P. Județul Hunedoara

27.03.2024
Consiliul Liderilor S.I.P. Județul Hunedoara

25.03.2024
Consiliul de administrație al I.S.J. Hunedoara

22.03.2024
Consiliul de administrație al I.S.J. Hunedoara

21.03.2024
Ședința cu directorii unităților de învățământ preuniversitar din județul Hunedoara

18.03.2024
Consiliul de administrație al I.S.J. Hunedoara

13.03.2024
Comitetul de Supraveghere al C.A.R. (I.F.N.) S.I.P. Județul Hunedoara

12.03.2024
Comisia de Dialog Social de la nivelul Ministerului Educației

11.03.2024
Consiliul de administrație al I.S.J. Hunedoara

06.03.2024
Comisia de Dialog Social de la nivelul Instituției Prefectului Județul Hunedoara

04.03.2024
Consiliul de administrație al I.S.J. Hunedoara

29.02.2024
Ședința cu directorii unităților de învățământ preuniversitar din județul Hunedoara

28.02.2024
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

26.02.2024
Consiliul de administrație al I.S.J. Hunedoara

19.02.2024
Consiliul de administrație al I.S.J. Hunedoara

12.02.2024
Consiliul de administrație al I.S.J. Hunedoara

07.02.2024
Comisia de Dialog Social de la nivelul Instituției Prefectului Județul Hunedoara

05.02.2024
Consiliul de administrație al I.S.J. Hunedoara

02.02.2024
Consiliul de administrație al I.S.J. Hunedoara

31.01.2024
Consiliul Liderilor S.I.P. Județul Hunedoara

31.01.2024
Consiliul de administrație al I.S.J. Hunedoara

29.01.2024
Consiliul de administrație al I.S.J. Hunedoara

26.01.2024
Consiliul de administrație al I.S.J. Hunedoara

24.01.2024
Consiliul Național F.S.E. „Spiru Haret” - Delegații S.I.P. Județul Hunedoara

23-26.01.2024
Consiliul Național F.S.E. „Spiru Haret”

22.01.2024
Comitetul Local de Dezvoltare a Parteneriatului Social

22.01.2024
Consiliul de administrație al I.S.J. Hunedoara

18.01.2024
Ședința Biroului Executiv al S.I.P. Județul Hunedoara

15.01.2024
Consiliul de administrație al I.S.J. Hunedoara

08.01.2024
Consiliul de administrație al I.S.J. Hunedoara

27.12.2023
Consiliul de administrație al I.S.J. Hunedoara

18.12.2023
Consiliul de administrație al I.S.J. Hunedoara

12.12.2023
Consiliul de administrație al I.S.J. Hunedoara

27.11.2023
Consiliul de administrație al I.S.J. Hunedoara

22.11.2023
Conferința Județeană S.I.P. Hunedoara

22.11.2023
Conferința Județeană S.I.P. Hunedoara

20.11.2023
Consiliul de administrație al I.S.J. Hunedoara

13.11.2023
Consiliul de administrație al I.S.J. Hunedoara

09.11.2023
Ședința cu directorii unităților de învățământ preuniversitar din județul Hunedoara

06.11.2023
Consiliul de administrație al I.S.J. Hunedoara

30.10.2023
Consiliul de administrație al I.S.J. Hunedoara

16.10.2023
Consiliul de administrație al I.S.J. Hunedoara

04.10.2023
Conferința „Oferiți educației o șansă”

04.10.2023
Ziua Mondială a Educației: Festivitate premiere pensionari

04.10.2023
Vernisaj „ProfArt 2023” + Lansare de carte „Magister 2023”

28.09.2023
Ședința cu directorii unităților de învățământ preuniversitar din județul Hunedoara

27.09.2023
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

06.09.2023
Consiliul Liderilor S.I.P. Județul Hunedoara

05.09.2023
Ședința cu directorii unităților de învățământ de stat din județul Hunedoara

04.07.2023
Consiliul de administrație al I.S.J. Hunedoara

22.06.2023
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

21.06.2023
Consiliul de administrație al I.S.J. Hunedoara

13.06.2023
Consiliul de administrație al I.S.J. Hunedoara

09.06.2023
Miting de protest

06.06.2023
Consiliul de administrație al I.S.J. Hunedoara

30.05.2023
Marș de protest

30.05.2023
Consiliul de administrație al I.S.J. Hunedoara

25.05.2023
Pichetare și marș de protest

22.05.2023
Declanșarea grevei generale pe termen nedeterminat

12.05.2023
După miting

10.05.2023
Miting de protest

10.05.2023
Miting și marș de protest

09.05.2023
Comisia Paritară de la nivelul I.S.J. Hunedoara

05.05.2023
Ședința cu directorii, secretarii și contabilii unităților de învățământ de stat din județul Hunedoara

05.05.2023
Consiliul de administrație al I.S.J. Hunedoara

04.05.2023
Ședința cu directorii unităților de învățământ de stat din județul Hunedoara

03.05.2023
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

03.05.2023
Comitetul de Supraveghere al C.A.R. (I.F.N.) S.I.P. Județul Hunedoara

03.05.2023
Comisia de Dialog Social de la nivelul Instituției Prefectului Județul Hunedoara

26.04.2023
Pichetarea Guvernului României

25.04.2023
Biroul Executiv și Consiliul Liderilor F.S.E. „Spiru Haret”

25.04.2023
Pichetarea Guvernului României

24.04.2023
Ședința publică - Comisia județeană de mobilitate, pretransferul personalului didactic de predare

24.04.2023
Consiliul de administrație al I.S.J. Hunedoara

19.04.2023
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

19.04.2023
Consiliul de administrație al I.S.J. Hunedoara

12.04.2023
Consiliul de administrație al I.S.J. Hunedoara

12.04.2023
Consiliul de administrație al I.S.J. Hunedoara

07.04.2023
Consiliul de administrație al I.S.J. Hunedoara

07.04.2023
Consiliul de administrație al I.S.J. Hunedoara

06.04.2023
Comisia de Dialog Social de la nivelul Instituției Prefectului Județul Hunedoara

03.04.2023
Consiliul de administrație al I.S.J. Hunedoara

29.03.2023
Conferința anuală a C.A.R. (I.F.N.) S.I.P. Județul Hunedoara

29.03.2023
Marș de protest I.S.J. Hunedoara

29.03.2023
Dezbatere privind pachetul legilor educației

27.03.2023
Consiliul de administrație al I.S.J. Hunedoara

24.03.2023
Consiliul de administrație al I.S.J. Hunedoara

22.03.2023
Pichetare și marș de protest

22.03.2023
Pichetarea sediului Prefecturii Hunedoara

22.03.2023
Consiliul de administrație al I.S.J. Hunedoara

20.03.2023
Consiliul de administrație al I.S.J. Hunedoara

13.03.2023
Consiliul de administrație al I.S.J. Hunedoara

09.03.2023
Comitetul de Supraveghere al C.A.R. (I.F.N.) S.I.P. Județul Hunedoara

09.03.2023
Colegiul Liderilor F.S.E. „Spiru Haret”

03.03.2023
Consiliul de administrație al I.S.J. Hunedoara

01.03.2023
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

01.03.2023
Comisia de Dialog Social de la nivelul Instituției Prefectului Județul Hunedoara

28.02.2023
Ședința cu directorii unităților de învățământ de stat din județul Hunedoara

27.02.2023
Consiliul de administrație al I.S.J. Hunedoara

27.02.2023
Consiliul de administrație al I.S.J. Hunedoara

21.02.2023
Ședința cu administratorii financiari din unitățile de învățământ

20.02.2023
Consiliul de administrație al I.S.J. Hunedoara

15.02.2023
Consiliul de administrație al I.S.J. Hunedoara

13.02.2023
Consiliul de administrație al I.S.J. Hunedoara

08.02.2023
Comisia de Dialog Social de la nivelul Instituției Prefectului Județul Hunedoara

04.02.2023
Consiliul Liderilor S.I.P. Județul Hunedoara

02.02.2023
Pichet de protest

02.02.2023
Ședința cu directorii unităților de învățământ de stat din județul Hunedoara

