Ministerul Investițiilor și Proiectelor Europene a implementat împreună cu societatea emitentă, Pluxee, o procedură privind înlocuirea cardurilor pierdute, furate, nefuncționale sau emise cu date incorecte.
Conform procedurii, angajații din școli care au pierdut sau nu mai pot folosi cardurile de primă de carieră și de carieră profesională din diverse motive, pot primi unele noi. Aceștia trebuie să contacteze compania prin telefon sau email.
„Reprezentanții emitentului cardului Pluxee vor prelua solicitările, vor prelucra informațiile și ulterior se va plasa comanda pentru înlocuirea suporturilor electronice.
Pentru a se emite carduri noi, beneficiarii O.U.G. nr. 58/2023 privind unele măsuri pentru acordarea unei prime de carieră didactică pentru personalul didactic și didactic auxiliar, precum și unei prime de carieră profesională pentru personalul administrativ din învățământul de stat pot contacta Pluxee:
• număr de telefon: 021 207 27 27;
• adresă de email: socialplus.ro@pluxeegroup.com.”
Documente atașate
Adresa Pluxee către Ministerul Educației și Cercetării
Prin Ordinul M.E.C. 3745/2025 au fost aprobate Metodologia și criteriile de acordare a gradației de merit personalului didactic din învățământul preuniversitar de stat în sesiunea 2025.
În ședința Comisiei paritare de la nivelul I.S.J. Hunedoara din data de 16 aprilie 2025 și în ședința Consiliului de administrație al I.S.J. Hunedoara din data de 28 aprilie 2028 au fost aprobate:
- numărul de locuri pe categorii de personal/discipline/niveluri de învățământ;
- fișele de (auto)evaluare;
- procedura documentată.
Toate detaliile se regăsesc pe site-ul organizației, la rubrica:
JURIDIC – LEGISLAȚIE – RAPORTURI DE MUNCĂ - GRADAȚIA DE MERIT 2025,
link direct: https://nou.siphd.ro/?a=2433&q=3&r=47&e=2025
Metodologia - https://nou.siphd.ro/f/2025/00000040371.pdf
Graficul desfășurării concursului - https://nou.siphd.ro/f/2025/00000040370.pdf
Numărul de locuri alocate pe fiecare disciplină - https://nou.siphd.ro/f/2025/00000040496.pdf
Fișele de (auto)evaluare (22) - https://nou.siphd.ro/?a=2433&q=3&r=47&e=2025
Marți, 8 aprilie a.c., a avut loc ședința de lucru a Consiliului de Administrație al Inspectoratului Școlar Județean Hunedoara.
Pe ordinea de zi au fost înscrise următoarele probleme:
I. Solicitări de la unități de învățământ
II. Diverse
În cadrul ședinței au fost luate următoarele hotărâri:
I. Se aprobă solicitările unităților de învățământ, conform Anexei 1.
II. Diverse:
1. Se prezintă Procedura operațională referitoare la fișele posturilor din cadrul I.S.J. Hunedoara. Se amână până la ședința viitoare pentru verificare.
2. Se aprobă reînmatricularea unui elev la Școala Gimnazială ”Dr. Aurel Vlad” Orăștie.
3. Se respinge transferul unui elev de la școala profesională, clasa a IX-a, la Liceul de Arte ”Sigismund Toduță” Deva, începând cu anul școlar 2025/2026, deoarece nu permite legislația transferul elevilor de la școala profesională la liceu.
4. Se aprobă lista excepții plata cu ora, cadre didactice, luna martie 2025, conform Anexei 2.
5. Se aprobă rapoartele de doctorat ale inspectorilor școlari și directori unități de învățământ, luna martie 2025.
6. Se respinge închirierea unei garsoniere din sediul I.S.J. Hunedoara.
Anexele la care se face referire în articol sunt postate la rubrica ISJ HUNEDOARA - CONSILIUL DE ADMINISTRAȚIE
I.S.J. Hunedoara, cu scopul reglementării și organizării anumitor aspecte legate de funcționarea sistemului educațional la nivelul județului Hunedoara sau în ceea ce privește anumite aspecte operaționale interne, elaborează și implementează proceduri operaționale.
