Noi suntem
SINDICATUL ÎNVĂȚĂMÂNT PREUNIVERSITAR JUDEȚUL HUNEDOARA

Agenda

24.02.2021
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara - Sediul S.I.P. Județul Hunedoara

10.02.2021
Comisia de Dialog Social de la nivelul Instituției Prefectului Județul Hunedoara - Prefectura Hunedoara

05.02.2021
Ședința cu directorii unităților de învățământ din județul Hunedoara - on line

27.01.2021
Comitetul Local de Dezvoltare a Parteneriatului Social Județul Hunedoara

19.01.2021
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

19.01.2021
Comisia de Dialog Social de la nivelul Instituției Prefectului Județul Hunedoara

06.01.2021
Consiliul Liderilor F.S.E. „Spiru Haret” - on line

06.01.2021
Comisia Paritară de la nivelul I.S.J. Hunedoara - on line

16.12.2020
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

16.12.2020
Consiliul Liderilor S.I.P. Județul Hunedoara

10.12.2020
Ședința cu directorii unităților de învățământ din județul Hunedoara - on line

09.12.2020
Ședința C.L.D.P.S. Hunedoara - on line

09.12.2020
Comitetul de Supraveghere C.A.R. (I.F.N.) S.I.P. Județul Hunedoara

28.10.2020
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

20.10.2020
Consiliul Liderilor F.S.E. „Spiru Haret”

20.10.2020
Biroul Executiv al F.S.E. „Spiru Haret”

16.10.2020
Ședința cu directorii unităților de învățământ din județul Hunedoara - I.S.J. Hunedoara

01.10.2020
Ședința cu directorii unităților de învățământ din județul Hunedoara - I.S.J. Hunedoara

30.09.2020
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

11.09.2020
Ședința cu directorii unităților de învățământ din județul Hunedoara - I.S.J. Hunedoara

09-10.09.2020
Consiliul Liderilor S.I.P. Județul Hunedoara

07.09.2020
Ședința cu directorii unităților de învățământ din județul Hunedoara - I.S.J. Hunedoara

02.09.2020
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

01.09.2020
Biroul Executiv al F.S.E. „Spiru Haret”

01.09.2020
Consiliul Liderilor F.S.E. „Spiru Haret”

31.08.2020
Ședința cu directorii unităților de învățământ din județul Hunedoara - I.S.J. Hunedoara

16.08.2020
Biroul Executiv al F.S.E. „Spiru Haret”

16.08.2020
Consiliul Liderilor F.S.E. „Spiru Haret”

08.07.2020
Comitetul de Supraveghere C.A.R. (I.F.N.) S.I.P. Județul Hunedoara

23.06.2020
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

28.05.2020
Ședința cu directorii unităților de învățământ din județul Hunedoara - I.S.J. Hunedoara

27.05.2020
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

14.05.2020
Ședința cu directorii unităților de învățământ din județul Hunedoara - I.S.J. Hunedoara

07.05.2020
Ședința cu directorii unităților de învățământ din județul Hunedoara - I.S.J. Hunedoara