01.02.2023
Pichetarea sediului Guvernului

20.01.2023
Biroul Executiv și Consiliul Liderilor F.S.E. „Spiru Haret”

18.01.2023
Comisia Paritară de la nivelul I.S.J. Hunedoara

18.01.2023
Comisia de Dialog Social de la nivelul Instituției Prefectului Județul Hunedoara

17.01.2023
Consiliul de administrație al I.S.J. Hunedoara

17.01.2023
Comitetul Local de Dezvoltare a Parteneriatului Social

12.01.2023
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

09.01.2023
Consiliul de administrație al I.S.J. Hunedoara

22.12.2022
Consiliul de administrație al I.S.J. Hunedoara

20.12.2022
Comitetul Local de Dezvoltare a Parteneriatului Social

19.12.2022
Consiliul de administrație al I.S.J. Hunedoara

15.12.2022
Ședința cu directorii unităților de învățământ de stat din județul Hunedoara

14.12.2022
Ședința Consiliului Liderilor S.I.P. Județul Hunedoara

14.12.2022
Consiliul Liderilor S.I.P. Județul Hunedoara

13.12.2022
Consiliul Liderilor U.J. C.N.S.L.R.-Frăția Filiala Hunedoara

12.12.2022
Consiliul de administrație al I.S.J. Hunedoara

09.12.2022
Consiliul de administrație al I.S.J. Hunedoara

08.12.2022
Comisia Paritară de la nivelul I.S.J. Hunedoara

07.12.2022
Comitetul de Supraveghere al C.A.R. (I.F.N.) S.I.P. Județul Hunedoara

07.12.2022
Comisia de Dialog Social de la nivelul Instituției Prefectului Județul Hunedoara

05.12.2022
Consiliul de administrație al I.S.J. Hunedoara

28.11.2022
Ședință de lucru (secretari, contabili) cu reprezentanții M. E.

28.11.2022
Consiliul de administrație al I.S.J. Hunedoara

25.11.2022
Ședința cu directorii unităților de învățământ preuniversitar din județul Hunedoara

24.11.2022
Comisia paritară de la nivelul I.S.J. Hunedoara

23.11.2022
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

21.11.2022
Consiliul de administrație al I.S.J. Hunedoara

14.11.2022
Consiliul de administrație al I.S.J. Hunedoara

09.11.2022
Comitetul de Supraveghere al C.A.R. (I.F.N.) S.I.P. Județul Hunedoara

07.11.2022
Consiliul de administrație al I.S.J. Hunedoara

02.11.2022
Comisia de Dialog Social de la nivelul Instituției Prefectului Județul Hunedoara

31.10.2022
Consiliul de administrație al I.S.J. Hunedoara

19.10.2022
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

19.10.2022
Consiliul de administrație al I.S.J. Hunedoara

17.10.2022
Consiliul de administrație al I.S.J. Hunedoara

07.10.2022
„Educația se face cu educatori motivați” - conferința/dezbatere în cadrul manifestărilor „Săptămâna Educației 2022”

05.10.2022
Cupa „Educatorului” la minifotbal

05.10.2022
Cupa „Educatorului” la gimnastică

05.10.2022
„Cupa Educatorului” - activități sportive în cadrul manifestărilor „Săptămâna Educației 2022”

05.10.2022
Ziua Mondială a Educației

28.09.2022
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

23.09.2022
Ședința cu directorii unităților de învățământ preuniversitar din județul Hunedoara

23.09.2022
Consiliul Liderilor U.J. C.N.S.L.R.-Frăția Filiala Hunedoara

20.09.2022
Consiliul Liderilor și Biroul Executiv al F.S.E. „Spiru Haret”

07.09.2022
Consiliul Liderilor S.I.P. Județul Hunedoara

07.09.2022
Comisia de Dialog Social de la nivelul Instituției Prefectului Județul Hunedoara

06.09.2022
Consiliul de administrație al I.S.J. Hunedoara

05.09.2022
Comisia Paritară de la nivelul I.S.J. Hunedoara

05.09.2022
Consiliul de administrație al I.S.J. Hunedoara

02.09.2022
Consiliul de administrație al I.S.J. Hunedoara

02.09.2022
Ședință publică a Comisiei județene de mobilitate a personalului didactic de predare

01.09.2022
Consiliul de administrație al I.S.J. Hunedoara

01.09.2022
Ședință publică a Comisiei județene de mobilitate a personalului didactic de predare

31.08.2022
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

25.08.2022
Ședința cu directorii unităților de învățământ preuniversitar din județul Hunedoara

01.08.2022
Ședință publică a Comisiei județene de mobilitate a personalului didactic de predare

29.07.2022
Ședință publică a Comisiei județene de mobilitate a personalului didactic de predare

26.07.2022
Consiliul de administrație al I.S.J. Hunedoara

19.07.2022
Consiliul de administrație al I.S.J. Hunedoara

13.07.2022
Comisia de Dialog Social de la nivelul Instituției Prefectului Județul Hunedoara

13.07.2022
Comitetul de Supraveghere al C.A.R. (I.F.N.) S.I.P. Județul Hunedoara

11.07.2022
Ședința cu directorii unităților de învățământ preuniversitar din județul Hunedoara

11.07.2022
Consiliul de administrație al I.S.J. Hunedoara

06.07.2022
Consiliul de administrație al I.S.J. Hunedoara

29.06.2022
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

14.06.2022
Comitetul de Supraveghere al C.A.R. (I.F.N.) S.I.P. Județul Hunedoara

06.06.2022
Conferința de alegeri a Federației Sindicatelor din Educație „Spiru Haret”

05.06.2022
Consiliul Național F.S.E. „Spiru Haret”

02.06.2022
Consiliul Liderilor S.I.P. Județul Hunedoara

11.05.2022
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

05.05.2022
Consiliul Național F.S.E. „Spiru Haret”

05.05.2022
Ședința cu directorii unităților de învățământ preuniversitar din județul Hunedoara

04.05.2022
Comitetul de Supraveghere al C.A.R. (I.F.N.) S.I.P. Județul Hunedoara

06.04.2022
Consiliul Național F.S.E. „Spiru Haret”

06.04.2022
Comitetul de Supraveghere al C.A.R. (I.F.N.) S.I.P. Județul Hunedoara

30.03.2022
Consiliul Liderilor S.I.P. Județul Hunedoara

30.03.2022
Conferința de alegeri a C.A.R. (I.F.N.) S.I.P. Județul Hunedoara

16.03.2022
Comitetul de Supraveghere al C.A.R. (I.F.N.) S.I.P. Județul Hunedoara

02.03.2022
Comisia de Dialog Social de la nivelul Instituției Prefectului Județul Hunedoara

23.02.2022
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

10.02.2022
Ședință comună a Biroului Executiv F.S.E. „Spiru Haret” și F.S.L.I.

09.02.2022
Comitetul de Supraveghere al C.A.R. (I.F.N.) S.I.P. Județul Hunedoara

08.02.2022
Comisia de Dialog Social de la nivelul Instituției Prefectului Județul Hunedoara

06.02.2022
Consiliul Liderilor F.S.E. „Spiru Haret”

03.02.2022
Ședința cu directorii unităților de învățământ preuniversitar din județul Hunedoara

27.01.2022
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

19.01.2022
Comitetul de Supraveghere al C.A.R. (I.F.N.) S.I.P. Județul Hunedoara

18.01.2022
Consiliul Liderilor S.I.P. Județul Hunedoara

18.01.2022
Comitetul Local de Dezvoltare a Parteneriatului Social

14.01.2022
Consiliul Liderilor S.I.P. Județul Hunedoara

13.01.2022
Consiliul Liderilor F.S.E. „Spiru Haret”

11.01.2022
Comisia de Dialog Social de la nivelul Instituției Prefectului Județul Hunedoara

11.01.2022
Consiliul Liderilor S.I.P. Județul Hunedoara

10.01.2022
Consiliul Liderilor F.S.E. „Spiru Haret”

20-22.12.2021
Pichetare Prefectură

11.11.2021
Comitetul Local de Dezvoltare a Parteneriatului Social

11.11.2021
Consiliul Liderilor S.I.P. Județul Hunedoara

11.11.2021
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

10.11.2021
Comitetul de Supraveghere al C.A.R. (I.F.N.) S.I.P. Județul Hunedoara

10.11.2021
Consiliul Liderilor F.S.E. „Spiru Haret”

20.10.2021
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

13.10.2021
Comitetul de Supraveghere al C.A.R. (I.F.N.) S.I.P. Județul Hunedoara

14.09.2021
Consiliul Liderilor F.S.E. „Spiru Haret”

10.09.2021
Conferința de alegeri a Uniunii Județene C.N.S.L.R. Frăția - Filiala Hunedoara

08.09.2021
Comitetul de Supraveghere al C.A.R. (I.F.N.) S.I.P. Județul Hunedoara

07.09.2021
Consiliul Liderilor S.I.P. Județul Hunedoara

07.09.2021
Consiliul Liderilor și Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

31.08.2021
Comisia de Dialog Social de la nivelul Instituției Prefectului Județul Hunedoara

08.07.2021
Consiliul Liderilor F.S.E. „Spiru Haret”

30.06.2021
Comitetul de Supraveghere al C.A.R. (I.F.N.) S.I.P. Județul Hunedoara

30.06.2021
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

27.05.2021
Comitetul de Supraveghere al C.A.R. (I.F.N.) S.I.P. Județul Hunedoara

26.05.2021
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

26.05.2021
Ședința cu directorii unităților de învățământ preuniversitar din județul Hunedoara