Proceduri operaționale elaborate la nivelul I.S.J. Hunedoara
1 -
28.04.2025 -
P.O. - DM_MI_04
Procedura documentata
„Acordarea gradației de merit personalului didactic și didactic auxiliar din învățământul preuniversitar, sesiunea 2025”
2 -
11.03.2025 -
P.O. - DC-IPT 10
Procedura operațională
privind anonimizarea datelor cu caracter personal la afișarea rezultatelor la OLIMPIADELE/ COMPETIȚIILE ȘCOLARE ale disciplinelor din aria curriculară ”Tehnologii”
3 -
11.03.2025 -
P.O. - DC-IPT 11
Procedura documentata
Privind organizarea și desfășurarea etapei județene a olimpiadelor disciplinelor din aria curri-culară ”Tehnologii”
4 -
10.02.2025 -
24930
Procedura operațională MEC
privind organizarea și desfășurarea simulării probelor din cadrul Evaluării naționale pentru absolvenții clasei a VIII-a și a simulării probelor scrise ale examenului național de bacalaureat, în anul școlar 2024-2025
5 -
03.02.2025 -
P.O - DC-IPT 08
Procedura operațională
privind activitatea de supraveghere audio-video prin intermediul sistemului de supraveghere audio-video în unitățile școlare cu IPT, pe perioada desfășurării probelor din cadrul examenelor de certificare a calificărilor profesionale, a absolvenților învățământului profesional, liceal tehnologic și posticeal, nivel 3, 4 și 5 de calificare
6 -
03.02.2025 -
PO-DC-IPT - 09
Procedura operațională
Privind transferul / preluarea arhivelor de subiecte pentru examenul de certificare a calificării profesionale a absolvenților învățământului postliceal - nivel 5 de calificare
7 -
30.12.2024 -
23/1 - PO-ISGA1-01
Procedura operațională
de selecție a unitătților de învățământ din județul Hunedoara în vederea cuprinderii în Programul Național Masă Sănătoasă (PNMS) pentru anul 2025
8 -
16.12.2024 -
21/1 - PO-ISGA2-02
Procedura operațională
privind organizarea și desfășurarea simulării evaluării naționale pentru elevii clasei a VIII-a la nivelul județului Hunedoara, anul școlar 2024-2025
9 -
26.11.2024 -
SN-17
Procedura operațională
Promovarea personalului contractual în grade sau trepte profesionale
10 -
24.10.2024 -
37 - PO DM Ml 02
Procedura operațională
Evaluarea anuală a directorilor și directorilor adjuncți din unitățile de învățământ preuniversitar, 2024-2025
11 -
03.10.2024 -
36 - PO DM MI 3
Procedura operațională
Efectuarea concediului de odihnă al directorilor din unitățile de învățământ preuniversitar din județul Hunedoara
12 -
03.04.2024 -
28 - PO DM MI 02
Procedura operațională
Acordarea indemnizației pentru titlul științific de doctor pentru personalul din Inspectoratul Școlar Județean Hunedoara
13 -
29.03.2024 -
PO CIS
Procedura operațională
privind modul în care se organizează, derulează și monitorizează înscrierea copiilor în clasa pregătitoare în anul școlar 2024-2025
14 -
31.03.2023 -
PO-CIS
Procedura operațională
Înscrierea copiilor în învățământul primar, în unitățile școlare din județul Hunedoara
15 -
09.03.2023 -
PO-DA-JRC
Procedura documentată
Gestionarea situațiilor procesuale
16 -
07.11.2022 -
PO-ISG1-MI2
Procedura operațională
Efectuarea concediului de odihnă al directorilor din unitățile de învățământ preuniversitar din județul Hunedoara
17 -
10.10.2022 -
PO-DC-IPT-09
Procedura operațională