28.04.2020
Finalizarea lucrărilor Conferinței anuale a C.A.R. (I.F.N.) S.I.P. Județul Hunedoara

24.04.2020
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

24.04.2020
Comitetul de Supraveghere C.A.R. (I.F.N.) S.I.P. Județul Hunedoara

14.04.2020
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

30.03.2020
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

25.03.2020
Conferința anuală a C.A.R. (I.F.N.) S.I.P. Județul Hunedoara

25.03.2020
Consiliul Liderilor S.I.P. Județul Hunedoara

26.02.2020
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

14.02.2020
Biroul Executiv al F.S.E. „Spiru Haret”

14.02.2020
Consiliul Liderilor F.S.E. „Spiru Haret”

10.02.2020
Comisia paritară de la nivelul I.S.J. Hunedoara

05.02.2020
Comisia de dialog social de la nivelul Instituției Prefectului Județul Hunedoara

29.01.2020
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

04.12.2019
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

20.11.2019
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

11.09.2019
Consiliul Liderilor S.I.P. Județul Hunedoara

19.06.2019
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

29.05.2019
Conferința de alegeri S.I.P. județul Hunedoara

15.05.2019
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

17.04.2019
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

04.04.2019
Alegeri în organizații de zonă ale S.I.P. Județul Hunedoara: Lupeni, Vulcan, Uricani

27.03.2019
Consiliul Liderilor S.I.P. Județul Hunedoara

27.03.2019
Conferința anuală a C.A.R. (I.F.N.) S.I.P. județul Hunedoara

27.02.2019
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara



Actualitate

Structura anului școlar 2021-2022

22.02.2021

image/jpeg, 172284 octeți

Prin O ME nr. 3243/2021 a fost aprobată structura anului școlar 2021-2022. Astfel, anul școlar 2021-2022 începe la data de 1 septembrie 2021, se încheie la data de 31 august 2022 și are 34 de săptămâni de cursuri. Cursurile anului școlar 2021-2022 încep la data de 13 septembrie 2021, fiind structurat astfel:

- Semestrul I are 14 săptămâni de cursuri dispuse în perioada 13 septembrie 2021-22 decembrie 2021, în perioada 25-31 octombrie 2021, elevii claselor din învățământul primar și copiii din grupele din învățământul preșcolar fiind în vacanță. Vacanța de iarnă începe joi, 23 decembrie 2021 și se încheie duminică, 9 ianuarie 2022;

- Semestrul al II-lea are 20 de săptămâni de cursuri dispuse în perioada 10 ianuarie 2022-10 iunie 2022, în perioada vineri, 15 aprilie 2022 - duminică, 1 mai 2022 fiind prevăzută vacanța de primăvară.

 

De subliniat, în raport cu ultimii ani școlari, dezechilibrul existent între cele două semestre și stabilirea programului național „Școala altfel” în aceeași perioadă pentru toate unitățile de învățământ (8-14 aprilie 2022), pentru clasele din învățământul liceal - filiera tehnologică, din învățământul profesional și din învățământul postliceal fiind dată posibilitatea organizării de activități de instruire practică în perioada dedicată programului „Școala altfel".

 

Alte detalii pot fi obținute prin consultarea ordinului de ministru, care poate fi descărcat de la rubrica Ministerul Educației/Ordine de ministru/2021 sau Juridic/Legislație/Organizarea sistemului educațional/Structura anului școlar.

Important

Metodologia privind dezvoltarea curriculumului la decizia școlii

22.02.2021

image/jpeg, 291327 octeți

Prin O ME nr. 3238/2021 a fost aprobată Metodologia privind dezvoltarea curriculumului la decizia școlii. Această metodologie reglementează regimul curriculumului la decizia școlii din învățământul preuniversitar, fiind prevăzută posibilitatea a două tipuri de opționale:

-        opțional de aprofundare, care nu necesită nume și programă nouă;

-        opțional ca nouă disciplină sau nou domeniu de studiu (integrat).

 

De asemenea, ordinul de ministru stabilește procedurile de constituire a ofertei și de alegere a curriculumului la decizia școlii, de elaborare și de avizare a programelor corespunzătoare, de monitorizare și evaluare a implementării acestuia. 

 

Anexele la metodologie vizează calendarul pentru elaborarea și aprobarea curriculumului la decizia școlii (Anexa 3), modelul de fișă de avizare a proiectului de programă de opțional (Anexa 2) și modelul de fișă pentru alegerea opționalului (Anexa 1).

 

Ordinul de ministru, pentru detalii suplimentare, poate fi descărcat de la rubrica Ministerul Educației/Ordine de ministru/2021 sau Juridic/Legislație/Organizarea sistemului educațional/Alte reglementări și metodologii.

 

 

 

 

Eveniment

Ședința Biroului Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

24.02.2021

image/bmp, 589878 octeți

Miercuri, 24 februarie 2021, a avut loc ședința Biroului Executiv S.I.P. Județul Hunedoara. La ședință, organizată „față în față”, au participat cei 13 lideri de zonă, președintele și consilierul juridic al organizației.
 
Ședința a avut pe ordinea de zi următoarea problematică:

  • informare privind probleme profesionale și sindicale – februarie 2021;
  • prezentarea situațiilor financiare aferente lunii decembrie 2020;
  • probleme organizatorice;
  • aprobarea ajutoarelor sociale solicitate până la data ședinței;
  • probleme diverse, ridicate de liderii de sindicat prezenți.

