Noi suntem
SINDICATUL ÎNVĂȚĂMÂNT PREUNIVERSITAR JUDEȚUL HUNEDOARA

Agenda

11.09.2020
Ședința cu directorii unităților de învățământ din județul Hunedoara - I.S.J. Hunedoara

09-10.09.2020
Consiliul Liderilor S.I.P. Județul Hunedoara

07.09.2020
Ședința cu directorii unităților de învățământ din județul Hunedoara - I.S.J. Hunedoara

02.09.2020
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

01.09.2020
Biroul Executiv al F.S.E. „Spiru Haret”

01.09.2020
Consiliul Liderilor F.S.E. „Spiru Haret”

31.08.2020
Ședința cu directorii unităților de învățământ din județul Hunedoara - I.S.J. Hunedoara

16.08.2020
Biroul Executiv al F.S.E. „Spiru Haret”

16.08.2020
Consiliul Liderilor F.S.E. „Spiru Haret”

08.07.2020
Comitetul de Supraveghere C.A.R. (I.F.N.) S.I.P. Județul Hunedoara

23.06.2020
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

28.05.2020
Ședința cu directorii unităților de învățământ din județul Hunedoara - I.S.J. Hunedoara

27.05.2020
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

14.05.2020
Ședința cu directorii unităților de învățământ din județul Hunedoara - I.S.J. Hunedoara

07.05.2020
Ședința cu directorii unităților de învățământ din județul Hunedoara - I.S.J. Hunedoara

28.04.2020
Finalizarea lucrărilor Conferinței anuale a C.A.R. (I.F.N.) S.I.P. Județul Hunedoara

24.04.2020
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

24.04.2020
Comitetul de Supraveghere C.A.R. (I.F.N.) S.I.P. Județul Hunedoara

14.04.2020
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

30.03.2020
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

25.03.2020
Conferința anuală a C.A.R. (I.F.N.) S.I.P. Județul Hunedoara

25.03.2020
Consiliul Liderilor S.I.P. Județul Hunedoara

26.02.2020
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

14.02.2020
Biroul Executiv al F.S.E. „Spiru Haret”

14.02.2020
Consiliul Liderilor F.S.E. „Spiru Haret”

10.02.2020
Comisia paritară de la nivelul I.S.J. Hunedoara

05.02.2020
Comisia de dialog social de la nivelul Instituției Prefectului Județul Hunedoara

29.01.2020
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

04.12.2019
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

20.11.2019
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

11.09.2019
Consiliul Liderilor S.I.P. Județul Hunedoara

19.06.2019
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

29.05.2019
Conferința de alegeri S.I.P. județul Hunedoara

15.05.2019
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

17.04.2019
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

04.04.2019
Alegeri în organizații de zonă ale S.I.P. Județul Hunedoara: Lupeni, Vulcan, Uricani

27.03.2019
Consiliul Liderilor S.I.P. Județul Hunedoara

27.03.2019
Conferința anuală a C.A.R. (I.F.N.) S.I.P. județul Hunedoara

27.02.2019
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara



Actualitate

Ordine de ministru

12.09.2020

În ultimele zile au fost publicate în Monitorul Oficial mai multe ordine ale ministrului educației care reglementează o serie de aspecte cu privire la noul an școlar.

 

Astfel, semnalăm:

 

1. O MEC nr. 4916/2020 privind aprobarea Regulamentului de organizare și desfășurare a competițiilor sportive școlare

 

2. O MEC nr. 5447/2020 privind aprobarea Regulamentului-cadru de organizare și funcționare a unităților de învățământ preuniversitar

 

3. O MEC nr. 5449/2020 privind organizarea, desfășurarea și calendarul admiterii în învățământul profesional de stat și în învățământul dual de stat pentru anul școlar 2021-2022

...
(continuare)

Important

Noul R.O.F.U.I.P.

10.09.2020

Miercuri, 09.09.2020, a fost publicat în Monitorul Oficial O MEC nr. 5447 privind aprobarea Regulamentului-cadru de organizare și funcționare a unităților de învățământ preuniversitar. Prezentul ordin de ministru abrogă totodată O MECTS nr. 5079/2016.

 

Dintre modificările aduse de noul Regulament-cadru semnalăm:

 

1. Introducerea „domeniului web” ca element definitoriu pentru unitățile de învățământ cu personalitate juridică, ceea ce înseamnă obligația fiecărei unități de învățământ de a deține un astfel de domeniu, respective un site (art. 6, alin. (2), lit. f)).

...
(continuare)

Eveniment

Ședința C.A. al I.S.J. Hunedoara

22.09.2020

Marți, 22 septembrie a.c., a avut loc ședința de lucru a Consiliului de Administrație al Inspectoratului Școlar Județean Hunedoara.