privind monitorizarea acordării sprijinului financiar - bursa profesională în unitățile de învățământ profesional și tehnic din județul Hunedoara în anul școlar 2022-2023
18 -
18.07.2022 -
2940 - PO-MRU-14
Procedura operațională
privind vizualizarea lucrării scrise de către candidații la proba scrisă a concursului de ocupare a posturilor din învățământul preuniversitar
19 -
11.07.2022 -
2760 -PS-ADM-03
Procedura de sistem
privind repartizarea candidaților în a doua etapă de admitere în învățământul liceal pentru anul școlar 2022-2023
20 -
21.12.2021 -
5293 - PS-CIS-02
Procedura de sistem
privind transferul elevilor în unitățile de învățământ preuniversitar
21 -
11.10.2021 -
PO CEX 01
Procedura operațională
privind selecția personalului personalului didactic (CEX)
22 -
11.10.2021 -
PO CEX 02
Procedura operațională
privind selecția copiilor și tinerilor capabili de performanțe înalte (CEX)
23 -
08.10.2021 -
4421 / SN-01
Procedura operațională
Ocuparea unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale
24 -
06.10.2021 -
4390 / PO-CIS-07
Procedura operațională
privind organizarea și desfășurarea activității de inspecție școlară, în anul școlar 2021-2022
25 -
27.09.2021 -
PO - ISGA_MI_03
Procedura operațională
Organizarea și desfășurarea on-line a ședințelor consiliului de administrație în unitățile de învățământ preuniversitar de stat
26 -
27.09.2021 -
PO - ISG 01 2021
Procedura operațională
Acordarea codurilor de anonimizare la concursul pentru ocuparea funcțiilor de director și director adjunct, sesiunea 2021
27 -
15.05.2021 -
PO. DC-EDT- 01
Procedura operațională
Înscriere în învățământul preșcolar pentru anul școlar 2021-2022
28 -
10.02.2021 -
527 / PS-IPT-C8
Procedura de sistem
privind organizarea și desfășurarea xamenului de certificare a calificării profesionale a absolvenților învățământului postliceal - nivelul 5 de calificare sesiunea februarie 2021
29 -
04.01.2021 -
PO1.09.REV_DEC_TIT/MRU
Procedura operațională specifică
Actualizarea deciziilor de numire ca titulari ai sistemului de învățământ
30 -
04.01.2021 -
PO2.09.RU
Procedura operațională specifică
Constituirea consorțiilor școlare
31 -
15.12.2020 -
5392
Procedura operațională
privind organizarea și desfășurarea selecției pentru ocuparea funcțiilor de director și director adjunct, rămase vacante, ca urmare a încetării contractelor de management educațional după concursul din 2016, în 09.01.2021, prin detașare in interesul învățământului, în anul școlar 2020-2021, sau până la organizarea concursului
32 -
27.10.2020 -
4850 / P.O. - ISGA1 - MI 5
Procedura operațională
Efectuarea concediului de odihnă al directorilor din unitățile de învățământ preuniversitar din județul Hunedoara
33 -
27.10.2020 -
4851 / P.O. - ISGAI - MI 1
Procedura operațională
Evaluarea anuală a directorilor și directorilor adjuncți din unitățile de învățământ preuniversitar 2020-2021
34 -
27.10.2020 -
PO - DRU - 08
Procedura operațională
Privind realizarea online a inspecțiilor de specialitate (curente și speciale)
35 -
26.10.2020 -
4847 / PO-CIS-07
Procedura operațională
Privind organizarea și desfășurarea activității de inspecție școlară
36 -
30.09.2020 -
4510
Procedura operațională
Evaluarea și selecția resurselor educaționale deschise la nivelul I.S.J. Hunedoara
37 -
22.09.2020 -
po-dd-dru-07
Procedura operațională
privind selecția cadrelor didactice în corpul de metodiști ai ISJ Hunedoara