21.05.2021
Comisia Paritară de la nivelul I.S.J. Hunedoara

12.05.2021
Comisia Paritară de la nivelul I.S.J. Hunedoara

21.04.2021
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

31.03.2021
Conferința anuală a C.A.R. (I.F.N.) S.I.P. Județul Hunedoara

24.03.2021
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

18.03.2021
Ședința cu directorii unităților de învățământ preuniversitar din județul Hunedoara

10.03.2021
Comitetul de Supraveghere al C.A.R. (I.F.N.) S.I.P. Județul Hunedoara

24.02.2021
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

10.02.2021
Comisia de Dialog Social de la nivelul Instituției Prefectului Județul Hunedoara

05.02.2021
Ședința cu directorii unităților de învățământ preuniversitar din județul Hunedoara

27.01.2021
Comitetul Local de Dezvoltare a Parteneriatului Social

19.01.2021
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

19.01.2021
Comisia de Dialog Social de la nivelul Instituției Prefectului Județul Hunedoara

06.01.2021
Consiliul Liderilor F.S.E. „Spiru Haret”

06.01.2021
Comisia Paritară de la nivelul I.S.J. Hunedoara

16.12.2020
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

16.12.2020
Consiliul Liderilor S.I.P. Județul Hunedoara

10.12.2020
Ședința cu directorii unităților de învățământ preuniversitar din județul Hunedoara

09.12.2020
Comitetul Local de Dezvoltare a Parteneriatului Social

09.12.2020
Comitetul de Supraveghere al C.A.R. (I.F.N.) S.I.P. Județul Hunedoara

28.10.2020
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

20.10.2020
Consiliul Liderilor F.S.E. „Spiru Haret”

20.10.2020
Biroul Executiv al F.S.E. „Spiru Haret”

16.10.2020
Ședința cu directorii unităților de învățământ preuniversitar din județul Hunedoara

01.10.2020
Ședința cu directorii unităților de învățământ preuniversitar din județul Hunedoara

30.09.2020
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

11.09.2020
Ședința cu directorii unităților de învățământ preuniversitar din județul Hunedoara

09-10.09.2020
Consiliul Liderilor S.I.P. Județul Hunedoara

07.09.2020
Ședința cu directorii unităților de învățământ preuniversitar din județul Hunedoara

02.09.2020
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

01.09.2020
Biroul Executiv al F.S.E. „Spiru Haret”

01.09.2020
Consiliul Liderilor F.S.E. „Spiru Haret”

31.08.2020
Ședința cu directorii unităților de învățământ preuniversitar din județul Hunedoara

16.08.2020
Biroul Executiv al F.S.E. „Spiru Haret”

16.08.2020
Consiliul Liderilor F.S.E. „Spiru Haret”

08.07.2020
Comitetul de Supraveghere al C.A.R. (I.F.N.) S.I.P. Județul Hunedoara

23.06.2020
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

28.05.2020
Ședința cu directorii unităților de învățământ preuniversitar din județul Hunedoara

27.05.2020
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

14.05.2020
Ședința cu directorii unităților de învățământ preuniversitar din județul Hunedoara

07.05.2020
Ședința cu directorii unităților de învățământ preuniversitar din județul Hunedoara

28.04.2020
Finalizarea lucrărilor Conferinței anuale a C.A.R. (I.F.N.) S.I.P. Județul Hunedoara

24.04.2020
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

24.04.2020
Comitetul de Supraveghere al C.A.R. (I.F.N.) S.I.P. Județul Hunedoara

14.04.2020
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

30.03.2020
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

25.03.2020
Conferința anuală a C.A.R. (I.F.N.) S.I.P. Județul Hunedoara

25.03.2020
Consiliul Liderilor S.I.P. Județul Hunedoara

26.02.2020
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

14.02.2020
Biroul Executiv al F.S.E. „Spiru Haret”

14.02.2020
Consiliul Liderilor F.S.E. „Spiru Haret”

10.02.2020
Comisia Paritară de la nivelul I.S.J. Hunedoara

05.02.2020
Comisia de Dialog Social de la nivelul Instituției Prefectului Județul Hunedoara

29.01.2020
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

04.12.2019
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

20.11.2019
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

11.09.2019
Consiliul Liderilor S.I.P. Județul Hunedoara

19.06.2019
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

29.05.2019
Conferința de alegeri S.I.P. județul Hunedoara

15.05.2019
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

17.04.2019
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

04.04.2019
Alegeri în organizații de zonă ale S.I.P. Județul Hunedoara: Lupeni, Vulcan, Uricani

29.03.2019
Conferința CAR (IFN) SIP Hunedoara și Consiliul Liderilor SIP Hunedoara

27.03.2019
Consiliul Liderilor S.I.P. Județul Hunedoara

27.03.2019
Conferința anuală a C.A.R. (I.F.N.) S.I.P. Județul Hunedoara

01.03.2019
„Împreună pentru o educație de calitate” - acțiune de pichetare

27.02.2019
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

04.12.2018
Semnarea Acordului între Guvernul României și Federațiile Reprezentative din Învățământ

13.10.2018
Cupa Educatorul - Hunedoara, EuroSportCenter

13.10.2018
Conferința „Despre Educația Viitorului Acum”

13.10.2018
Contribuția educației la dezvoltarea României moderne

28.06.2018
Ziua Națională a Educației (Ziua Învățătorului)

26.06.2018
Întâlnire cu Ministrul Educației

26.06.2018
Consiliul Național F.S.E. „Spiru Haret”

26.06.2018
Pichetarea Ministerului Educației Naționale

12.10.2017
Cupa educatorului - gimnastică - fete

12.10.2017
Dezbatere publică „Profesori liberi. Profesori puternici”

12.10.2017
Cupa educatorului - fotbal - băieți

12.10.2017
Cupa educatorului - festivitate de premiere

15.09.2017
Consiliul Liderilor F.S.E. „Spiru Haret”

23.05.2017
Conferința Națională F.S.E. „Spiru Haret”

03.04.2017
Consiliul Liderilor S.I.P. Județul Hunedoara

14.03.2017
Consiliul Național F.S.E. „Spiru Haret”

13.06.2016
Ziua Națională a Educației

08.06.2016
Miting de protest ,,ÎMPREUNĂ PENTRU EDUCAŢIE''

22.04.2016
Colegiul Liderilor F.S.E. „Spiru Haret”. Pichetarea Prefecturii Mureș

21.04.2016
Comisia de dialog social de la nivelul Instituției Prefectului Județul Hunedoara

04.04.2016
Conferinţa Anuală CAR şi Consiliul Liderilor SIP Hunedoara

09.02.2016
Dezbaterea „Viitoarele planuri-cadru - între așteptări și realitate”

28.09 - 05.10.2015
Săptămâna educației. Cupa Educatorului

28.09 - 05.10.2015
Săptămâna educației: Dezbaterea publică „Educația 2018”