 
Materiale suport folosite în cadrul ședinței:

  • Informare februarie 2021;
  • Conferința Anuală CAR – convocator;
  • Conferința Anuală CAR - agenda de lucru;
  • Conferința Anuală CAR – delegație;
  • Documente proces vouchere – împuternicire;
  • Documente proces vouchere – adeverință;
  • Situații financiare ianuarie 2021;
  • Formular 230 - destinație 3,5% din impozit.

 

Concluzii:

  • Guvernul nu a oferit soluții la problemele ridicate de federațiile sindicale reprezentative, dar niciun spor cuvenit personalului din învățământ nu va fi tăiat. Discuțiile continuă.
  • Există o serie de modificări legislative în ceea ce privește: numărul de elevi la clase a IX-a, evaluarea anuală a personalului didactic, asigurarea și evaluarea calității educației, structura anului școlar, dezvoltarea curricumului la decizia școlii.
  • C.A.R. (I.F.N.) S.I.P. Hunedoara pregătește Conferința Anuală. Sunt puse în dezbatere o serie de propuneri care vin în sprijinul membrilor. Există disponibilități financiare care permit acordarea împrumuturilor fără perioade de așteptare.
  • Pentru evitarea unor posibile viitoare complicații pentru cei care nu au utilizat voucherele/cardurile de vacanță, SIP Tour Hunedoara vine în sprijinul colegilor aflați în această situație și asigură preluarea voucherelor de vacanță pentru o utilizare viitoare a sumelor corespondente.
  • Se pregătesc acțiuni în instanță pentru colegii care nu au primit vouchere de vacanță (2018, 2019, 2020).

 

Alte detalii, precum și toate materialele utilizate în cadrul ședinței pot fi consultate/descărcate de pe site, de la rubrica: S.I.P. HUNEDOARA/ Activitate/Biroul Executiv.

19.04.2020
10.09.2020
18.01.2020
Gradația de merit 2020
Tipul știrii: Actualitate
Data știrii: 10.3.2020
Data ultimei actualizări: 01.03.2021
Numărul de vizualizări: 238



Procedura și criteriile de acordare a gradației de merit au fost stabilite, în acest an, prin Ordinul MEC nr. 3307 din 21 februarie 2020.

În cadrul Comisie paritare de la nivelul ISJ au fot stabilite numărul de locuri pe categorii de personal și discipline de învățământ și au fost detaliate punctajele pentru subcriterii.

Comentarii/noutăți:

  • În acest an MEC a stabilit prin intermediul Metodologiei criteriile generale.
  • Au fost stabilite și trei modele de fișe sintetice de (auto)evaluare (anexele 6,7 și 8), fișe care au stat la baza elaborării, în cadrul comisie paritare, a celor 18 fișe de evaluare specifice fiecărei categorii de candidați.
  • De asemenea, Metodologia stabilește punctajele pentru criteriile generale, dar și pentru subcriterii.
  • Grilele de evaluare pentru personalul didactic și personalul de conducere din CSS/LPS-uri și cluburi și palate ale copiilor au fost elaborate de MEC.

Toate detaliile privind gradația de merit, sesiunea 2020, pot fi consultate/descărcate mai jos.

  • ORDIN nr. 3307 pentru aprobarea METODOLOGIEI ȘI CRITERIILOR privind acordarea gradației de merit personalului didactic din învățământul preuniversitar de stat în sesiunea 2020
  • GRAFICUL desfășurării concursului pentru acordarea gradațiilor de merit, sesiunea 2019
  • NUMĂRUL de gradații pe categorii de personal și discipline de învățământ
  • FIȘE DE EVALUARE
    1. învățământ preșcolar
    2. învățământ primar
    3. profesor
    4. învățământ special
    5. CJRAE
    6. personal de conducere și de îndrumare și control
    7. personal didactic de predare din învățământul sportiv integrat şi suplimentar
    8. personal didactic de conducere din învățământul sportiv integrat şi suplimentar
    9. personalul didactic de predare din palatele și cluburile copiilor
    10. personal de conducere din palatele şi cluburile copiilor
    11. secretar
    12. administrator financiar
    13. administrator patrimoniu
    14. bibliotecar / documentarist / redactor
    15. laborant
    16. informatician
    17. pedagog școlar / supraveghetor noapte
    18. corepetitor
  • Calendarul competițiilor școlare 2014-2015
  • Calendarul competițiilor școlare 2015-2016
  • Calendarul competițiilor școlare 2016-2017
  • Calendarul competițiilor școlare 2017-2018
  • Calendarul competițiilor școlare 2018-2019-1
  • Calendarul competițiilor școlare 2018-2019-2