38 -
31.08.2020 -
PO ISGA-01
Procedura operațională
privind modul de aplicare a Programului Național „ȘCOALA DE ACASĂ”
39 -
28.07.2020 -
2842
Procedura operațională
privind organizarea și desfășurarea selecției pentru ocuparea funcțiilor vacante de conducere, îndrumare și control din învățământul preuniversitar, rămase vacante/rezervate, prin detașare în interesul învățământului, pentru anul școlar 2020-2021
40 -
26.05.2020 -
PO-GB-06
Procedura operațională
Înscriere în învățământul preșcolar pentru anul școlar 2020-2021
41 -
25.05.2020 -
PO-ISG-02
Procedura operațională
Prevenirea și combaterea îmbolnăvirilor cu SARS-CoV-2 în unitățile/instituțiile de învățământ
42 -
27.04.2020 -
PO-ISG-01, Nr. 268 MEN
Procedura operațională
Monitorizarea organizării și a desfășurării activităților suport pentru învățarea on-line
43 -
24.02.2020 -
PO-CIS-ÎPRI-01, Nr. 757
Procedura operațională
Constituirea formațiunilor de studiu în clasa pregătitoare a elevilor după finalizarea procesului de înscriere, în unitățile de învățământ pentru anul școlar 2020-2021 la unitățile școlare din județul Hunedoara
44 -
16.07.2019 -
Nr. 645 MEN
Procedura operațională
privind organizarea și defășurarea selecției pentru ocuparea funcțiilor
45 -
09.05.2019 -
PO-ISGA-02, Nr. 2167
Procedura operațională
privind acordarea gradației de merit personalului didactic
46 -
11.04.2018 -
PO-CIS-ÎPRI-03
Procedura operațională
privind a doua etapă de înscriere în învățământul primar
47 -
13.02.2018 -
Nr. 25744 MEN
Procedura operațională
supraveghere audio-video
48 -
23.11.2017 -
PO-MPE-02
Procedura operațională
de elaborare, avizare, ofertare și selecție a Curriculumului la Decizia Școlii
49 -
18.10.2017 -
PO-ISG-05, Nr. 5712
Procedura operațională
privind soluționarea petițiilor
50 -
18.10.2017 -
PO-DD-PE-02
Procedura operațională
privind implementarea proiectelor educaționale cu finanțare europeană
51 -
14.07.2017 -
PO-ISGA1-MI3-2017, Nr. 3590
Procedura operațională
Evaluarea anuală a directorilor
52 -
14.07.2017 -
PO-ISGA1-MI3-2017, Nr. 3590, Anexa 1
Procedura operațională
Evaluarea anuală a directorilor - anexa 1
53 -
14.07.2017 -
PO-ISGA1-MI3-2017, Nr. 3590, Anexa 2
Procedura operațională
Evaluarea anuală a directorilor - anexa 2
54 -
14.07.2017 -
PO-ISGA1-MI3-2017, Nr. 3590, Anexa 4
Procedura operațională
Evaluarea anuală a directorilor - anexa 4
55 -
28.02.2017 -
PO-ISGA1-MI1, Nr. 1147
Procedura operațională
Acordarea gradației de merit personalului didactic și didactic auxiliar din învățământul preuniversitar, sesiunea 2017
56 -
02.02.2017 -
PO-MPE-02, Nr. 785
Procedura operațională
de elaborare, avizare, ofertare și selecție a Curriculumului la Decizia Școlii
57 -
12.01.2017 -
PO2-02, Nr. 277
Procedura operațională specifică
Constituirea consorțiilor școlare
58 -
12.01.2017 -
PO1-02, Nr. 284
Procedura operațională specifică
Actualizarea deciziilor de numire ca titulari ai sistemului de învățământ preuniversitar
59 -
24.11.2016 -
Adresa ISJ, Nr. 6665
Procedura ISJ
reacție procese
60 -
21.11.2016 -
Adresa MENCS, Nr. 46765
Precizări MENCS completare acte studii
61 -
14.11.2016 -
Adresa ISJ, Nr. 6505
Procedura ISJ
ocupare post vacant
62 -
31.08.2012 -
3804 - PO DD DRU 06
Procedura operațională
privind selecția metodiștilor