04.05.2015
Conferința Județeană S.I.P. Hunedoara

19.03.2015
Comisia de dialog social de la nivelul Instituției Prefectului Județul Hunedoara

20.12.2014
Miting şi marş de protest pentru personalul nedidactic

13.10.2014
Cupa Educatorului

13.10.2014
„Cadrul didactic: statut actual și soluții” - dezbatere publică

08.10.2014
Salonul ,,ProfArt - Perspective''

22.06.2014
Ziua Națională a Educației

17.05.2014
Întâlnire cu preşedintele Comisiei Învăţământ din Senat

17.05.2014
Întâlnire cu președintele Comisiei Învățământ din Senat

17.05.2014
Întâlnire cu Ministrul Educației

11.04.2013
SIP Hunedoara

11.04.2013
Conferința Națională F.S.E. „Spiru Haret”

17.01.2012
Audiere publică. Mai este nevoie de dialog social real?

24.10.2011
Conferința Județeană S.I.P. Hunedoara

26.09.2010
Miting de protest organizat de confederaţiile sindicale împotriva intenţiei de reducere cu 25 % a salariilor bugetarilor

26.09.2010
„Învățământul românesc, între profesionalism și politicianism”

26.09.2010
Miting și marș de protest

26.09.2010
F. S. I. „Spiru Haret”

26.09.2009
„Ziua Muncii Decente”, miting de protest

26.09.2009
Negocieri cu Guvernul

26.09.2009
Pichetarea Parlamentului

26.09.2009
Conferinţa Judeţeană a CNSLR - FRĂŢIA Hunedoara

26.09.2008
Votarea Legii 221/2008 în Parlament

26.09.2008
Conferinţa Naţionala F.S.I. „Spiru Haret”

26.09.2008
Dezbaterea pachetului de legi privind educaţia

26.09.2008
Miting de protest, „Stop politizării învăţământului”

26.09.2008
Consfătuirea Naţională ,,Politici de personal''

26.09.2007
Consiliul Național F.S.I. „Spiru Haret”

26.09.2007
Cursuri de formare profesională şi sindicală

26.09.2007
Săptămâna Educaţiei

26.09.2006
Clubul Educatorilor

26.09.2006
Conferința Județeană S.I.P. Hunedoara

26.09.2006
Inaugurarea Clubului Educatorilor

26.09.2006
Miting

26.09.2006
Vizita ministrului educaţiei

26.09.2005
Conferinţa Asociaţiei Europene a Cadrelor Didactice, Secţiunea România

26.09.2005
Alegeri la Uniunea Județeană C.N.S.L.R. Frăția

26.09.2005
Euromiting

26.09.2005
Greva generală

26.09.2005
Mişcări de protest

26.09.2005
ACORD între Guvernul României şi federaţiile sindicale din învăţământ

26.09.2004
Mitingul federaţiilor sindicale din învăţământ

26.09.2004
Schimb de experienţă

26.09.2003
Conferința Națională F.S.I.I. „Spiru Haret”

26.09.2003
Cursuri de perfecţionare profesională şi sindicală

26.09.2003
Mitingul F.S.I.I. „Spiru Haret”

26.09.2003
Vizita delegaţiei M.E.C.T.

26.09.2002
Conferința Județeană S.I.P. Hunedoara

26.09.2002
Consiliul Național al Federației Sindicatelor Independente din Învățământ „Spiru Haret”

26.09.2002
Spectacolul extraordinar „Farmecul operetei” susținut de Teatrul Național de Operetă „Ion Dacian”

26.09.2002
Schimb de experiență cu Sindicatul Învățământ din Voievodina

26.09.2002
Ziua Mondială a Educatorilor



Actualitate

Despre relevanță

04.04.2024

image/png, 77427 octeți

Dicționarele precizează în legătură cu acest termen că se enunță despre ceea ce are calitatea de a fi relevant, despre ceea ce iese în evidență, are însemnătate, o semnificație deosebită. Lăsând de o parte însă simpla semnificație de dicționar și apropiindu-ne de uzul său cotidian, vom constata destul de repede că a rosti cuvântul, mai ales pus în legătură cu sindicatul, fiindcă evident, în acest context, despre o astfel de abordare este vorba, va stârni imediat ba fiori (de dispreț?), ba furori (de adeziune?). Probabil că personalizarea este inevitabilă, deși extremele, lupta cu îndârjire întru condamnare, respectiv eroismul întru apărare, contestatari care aruncă cu ouă clocite, respectiv depuneri pioase de ofrande, nu prea par să-și găsească locul în normalitate.

 

Greu, dacă nu imposibil, să pui capăt disputelor stârnite mai ales când taberele cumva ajunse în vecinătate se cațără pe metereze, încredințați cu toții fie că poți muri din prea multă relevanță, fie că te poți asfixia în absența sa.

 

Indiferent despre care dintre tabere este vorba, ignoranța, voită sau nu, este însă aceeași: măsura în care nu este vorba despre cineva anume, eu sau tu sau el, o persoană, ci de grup, cel în care avem anumite roluri asumate iar prin prisma acestora interacționăm, în așa mod că se pot recunoaște cele fără de care ceva sau altceva, important pentru cea mai mare parte dintre membrii grupului, dacă nu pentru toți, nu s-ar fi realizat, nu ar fi existat. 

 

Asta înseamnă însă că relevanța are nevoie de considerație, adică acceptare, evaluare obiectivă și recunoaștere. În absența acestora nu rămâne decât lupta din tranșee.

 

Acceptarea și recunoașterea țin destul de mult de cum suntem fiecare dintre noi, deși chiar și aici se pot gândi poziții rezonabile, adică poziții și judecăți raționale, cumpătate, dispuse la echidistanță, așa încât, mai ales atunci când ne raportăm la organizații și nu la un om anume, ceea ce rămâne la îndemână pentru a judeca pe cât se poate de bine relevanța este doar evaluarea obiectivă.

 

Ajungând însă aici, cel puțin prin prisma a ceea ce dorim să subliniem în articolul de față, lucrurile s-au simplificat brusc deosebit de mult în a aprecia relevanța, după cum probabil bine ați ghicit deja, organizațiilor sindicale.

 

Iar pentru a face acest lucru, ținând seama de faptul că una dintre solicitările curente este aceea de a verifica corectitudinea salarizării și încercând să rămânem la o perspectivă comună, adică una care nu ține seama de „umorile” personale, ne-am oprit asupra ultimei solicitări de acest gen.

 

Ce am constatat?

 

O diferență consistentă în ceea ce privește salariul de bază în mai puțin de un an de zile (mai exact, fiind vorba despre un profesor cu gradul I și o vechime de peste 25 de ani, o trecere de la 6872 lei la 9623 lei, cu perspectiva ca din iunie salariul să ajungă 10232), cu creșteri corespunzătoare ale sumelor cuvenite pentru, după caz, gradația de merit, dirigenție, predarea simultană, învățământ special sau control financiar preventiv. 

 

Ne amintim: creșterile salariale au fost obținute numai datorită protestelor organizate de sindicate anul trecut, iar plata drepturilor amintite mai sus în raport cu salariul de bază aflat în plată, doar prin procesele derulate tot de sindicate și modificarea ulterioară a legislației la inițiativa acestora.

 

Educația este de altfel singurul domeniu în care astfel de drepturi sunt calculate în acest mod, în toate celelalte domenii ele fiind înghețate din 2018, cazul și în ceea ce ne privește, de exemplu, cu sporul de suprasolicitare.

 

Creșteri proporționale, desigur, și în ceea ce privește plata cu ora, totodată în ceea ce privește indemnizația de concediu, aceasta reflectând diferențele înregistrate, inclusiv prin includerea indemnizației de hrană în determinarea sa, rezultat tot al acțiunii sindicale care a reușit să impună modificarea legislației. 

 

Iar aici ne-am reamintit că suntem la început de aprilie, chiar trecuți de „mai zglobiul întâi aprilie”, iar odată cu salariile din această lună vom primi și diferențele salariale rezultate din diferitele procese, în primul rând cele legate de drepturile cuvenite trecerii într-o altă tranșă de vechime (la vremea sa problemă împinsă și aceasta până la modificarea legislației) și cele privind drepturile salariale mai sus amintite. Sume care au început să devină „frumoase” ținând seama de cuantumul tranșelor aferente, viitorul urmând să adauge aici și drepturile cuvenite din recalcularea indemnizațiilor de concediu.