 

Pe ordinea de zi au fost înscrise următoarele probleme:

I. Solicitări din partea unităților de învățământ

II. Diverse

 

În cadrul ședinței au fost luate următoarele hotărâri:

 

I. Se aprobă solicitările din partea unităților de învățământ, conform anexelor:

a. suplimentare/modificare plan de școlarizare clase/locuri;

b. funcționare sub/peste efectivele legale;

...
(continuare)
Decontarea navetei
Data articolului: 11.05.2016
Data ultimei actualizări: 19.09.2020
Numărul de vizualizări: 1415


Decontarea navetei la și de la locul de muncă este un drept acordat prin legislația în vigoare anumitor categorii de personal din învățământ.
În procedura de decontare a cheltuielilor cu naveta trebuie luate în considerare următoarele acte normative:

  • Legea nr. 1/2011 a educației naționale, art. 105 alin. (2) lit. f) și art. 276, cu modificările și completările ulterioare (Instrucțiunea nr. 2/17.02.2011 privind decontarea navetei cadrelor didactice; Legea nr. 1/2014 pentru modificarea art. 105 alin. (2) lit. f) din Legea nr. 1/2011 a educației naționale);
  • Hotărârea de Guvern nr. 569/15.07.2015 pentru aprobarea Normelor metodologice privind decontarea cheltuielilor pentru naveta la și de la locul de muncă a cadrelor didactice și a personalului didactic auxiliar din învățământul preuniversitar de stat.


De decontarea cheltuielilor de navetă beneficiază, în noul context legislativ, personalul didactic de predare și personalul didactic auxiliar, atât cel din mediul rural, cât și cel din mediul urban.


Decontarea cheltuielilor de navetă se realizează după cum urmează:

a. fie prin decontarea cheltuielilor pe mijloacele de transport în comun (bilete sau abonament);
b. fie prin decontarea contravalorii abonamentului lunar pe respectivul mijloc de transport în comun - în cazul în care există mijloace de transport în comun, dar personalul didactic preferă să circule cu autoturismul proprietate personală.


Procedura de decontare presupune următorii pași:

1. cerere (scrisă și înregistrată la secretariatul unității) de decontare a navetei la care se atașează documentele doveditoare:

  • dacă naveta se efectuează cu mijloc de transport în comun - copie a B.I./C.I.; abonament; bilete de călătorie;
  • dacă naveta se efectuează cu autoturismul/ambarcațiunea personal/ă - copie a B.I./C.I.; adeverință emisă de firma transportatoare cu valoarea abonamentului; copie a certificatului de înmatriculare al autoturismului (dacă este înmatriculat pe numele persoanei solicitante sau al soțului); împuternicire notarială (dacă autoturismul/ambarcațiunea este înmatriculat/ă pe numele altei persoane); contract de comodat (dacă autoturismul/ambarcațiunea este înmatriculat/ă pe numele altei persoane); bonuri de carburant;

2. consiliul de administrație al unității de învățământ analizează și verifică legalitatea solicitărilor, aprobă lunar cererile solicitanților și fundamentează necesarul lunar de finanțare, individual și pe total unitate de învățământ;
3. directorul unității de învățământ transmite necesarul de finanțat sub formă de solicitare primarului, respectiv președintelui consiliului județean, după caz, în termen de 5 zile lucrătoare de la încheierea lunii pentru care se face fundamentarea, în vederea deschiderii de credite pentru efectuarea plăților;
4. ordonatorului principal de credite verifică, analizează și centralizează solicitările tuturor unităților de învățământ de pe raza unității administrativ-teritoriale, în vederea stabilirii nivelului creditelor bugetare ce vor fi aprobate în buget, necesare finanțării cheltuielilor cu efectuarea navetei cadrelor didactice și a personalului didactic auxiliar din învățământul preuniversitar de stat.


Procese în instanță


În situațiile în care unitatea școlară sau consiliul local au refuzat din diferite motive decontarea cheltuielilor de navetă, S.I.P. Județul Hunedoara s-a adresat instanțelor de judecată și a obținut de fiecare dată sentințe favorabile.


Pentru deschiderea unei acțiuni în instanțele de judecată sunt necesare: copie de pe actul de identitate, copie de pe cererea prin care s-au solicitat sumele reprezentând cheltuielile de transport, precum și documentele atașate acestui articol (acestea completate, acolo unde este cazul, corespunzător perioadei pentru care s-a solicitat decontarea cheltuielilor cu naveta).


După ce documentele specificate sunt realizate/obținute, acestea sunt înaintate către S.I.P. Județul Hunedoara prin intermediul liderului de sindicat din unitatea școlară.




Documente atașate

Numărul
curent
Titlul
documentului
Dimensiune
(octeți)
Extensia
documentului
Data
atașării
1 Împuternicire individuală 27.136 APPLICATION/MSWORD 2020-03-27 14:43:22
2 Tabel împuternicire colectivă 42.496 APPLICATION/MSWORD 2020-03-27 14:44:39
3 Adeverință decont navetă 40.448 APPLICATION/MSWORD 2020-03-27 14:45:06
4 Anexă - pontaj 45.056 APPLICATION/MSWORD 2020-03-27 14:46:56
5 Anexă - machetă calcul 51.200 APPLICATION/MSWORD 2020-03-27 14:47:26



sus



Copyright (c) 2002-2020 SIP Hunedoara