Ministerul Investițiilor și Proiectelor Europene a implementat împreună cu societatea emitentă, Pluxee, o procedură privind înlocuirea cardurilor pierdute, furate, nefuncționale sau emise cu date incorecte.
Conform procedurii, angajații din școli care au pierdut sau nu mai pot folosi cardurile de primă de carieră și de carieră profesională din diverse motive, pot primi unele noi. Aceștia trebuie să contacteze compania prin telefon sau email.
„Reprezentanții emitentului cardului Pluxee vor prelua solicitările, vor prelucra informațiile și ulterior se va plasa comanda pentru înlocuirea suporturilor electronice.
Pentru a se emite carduri noi, beneficiarii O.U.G. nr. 58/2023 privind unele măsuri pentru acordarea unei prime de carieră didactică pentru personalul didactic și didactic auxiliar, precum și unei prime de carieră profesională pentru personalul administrativ din învățământul de stat pot contacta Pluxee:
• număr de telefon: 021 207 27 27;
• adresă de email: socialplus.ro@pluxeegroup.com.”
Documente atașate
Adresa Pluxee către Ministerul Educației și Cercetării
Prin Ordinul M.E.C. 3745/2025 au fost aprobate Metodologia și criteriile de acordare a gradației de merit personalului didactic din învățământul preuniversitar de stat în sesiunea 2025.
În ședința Comisiei paritare de la nivelul I.S.J. Hunedoara din data de 16 aprilie 2025 și în ședința Consiliului de administrație al I.S.J. Hunedoara din data de 28 aprilie 2028 au fost aprobate:
- numărul de locuri pe categorii de personal/discipline/niveluri de învățământ;
- fișele de (auto)evaluare;
- procedura documentată.
Toate detaliile se regăsesc pe site-ul organizației, la rubrica:
JURIDIC – LEGISLAȚIE – RAPORTURI DE MUNCĂ - GRADAȚIA DE MERIT 2025,
link direct: https://nou.siphd.ro/?a=2433&q=3&r=47&e=2025
Metodologia - https://nou.siphd.ro/f/2025/00000040371.pdf
Graficul desfășurării concursului - https://nou.siphd.ro/f/2025/00000040370.pdf
Numărul de locuri alocate pe fiecare disciplină - https://nou.siphd.ro/f/2025/00000040496.pdf
Fișele de (auto)evaluare (22) - https://nou.siphd.ro/?a=2433&q=3&r=47&e=2025
Marți, 8 aprilie a.c., a avut loc ședința de lucru a Consiliului de Administrație al Inspectoratului Școlar Județean Hunedoara.
Pe ordinea de zi au fost înscrise următoarele probleme:
I. Solicitări de la unități de învățământ
II. Diverse
În cadrul ședinței au fost luate următoarele hotărâri:
I. Se aprobă solicitările unităților de învățământ, conform Anexei 1.
II. Diverse:
1. Se prezintă Procedura operațională referitoare la fișele posturilor din cadrul I.S.J. Hunedoara. Se amână până la ședința viitoare pentru verificare.
2. Se aprobă reînmatricularea unui elev la Școala Gimnazială ”Dr. Aurel Vlad” Orăștie.
3. Se respinge transferul unui elev de la școala profesională, clasa a IX-a, la Liceul de Arte ”Sigismund Toduță” Deva, începând cu anul școlar 2025/2026, deoarece nu permite legislația transferul elevilor de la școala profesională la liceu.
4. Se aprobă lista excepții plata cu ora, cadre didactice, luna martie 2025, conform Anexei 2.
5. Se aprobă rapoartele de doctorat ale inspectorilor școlari și directori unități de învățământ, luna martie 2025.
6. Se respinge închirierea unei garsoniere din sediul I.S.J. Hunedoara.
Anexele la care se face referire în articol sunt postate la rubrica ISJ HUNEDOARA - CONSILIUL DE ADMINISTRAȚIE
Organele de conducere
În conformitate cu prevederile Statutului, organele de conducere ale S.I.P. Hunedoara sunt: Conferința Județeană, Consiliul Liderilor, Biroul Executiv, Comisia de Cenzori.
Conferința Județeană este organul suprem de conducere al sindicatului.
Este constituită din delegații desemnați de structurile organizatorice ale S.I.P. Județul Hunedoara în conformitate cu norma de reprezentare de 1 delegat la 25-40 membri. Biroul Executiv decide, întemeiat, asupra normei de reprezentare. În condiții excepționale poate decide o altă normă de reprezentare, dar nu mai mare de 1 delegat la 40 persoane.
Consiliul Liderilor este organul de conducere colectivă al sindicatului între două sesiuni ordinare ale Conferinței Județene. Consiliul Liderilor este format din liderii sindicali ai structurilor organizatorice (grupelor sindicale) ale S.I.P. Județul Hunedoara.
Biroul Executiv este organul de conducere al sindicatului între două ședințe ordinare ale Consiliului Liderilor. Este format din președinte, secretar general, trei vicepreședinți și liderii de zonă.
Biroul Executiv al S.I.P. Județul Hunedoara a fost validat de Conferința județeană din 22.11.2023 și este format din:
1. Rusu Paul, președinte
2. Bratu Victor, secretar general, lider Zona Hațeg
3. Hotea Horațiu, vicepreședinte, lider Zona Petroșani
4. Stoica Dija, vicepreședinte, lider Zona Petrila
5. Todea Magdalena, vicepreședinte, lider Zona Rurală
6. Mitrofan Amina, membru, lider Zona Deva
7. Popa Raul, membru, lider Zona Hunedoara
8. Țendea Florina, membru, lider Zona Brad
9. Mustea Mihai, membru, lider Zona Orăștie
10. Bălțat Doina, membru, lider Zona Simeria
11. Stoica Corina, membru, lider Zona Vulcan
12. Temelescu Adrian, membru, lider Zona Lupeni
13. Gașpari Karoly, membru, lider Zona Călan
14. Borța Maria, membru, lider Zona Uricani
Comisia de Cenzori este organ unic de control în probleme economico-financiare și de patrimoniu ale sindicatului și a fost aleasă la Conferința Județeană din 22.11.2023:
1. Bolog Rodica, reprezentant zona Petrila
2. Cazacu Mihaela, reprezentant zona Lupeni
3. Șchiopu Vasilica, reprezentant zona Petroșani
4. Șoș Claudia, reprezentant zona Hunedoara
5. Trif Lidia, reprezentant zona Deva