 

Sunt și „pierderi” (deși, din punct de vedere strict logic, nu prea ai cum să pierzi ceea ce nu ți se cuvine prin prisma legii): indemnizația de hrană și voucherele de vacanță de către colegii care au depășit nivelul de 8000 lei net la funcția de bază (excepție valabilă doar pentru învățământ, în toate celelalte domenii fiind luate în calcul toate veniturile, modificarea legislativă fiind tot rezultatul acțiunii sindicale), deși, chiar admițând „pierderea”, dacă am pune cifrele în calcul, am vedea că plusul rezultat este covârșitor în raport cu minusul suportat... Chiar adăugând la „pierdere”, după cum se mai obiectează, și creșterea corespunzătoare a cotizațiilor sindicale datorită succeselor de mai sus.

 

Am putea continua cu aspecte care nu sunt la fel de ușor cuantificabile, dar atunci credem că am cădea chiar în unul dintre „păcatele” de mai sus. Considerând însă fie doar și acestea apreciem că este facil de stabilit relevanța organizațiilor sindicale. Și nu pentru mine sau pentru tine, ci pentru noi toți. 

 

În încheiere ar mai fi totuși de subliniat ceva: a recunoaște relevanța organizațiilor sindicale înseamnă a recunoaște relevanța fiecăruia dintre noi. Neexistând un personaj Sindicatul, deși mai toată lumea se raportează la organizația sindicală ca și cum acesta ar exista la propriu și i se pot pune în cârcă toate cele (avem aici un proces de personificare), sindicatul, indiferent cum apreciem această afirmație, este fiecare dintre noi, așa încât atât reușitele, cât și eșecurile, sunt ale noastre ale tuturor.

 

Cât despre ceilalți, cei adânciți în tranșee, „luptă sprâncenată”!

Important

Videoconferința EDUSAL

03.04.2024

image/png, 13178 octeți

Astăzi, 03.04.2024, în organizarea Ministerului Educației, în intervalul orar 8.30-10.30, s-a derulat o videoconferință având ca temă modulul OUG 48 din programul de salarizare EDUSAL, respectiv plata diferențelor de drepturi salariale cuvenite personalului didactic din învățământul de stat pentru perioada 1 iulie 2017-31 august 2021, dar și a drepturilor salariale recunoscute prin sentințe judecătorești sau alte acte normative.

 

Videoconferința, condusă de domnul Sorin Ion, secretar de stat în Ministerul Educației, la care au putut participa reprezentanți din toate unitățile de învățământ din România, a fost susținută în cea mai mare parte de doamna Adriana Batovici, consilier în cadrul acestei instituții și totodată, din câte s-a putut desprinde, specialistul cel mai avizat în programul de salarizate EDUSAL.

 

Problematica detaliată pe parcursul a aproape două ore, sesiunea de întrebări având o durată de aproximativ 15 minute, a aprofundat la obiect și deosebit de clar modalitatea de lucru în acest modul (existând deja la dispoziția unităților de învățământ și un manual detaliat de operare), inclusiv prin oferirea de exemple particulare.

 

Astfel, oprindu-ne doar la cele mai relevante din problemele aduse în discuție, respectiv numeroasele recomandări făcute, fără a intra în detaliile procedurale, sunt de semnalat:
1.    Solicitarea de a se elimina personificarea EDUSAL-ului („EDUSALUL a făcut...”, „așa a dat EDUSALUL...” etc.) – programul lucrează cu datele introduse din unitățile de învățământ, așa încât dacă acestea nu sunt corecte, nu vor fi corecte nici calculele, iar erorile vor fi inevitabile;
2.    Plățile, inclusiv în ceea ce privește contribuțiile, banii alocați fiind acoperitori la nivel național (disponibili deja începând de azi la nivelul ISJ-urilor), se fac în ziua de plată, adică 14 ale lunii, după aceea sumele necheltuite întorcându-se la Ministerul Finanțelor (în conformitate cu legislația în vigoare) – procedura, valabilă la modul general, nu mai permite amânarea sau plata ulterioară prin state rectificative (de exemplu, există deja școli care au închis statele de plată pentru luna martie, fără diferențele salariale, intenția fiind probabil de a plăti în acest mod, deși o astfel de posibilitate nu mai există), aspect valabil și în ceea ce privește contribuțiile (anul trecut erau plătite contribuții pentru drepturi date în aprilie și prin luna august);
3.    Modulul OUG 48 realizează corecții în raport cu tranșele plătite anterior (existând dorința de a încheia cu aceste corecții în acest moment), fiind numeroase cazurile în care sunt necesare astfel de corecții prin prisma calculelor făcute în școli și a sumelor transmise ca necesar (persoane cu sume primite până în prezent mai mici, dar și persoane cu sume primite mult mai mari);
4.    Recomandarea ca recuperările să se facă pe seama diferențelor salariale cuvenite în acest an, decizia finală fiind însă a fiecărui angajator, în situația în care diferențele salariale cuvenite sunt mai mici decât sumele de recuperat „portița” sugerată fiind aceea de a recupera aceste sume anul viitor, din diferențele salariale aferente (decizia, s-a reiterat, este însă a angajatorului), în măsura în care vor exista (modulul permite o astfel de anticipare), altfel trebuind stabilite modalități concrete de recuperare;
5.    Recuperările ulterioare acestui moment, până la plățile diferențelor salariale aferente anului viitor, se vor face prin state rectificative;
6.    Situațiile în care se impune recuperarea trebuie în mod necesar discutate (cu recomandarea ca raportul global care se realizează să fie analizat în amănunt la nivelul unității de învățământ și verificate, cel puțin prin sondaj, toate datele introduse, calculele și rezultatele obținute), obligatoriu aduse la cunoștința persoanelor afectate, astfel încât să se decidă asumat în ceea ce privește modalitatea de recuperare;
7.    Reținerea și virarea contribuțiilor, care se poate face doar în ziua plății, trebuie însoțită de depunerea declarațiilor aferente (sunt frecvente situațiile în care banii au fost reținuți, virați, dar nu au fost depuse declarațiile aferente, ceea ce, evident, generează erori);
8.    Unitățile de învățământ nu trebuie să se ferească de asumarea responsabilității, iar toate persoanele care trebuie să beneficieze de restanțe salariale trebuie aduse în modul (s-a explicat în detaliu modalitatea în care se procedează inclusiv cu persoanele care au părăsit sistemul educațional, persoanele cu contractul de muncă suspendat, persoanele decedate etc., subliniindu-se că trebuie specificate toate detaliile pentru a evita apariția erorilor și a blocajelor);
9.    Sumele care urmează a fi plătite nu trebuie „scăpate” în conturi neverificate (cu precădere în cazul celor care au părăsit sistemul educațional), fiind de preferat ca acolo unde nu există date certe cu privire la cont sumele să fie păstrate mai degrabă în numerar în casieria unității;
10.    Calculul contribuțiilor se face prin respectarea întocmai a legislației în vigoare, clară în această privință (s-au semnalat situații în care acestea sunt determinate pe proceduri legale abrogate, de unde apariția unor erori și semnalarea „disfuncționalităților” programului de salarizare);
11.    Modulul va genera și o Fișă a beneficiarului (o astfel de posibilitate existând și anul trecut, deși sunt suficient de multe situațiile în care acestea nu au fost aduse la cunoștința celor îndreptățiți), recomandarea fiind aceea de a comunica această fișă tuturor celor îndreptățiți (salariatului, după cum s-a reiterat de mai multe ori, trebuie să i se aducă la cunoștință toate aspectele legate de salarizarea sa, inclusiv în ceea ce privește diferențele salariale);
12.    Răspunsul pentru erorile descoperite, în măsura în care s-au reverificat datele introduse, inclusiv printr-o nouă preluare a datelor, ținând seama de numărul foarte mare de beneficiari (peste 230.000), este unul singur: apelul la „Suport tehnic”.

 

În concluzie, după cum s-a subliniat inclusiv de secretarul de stat, se dorește ca toți oamenii să beneficieze de toate drepturile cuvenite înainte de Sărbătorile Pascale, existând banii necesari, dar acest lucru se poate realiza doar în măsura în care se acționează „corect și la timp”. 

Eveniment

Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

18.04.2024

image/png, 1936103 octeți

Miercuri, 17 aprilie 2024, a avut loc ședința Biroului Executiv S.I.P. Județul Hunedoara. La ședință au participat 13 lideri de zonă, președintele și consilierul juridic al organizației. 