Documente atașate

Numărul
curent
Titlul
documentului
Dimensiune
(octeți)
Extensia
documentului
Data
atașării
1 Calendarul competițiilor școlare 2014-2015 31.141.238 APPLICATION/OCTET-STREAM 2020-03-11 19:53:49
2 Calendarul competițiilor școlare 2015-2016 3.431.954 APPLICATION/OCTET-STREAM 2020-03-11 20:02:52
3 Calendarul competițiilor școlare 2016-2017 8.068.595 APPLICATION/OCTET-STREAM 2020-03-11 20:05:55
4 Calendarul competițiilor școlare 2017-2018 8.068.596 APPLICATION/OCTET-STREAM 2020-03-11 20:06:50
5 Calendarul competițiilor școlare 2018-2019, partea a II-a 3.013.348 APPLICATION/OCTET-STREAM 2020-03-11 20:10:10
6 Calendarul competițiilor școlare 2018-2019, partea I 25.077.663 APPLICATION/OCTET-STREAM 2020-03-11 20:08:41
7 FIȘE DE EVALUARE - învățământ preșcolar 484.352 APPLICATION/MSWORD 2020-03-11 19:29:13
8 FIȘE DE EVALUARE - învățământ primar 484.352 APPLICATION/MSWORD 2020-03-11 19:31:24
9 FIȘE DE EVALUARE - învățământ special 476.672 APPLICATION/MSWORD 2020-03-11 19:33:32
10 FIȘE DE EVALUARE - administrator financiar 425.472 APPLICATION/MSWORD 2020-03-11 19:41:29
11 FIȘE DE EVALUARE - administrator patrimoniu 404.480 APPLICATION/MSWORD 2020-03-11 19:42:15
12 FIȘE DE EVALUARE - bibliotecar / documentarist / redactor 406.528 APPLICATION/MSWORD 2020-03-11 19:43:04
13 FIȘE DE EVALUARE - CJRAE 491.520 APPLICATION/MSWORD 2020-03-11 19:34:29
14 FIȘE DE EVALUARE - corepetitor 394.752 APPLICATION/MSWORD 2020-03-11 19:53:14
15 FIȘE DE EVALUARE - informatician 403.456 APPLICATION/MSWORD 2020-03-11 19:50:08
16 FIȘE DE EVALUARE - laborant 401.920 APPLICATION/MSWORD 2020-03-11 19:49:21
17 FIȘE DE EVALUARE - pedagog școlar / supraveghetor noapte 388.096 APPLICATION/MSWORD 2020-03-11 19:52:28
18 FIȘE DE EVALUARE - personal de conducere și de îndrumare și control 482.304 APPLICATION/MSWORD 2020-03-11 19:35:21
19 FIȘE DE EVALUARE - personal de conducere din palatele și cluburile copiilor 441.344 APPLICATION/MSWORD 2020-03-11 19:39:42
20 FIȘE DE EVALUARE - personal didactic de conducere din învățământul sportiv integrat și suplimentar 454.656 APPLICATION/MSWORD 2020-03-11 19:37:40
21 FIȘE DE EVALUARE - personal didactic de predare din învățământul sportiv integrat și suplimentar 636.416 APPLICATION/MSWORD 2020-03-11 19:36:35
22 FIȘE DE EVALUARE - personalul didactic de predare din palatele și cluburile copiilor 430.080 APPLICATION/MSWORD 2020-03-11 19:38:46
23 FIȘE DE EVALUARE - profesor 477.184 APPLICATION/MSWORD 2020-03-11 19:32:37
24 FIȘE DE EVALUARE - secretar 411.648 APPLICATION/MSWORD 2020-03-11 19:40:42
25 GRAFICUL desfășurării concursului pentru acordarea gradațiilor de merit, sesiunea 2020 108.421 APPLICATION/PDF 2020-03-11 19:27:30
26 NUMĂRUL de gradații pe categorii de personal și discipline de învățământ 224.004 APPLICATION/PDF 2020-03-11 19:28:15
27 ORDIN nr. 3307 pentru aprobarea METODOLOGIEI ȘI CRITERIILOR privind acordarea gradației de merit 2.475.912 APPLICATION/PDF 2020-03-11 19:26:00






Copyright (c) 2002-2020 SIP Hunedoara