 

Ordinea de zi a ședinței a cuprins următoarea problematică: informare privind probleme profesionale și sindicale; probleme organizatorice; probleme diverse, ridicate de liderii de sindicat prezenți. 

 

Materiale suport folosite în cadrul ședinței au fost: Situație statistică privind numărul membrilor de sindicat S.I.P. Județul Hunedoara; Situații financiare martie 2024.

 

Dintre problemele propuse pe ordinea de zi sau ridicate în timpul ședinței subliniem:

1.   Acordarea drepturilor salariale restante, în conformitate cu O.U.G. nr. 48/2022, precum și a drepturilor salariale obținute prin sentințe judecătorești – aflate, în principiu, în cel de al treilea an de plată, acestea au presupus plata unor sume diferite de la o persoană la alta, în funcție de situația specifică (reamintim că drepturile salariale implicate, obținute toate prin demersuri sindicale, privesc diferențele salariale cuvenite și neacordate relative la aplicarea vechilor tranșe de vechime, precum și calculul la salariul de încadrare aflat în plată a dirigenției, gradației de merit, sporului de învățământ simultan, sporului de învățământ special și a vizei de control financiar preventiv);

2.   Finalizarea discuțiilor privind metodologia pentru obținerea gradației de merit, aceasta urmând a fi adoptată în perioada următoare – în raport cu prevederile metodologiei de anul trecut, modificările implicate sunt minore;

3.   Respingerea fermă a unor inițiative legislative precum „STUD-IN-VEST”, un proiect inițiat de Nicolae Ciucă și Gabriel Andronache, potrivit căreia absolvenții români de studii superioare ale unor universități din străinătate ar urma să ocupe posturi în învățământul preuniversitar românesc cu granturi de 15.000 lei/lună/grant, asta în condițiile în care salarizarea maximală din sistemul educațional românesc este inferioară acestui nivel, pe lângă caracterul absolut discriminatoriu al unei astfel de măsuri fiind de subliniat faptul că o astfel de inițiativă este echivalentă cu încercarea de arunca la gunoi întregul învățământ românesc;

4.   Alocarea sprijinului financiar pentru membrii de sindicat  – prima etapă a sprijinului financiar alocat de organizația sindicală membrilor de sindicat, cu ocazia Sărbătorilor Pascale, presupune acordarea fiecărui membru de sindicat a unor tichete sociale în valoare de 100 lei (se acordă numai membrilor de sindicat, la nivelul unei singure grupe sindicale în fiecare caz, indiferent de numărul școlilor în care se derulează activitatea și se deține calitatea de membru de sindicat cu drepturi depline, respectiv se deține această calitate în fiecare dintre unitățile de învățământ cu care un membru are un contract de muncă activ);

5.   Continuarea demersurilor de clarificare a îndeplinirii condițiilor legale și statutare în ceea ce privește calitatea de membru de sindicat, fiind „descoperite” în continuare numeroase anomalii – s-a reamintit faptul că această calitate, cu aspectele pozitive pentru salariații din sistemul educațional și cu beneficiile ce decurg de aici, o au, legal și statutar, doar salariații care plătesc în mod complet și integral cotizația sindicală (0,75% din veniturile brute obținute, atât în situația în care există un singur contract de muncă, cât și în cea a existenței mai multor contracte individuale de muncă);

 

S-a reiterat că în contextul actual este important:

-     să verificăm informațiile la care avem acces, cu precădere cele pe teme sindicale și profesionale; 

-     să fim „rezervați” în privința comentariilor sindicale și profesionale de pe rețelele de socializare; 

-     să folosim în primul rând informațiile primite din surse sigure (lideri, sindicat, federație);

-     să manifestăm încredere în organizația sindicală, acțiunile întreprinse de aceasta fiind întotdeauna conforme, după cum s-a dovedit, scopului existenței sale.

 

Totodată, menținem următoarele solicitări adresate tuturor membrilor de sindicat:

-     să respingă suplinirea colegilor aflați în concedii medicale pe bază de învoire colegială, legală fiind încheierea de contracte de muncă și plata muncii suplimentare;

-     să solicite conducerii unității de învățământ demararea și finalizarea procedurilor pentru acordarea sporului pentru condiții de muncă;

-     să sprijine activitatea liderului de sindicat, inclusiv prin participarea la ședințele de sindicat și realizarea în timp util a diferitelor documente.

 

Toate materialele utilizate în cadrul ședinței se regăsesc la rubrica S.I.P. HUNEDOARA / Activitate / Biroul Executiv - link direct: https://nou.siphd.ro/?a=3121&t=2024.

02.02.2023
24.11.2022
11.07.2022
06.03.2024
Sentințe obținute de S.I.P. Județul Hunedoara


Calculul drepturilor salariale la salariul de bază în plată

S.I.P. Județul Hunedoara s-a adresat instanțelor de judecată pentru a soluționa modul de calcul a drepturilor salariale (dirigenție, gradație de merit, activitatea în învățământul special, predarea simultană, activitatea de control financiar preventiv) la salariul de bază în plată și nu la cel din decembrie 2016. Solicitarea s-a făcut pentru perioada: 01.09.2017 – prezent, dar și pentru viitor, atât timp cât legea nu se schimbă.

 

Prin sentințele civile pronunțate de Tribunalul Hunedoara  s-au admis acțiunile formulate de S.I.P. Județul Hunedoara în numele membrilor de sindicat și s-a dispus obligarea unității de învățământ la:

 

1. calculul și plata drepturilor salariale neacordate, respectiv a diferențelor salariale rezultate din neaplicarea la salariul de bază aflat în plată a majorărilor/creșterilor salariale, acordate diferențiat în raport de funcția deținută/dreptul obținut (o majorare/creștere a salariului de bază cu 10%, având în vedere calitatea lor de diriginte;  creșterea salariului de bază cu 25%, efect al obținerii gradației de merit prin concurs; majorarea cu 15% a salariului de bază, față de faptul că își desfășoară activitatea în învățământul special; creșterea salariului de bază cu 7% / 10% / 15% / 20%, ca urmare a asigurării predării simultane la 2 sau 3 clase de elevi/grupe de preșcolari, respectiv la 4 sau 5 clase de elevi; majorarea salariului de bază cu 10% pentru activitatea de control financiar preventiv), sume ce urmează a fi actualizate în funcție de rata inflației la data plății;

 

2. plata dobânzii legale penalizatoare începând cu data nașterii dreptului și până la plata sumei datorate;

 

3. plata pe viitor a drepturilor salariale cuvenite reprezentând majorări/creșteri ale salariului de bază, respectiv pe perioada cât îndeplinesc condițiile pentru acordarea drepturilor în cauză și a menținerii prevederilor legale care instituie acordarea majorărilor salariale solicitate.

 

Sentințele civile sunt aplicabile numai pentru cei care s-au constituit parte în proces și sunt cuprinși în sentințele menționate.

 

Drepturile stabilite prin sentințe sunt eșalonate la plată (conform O.U.G. nr. 114/2018), după cum urmează:

- în primul an se plătește 5% din valoarea titlului executoriu;

- în al doilea an se plătește 10% din valoarea titlului executoriu;

- în al treilea an se plătește 25% din valoarea titlului executoriu;

- în al patrulea an se plătește 25% din valoarea titlului executoriu;

- în al cincilea an se plătește 35% din valoarea titlului executoriu.

 


Sentințe

Sentințele sunt grupate pe zone și unități școlare. Selectați una din zonele de mai jos:

BRAD
161 sentințe
CĂLAN
55 sentințe
DEVA
272 sentințe
HAȚEG
158 sentințe
HUNEDOARA
233 sentințe
LUPENI
75 sentințe
ORĂȘTIE
133 sentințe
PETRILA
52 sentințe
PETROȘANI
173 sentințe
RURALĂ
139 sentințe
SIMERIA
80 sentințe
URICANI
23 sentințe
VULCAN
60 sentințe

Sentințele zonei PETROȘANI

Numărul
curent
Titlul
documentului
Dimensiune
(octeți)
Extensia
documentului
1 S CMSB PETROSANI CEC „Hermes” Petrosani 01 169.808 PDF
2 S CMSB PETROSANI CEC „Hermes” Petrosani 01 indreptare eroare 113.127 PDF
3 S CMSB PETROSANI CEC „Hermes” Petrosani 02 173.600 PDF
4 S CMSB PETROSANI CEC „Hermes” Petrosani 03 171.665 PDF
5 S CMSB PETROSANI CEC „Hermes” Petrosani 04 169.572 PDF
6 S CMSB PETROSANI CEC „Hermes” Petrosani 05 168.270 PDF
7 S CMSB PETROSANI CEC „Hermes” Petrosani 06 166.917 PDF
8 S CMSB PETROSANI CEC „Hermes” Petrosani 07 169.630 PDF
9 S CMSB PETROSANI CEC „Hermes” Petrosani 08 168.178 PDF
10 S CMSB PETROSANI CEC „Hermes” Petrosani 09 167.042 PDF
11 S CMSB PETROSANI CEC „Hermes” Petrosani 10 165.951 PDF
12 S CMSB PETROSANI CEC „Hermes” Petrosani 11 172.992 PDF
13 S CMSB PETROSANI CEC „Hermes” Petrosani 12 168.907 PDF
14 S CMSB PETROSANI Clubul Sportiv Scolar Petrosani 01 167.376 PDF
15 S CMSB PETROSANI Clubul Sportiv Scolar Petrosani 02 168.165 PDF
16 S CMSB PETROSANI Clubul Sportiv Scolar Petrosani 03 166.373 PDF
17 S CMSB PETROSANI CN „M Eminescu” Petrosani 01 171.403 PDF
18 S CMSB PETROSANI CN „M Eminescu” Petrosani 02 171.848 PDF
19 S CMSB PETROSANI CN „M Eminescu” Petrosani 03 171.868 PDF
20 S CMSB PETROSANI CN „M Eminescu” Petrosani 04 170.380 PDF
21 S CMSB PETROSANI CN „M Eminescu” Petrosani 05 172.685 PDF
22 S CMSB PETROSANI CN „M Eminescu” Petrosani 06 172.285 PDF
23 S CMSB PETROSANI CN „M Eminescu” Petrosani 07 168.253 PDF
24 S CMSB PETROSANI CN „M Eminescu” Petrosani 08 169.033 PDF
25 S CMSB PETROSANI CN „M Eminescu” Petrosani 09 168.978 PDF
26 S CMSB PETROSANI CN „M Eminescu” Petrosani 10 166.172 PDF
27 S CMSB PETROSANI CN „M Eminescu” Petrosani 11 163.528 PDF
28 S CMSB PETROSANI CN „M Eminescu” Petrosani 12 168.061 PDF
29 S CMSB PETROSANI CN „M Eminescu” Petrosani 13 171.505 PDF
30 S CMSB PETROSANI CN „M Eminescu” Petrosani 14 173.964 PDF
31 S CMSB PETROSANI CN „M Eminescu” Petrosani 15 172.271 PDF
32 S CMSB PETROSANI CN „M Eminescu” Petrosani 16 168.383 PDF
33 S CMSB PETROSANI CN „M Eminescu” Petrosani 17 160.496 PDF
34 S CMSB PETROSANI CN „M Eminescu” Petrosani 18 162.357 PDF
35 S CMSB PETROSANI CN „M Eminescu” Petrosani 19 161.227 PDF
36 S CMSB PETROSANI CN „M Eminescu” Petrosani 20 165.902 PDF
37 S CMSB PETROSANI CNI „C Sylva” Petrosani 01 169.775 PDF
38 S CMSB PETROSANI CNI „C Sylva” Petrosani 02 167.293 PDF
39 S CMSB PETROSANI CNI „C Sylva” Petrosani 03 163.297 PDF
40 S CMSB PETROSANI CNI „C Sylva” Petrosani 04 166.662 PDF
41 S CMSB PETROSANI CNI „C Sylva” Petrosani 05 160.492 PDF
42 S CMSB PETROSANI CNI „C Sylva” Petrosani 06 160.709 PDF
43 S CMSB PETROSANI CNI „C Sylva” Petrosani 07 165.649 PDF
44 S CMSB PETROSANI CNI „C Sylva” Petrosani 08 164.946 PDF
45 S CMSB PETROSANI CNI „C Sylva” Petrosani 09 164.561 PDF
46 S CMSB PETROSANI CNI „C Sylva” Petrosani 10 175.645 PDF
47 S CMSB PETROSANI CNI „C Sylva” Petrosani 11 174.292 PDF
48 S CMSB PETROSANI CNI „C Sylva” Petrosani 12 168.414 PDF
49 S CMSB PETROSANI CNI „C Sylva” Petrosani 13 168.354 PDF
50 S CMSB PETROSANI CNI „C Sylva” Petrosani 14 163.562 PDF
51 S CMSB PETROSANI CNI „C Sylva” Petrosani 15 161.106 PDF
52 S CMSB PETROSANI CNI „C Sylva” Petrosani 16 171.409 PDF
53 S CMSB PETROSANI CNI „C Sylva” Petrosani 17 172.490 PDF
54 S CMSB PETROSANI CNI „C Sylva” Petrosani 18 168.621 PDF
55 S CMSB PETROSANI CNI „C Sylva” Petrosani 19 180.103 PDF
56 S CMSB PETROSANI GPP Nr 3 Petrosani 01 171.466 PDF
57 S CMSB PETROSANI GPP Nr 3 Petrosani 02 179.853 PDF
58 S CMSB PETROSANI GPP Nr 3 Petrosani 03 173.337 PDF
59 S CMSB PETROSANI GPP Nr 3 Petrosani 04 171.288 PDF
60 S CMSB PETROSANI GPP Nr 3 Petrosani 05 163.892 PDF
61 S CMSB PETROSANI GPP Nr 3 Petrosani 06 160.698 PDF
62 S CMSB PETROSANI GPP Nr 3 Petrosani 07 181.333 PDF
63 S CMSB PETROSANI GPP Nr 3 Petrosani 08 168.603 PDF
64 S CMSB PETROSANI GPP Nr 3 Petrosani 09 173.163 PDF
65 S CMSB PETROSANI GPP Nr 3 Petrosani 10 171.552 PDF
66 S CMSB PETROSANI GPP Nr 3 Petrosani 11 167.359 PDF
67 S CMSB PETROSANI GPP Nr 3 Petrosani 12 169.119 PDF
68 S CMSB PETROSANI GPP Nr 3 Petrosani 13 160.043 PDF
69 S CMSB PETROSANI GPP Nr 3 Petrosani 14 171.340 PDF
70 S CMSB PETROSANI GPP Nr 3 Petrosani 15 169.128 PDF
71 S CMSB PETROSANI GPP Nr 3 Petrosani 16 173.155 PDF
72 S CMSB PETROSANI GPP Nr 3 Petrosani 17 166.113 PDF
73 S CMSB PETROSANI GPP Nr 3 Petrosani 18 170.743 PDF
74 S CMSB PETROSANI GPP Nr 3 Petrosani 19 173.070 PDF
75 S CMSB PETROSANI GPP Nr 3 Petrosani 20 184.742 PDF
76 S CMSB PETROSANI GPP Nr 3 Petrosani 21 175.445 PDF
77 S CMSB PETROSANI LTH „D Leonida” Petrosani 01 172.380 PDF
78 S CMSB PETROSANI LTH „D Leonida” Petrosani 02 167.445 PDF
79 S CMSB PETROSANI LTH „D Leonida” Petrosani 03 167.201 PDF
80 S CMSB PETROSANI LTH „D Leonida” Petrosani 04 155.278 PDF
81 S CMSB PETROSANI LTH „D Leonida” Petrosani 04 indreptare eroare 93.911 PDF
82 S CMSB PETROSANI LTH „D Leonida” Petrosani 05 168.301 PDF
83 S CMSB PETROSANI LTH „D Leonida” Petrosani 06 163.148 PDF
84 S CMSB PETROSANI LTH „D Leonida” Petrosani 07 168.547 PDF
85 S CMSB PETROSANI LTH „D Leonida” Petrosani 07 indreptare eroare 112.544 APPLICATION/PDF
86 S CMSB PETROSANI LTH „D Leonida” Petrosani 08 170.664 PDF
87 S CMSB PETROSANI LTH „D Leonida” Petrosani 09 167.702 PDF
88 S CMSB PETROSANI LTH „D Leonida” Petrosani 10 161.229 PDF
89 S CMSB PETROSANI LTH „D Leonida” Petrosani 11 164.543 PDF
90 S CMSB PETROSANI LTH „D Leonida” Petrosani 12 161.456 PDF
91 S CMSB PETROSANI LTH „D Leonida” Petrosani 13 164.037 PDF
92 S CMSB PETROSANI LTH „D Leonida” Petrosani 14 160.305 PDF
93 S CMSB PETROSANI LTH „D Leonida” Petrosani 15 168.387 PDF
94 S CMSB PETROSANI LTH „D Leonida” Petrosani 16 170.952 PDF
95 S CMSB PETROSANI LTH „D Leonida” Petrosani 17 162.972 PDF
96 S CMSB PETROSANI LTH „D Leonida” Petrosani 18 162.398 PDF
97 S CMSB PETROSANI LTH „D Leonida” Petrosani 19 163.280 PDF
98 S CMSB PETROSANI LTH „D Leonida” Petrosani 20 177.124 PDF
99 S CMSB PETROSANI LTH „D Leonida” Petrosani 21 174.791 PDF
100 S CMSB PETROSANI LTH „D Leonida” Petrosani 22 163.699 PDF
101 S CMSB PETROSANI LTH „D Leonida” Petrosani 23 163.652 PDF
102 S CMSB PETROSANI LTH „D Leonida” Petrosani 24 162.880 PDF
103 S CMSB PETROSANI LTH „D Leonida” Petrosani 25 177.008 PDF
104 S CMSB PETROSANI LTH „D Leonida” Petrosani 26 169.462 PDF
105 S CMSB PETROSANI SG „I G Duca” Petrosani 01 174.957 PDF
106 S CMSB PETROSANI SG „I G Duca” Petrosani 02 168.417 PDF
107 S CMSB PETROSANI SG „I G Duca” Petrosani 03 176.007 PDF
108 S CMSB PETROSANI SG „I G Duca” Petrosani 04 163.476 PDF
109 S CMSB PETROSANI SG „I G Duca” Petrosani 05 168.436 PDF
110 S CMSB PETROSANI SG „I G Duca” Petrosani 06 168.012 PDF
111 S CMSB PETROSANI SG „I G Duca” Petrosani 07 168.455 PDF
112 S CMSB PETROSANI SG „I G Duca” Petrosani 08 165.552 PDF
113 S CMSB PETROSANI SG „I G Duca” Petrosani 09 166.585 PDF
114 S CMSB PETROSANI SG „I G Duca” Petrosani 10 163.880 PDF
115 S CMSB PETROSANI SG „I G Duca” Petrosani 11 172.196 PDF
116 S CMSB PETROSANI SG „I G Duca” Petrosani 12 166.264 PDF
117 S CMSB PETROSANI SG „I G Duca” Petrosani 13 170.636 PDF
118 S CMSB PETROSANI SG „I G Duca” Petrosani 14 162.883 PDF
119 S CMSB PETROSANI SG „I G Duca” Petrosani 15 169.653 PDF
120 S CMSB PETROSANI SG „I G Duca” Petrosani 16 161.265 PDF
121 S CMSB PETROSANI SG „I G Duca” Petrosani 17 173.834 PDF
122 S CMSB PETROSANI SG „I G Duca” Petrosani 18 163.556 PDF
123 S CMSB PETROSANI SG „I G Duca” Petrosani 19 162.471 PDF
124 S CMSB PETROSANI SG „I G Duca” Petrosani 20 164.237 PDF
125 S CMSB PETROSANI SG „I G Duca” Petrosani 21 167.869 PDF
126 S CMSB PETROSANI SG „I G Duca” Petrosani 22 161.189 PDF
127 S CMSB PETROSANI SG „I G Duca” Petrosani 23 162.383 PDF
128 S CMSB PETROSANI SG „I G Duca” Petrosani 24 165.391 PDF
129 S CMSB PETROSANI SG „I G Duca” Petrosani 25 164.684 PDF
130 S CMSB PETROSANI SG „I G Duca” Petrosani 26 162.661 PDF
131 S CMSB PETROSANI SG „I G Duca” Petrosani 27 161.650 PDF
132 S CMSB PETROSANI SG „I G Duca” Petrosani 28 165.247 PDF
133 S CMSB PETROSANI SG „I G Duca” Petrosani 29 177.869 PDF
134 S CMSB PETROSANI SG „Sf Varvara” Aninoasa 01 170.390 PDF
135 S CMSB PETROSANI SG „Sf Varvara” Aninoasa 02 168.693 PDF
136 S CMSB PETROSANI SG „Sf Varvara” Aninoasa 03 171.403 PDF
137 S CMSB PETROSANI SG „Sf Varvara” Aninoasa 04 169.934 PDF
138 S CMSB PETROSANI SG „Sf Varvara” Aninoasa 05 172.956 PDF
139 S CMSB PETROSANI SG „Sf Varvara” Aninoasa 06 175.189 PDF
140 S CMSB PETROSANI SG „Sf Varvara” Aninoasa 07 174.539 PDF
141 S CMSB PETROSANI SG „Sf Varvara” Aninoasa 08 171.722 PDF
142 S CMSB PETROSANI SG „Sf Varvara” Aninoasa 09 177.686 PDF
143 S CMSB PETROSANI SG „Sf Varvara” Aninoasa 10 168.593 PDF
144 S CMSB PETROSANI SG „Sf Varvara” Aninoasa 11 163.466 PDF
145 S CMSB PETROSANI SG „Sf Varvara” Aninoasa 12 154.471 PDF
146 S CMSB PETROSANI SG „Sf Varvara” Aninoasa 13 168.155 PDF
147 S CMSB PETROSANI SG „Sf Varvara” Aninoasa 14 173.012 PDF
148 S CMSB PETROSANI SG „Sf Varvara” Aninoasa 15 165.501 PDF
149 S CMSB PETROSANI SG „Sf Varvara” Aninoasa 16 164.129 PDF
150 S CMSB PETROSANI SG „Sf Varvara” Aninoasa 17 162.763 PDF
151 S CMSB PETROSANI SG „Sf Varvara” Aninoasa 18 164.611 PDF
152 S CMSB PETROSANI SG „Sf Varvara” Aninoasa 19 162.744 PDF
153 S CMSB PETROSANI SG „Sf Varvara” Aninoasa 20 161.828 PDF
154 S CMSB PETROSANI SG „Sf Varvara” Aninoasa 21 163.330 PDF
155 S CMSB PETROSANI SG „Sf Varvara” Aninoasa 22 163.112 PDF
156 S CMSB PETROSANI SG „Sf Varvara” Aninoasa 23 164.220 PDF
157 S CMSB PETROSANI SG „Sf Varvara” Aninoasa 24 165.886 PDF
158 S CMSB PETROSANI SG Banita 01 170.507 PDF
159 S CMSB PETROSANI SG Banita 02 170.266 PDF
160 S CMSB PETROSANI SG Banita 03 177.392 PDF
161 S CMSB PETROSANI SG Banita 04 184.140 PDF
162 S CMSB PETROSANI SG Banita 05 169.670 PDF
163 S CMSB PETROSANI SG Banita 06 162.636 PDF
164 S CMSB PETROSANI SG Banita 07 162.211 PDF
165 S CMSB PETROSANI SG Banita 08 163.536 PDF
166 S CMSB PETROSANI SG Nr 7 Petrosani 01 159.835 PDF
167 S CMSB PETROSANI SG Nr 7 Petrosani 02 162.695 PDF
168 S CMSB PETROSANI SG Nr 7 Petrosani 03 172.035 PDF
169 S CMSB PETROSANI SG Nr 7 Petrosani 04 171.816 PDF
170 S CMSB PETROSANI SG Nr 7 Petrosani 05 173.504 PDF
171 S CMSB PETROSANI SG Nr 7 Petrosani 06 168.301 PDF
172 S CMSB PETROSANI SG Nr 7 Petrosani 07 181.752 PDF
173 S CMSB PETROSANI SG Nr 7 Petrosani 08 177.731 PDF






Copyright © 2002-2024 SIP Hunedoara

ANPC SAL   ANPC SOL