Noi suntem
SINDICATUL ÎNVĂȚĂMÂNT PREUNIVERSITAR JUDEȚUL HUNEDOARA

Agenda

14.09.2021
Consiliul Liderilor Federației Sindicatelor din Educație „Spiru Haret” - on line

10.09.2021
Conferința de alegeri a Uniunii Județene C.N.S.L.R. Frăția - Filiala Hunedoara - sediul I.S.J. Hunedoara, sala „Spiru Haret”

08.09.2021
Comitetul de supraveghere al C.A.R. (I.F.N.) S.I.P. Județul Hunedoara - Sediul S.I.P. Județul Hunedoara

07.09.2021
Consiliul Liderilor S.I.P. Județul Hunedoara - sediul I.S.J. Hunedoara, sala „Spiru Haret”

31.08.2021
Comisia de Dialog Social de la nivelul Instituției Prefectului Județul Hunedoara - sediul Prefecturii Hunedoara

08.07.2021
Consiliul Liderilor Federației Sindicatelor din Educație „Spiru Haret” - on line

30.06.2021
Comitetul de supraveghere al C.A.R. (I.F.N.) S.I.P. Județul Hunedoara - Sediul S.I.P. Județul Hunedoara

30.06.2021
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara - Sediul S.I.P. Județul Hunedoara

27.05.2021
Comitetul de supraveghere al C.A.R. (I.F.N.) S.I.P. Județul Hunedoara - on line

26.05.2021
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara - Sediul S.I.P. Județul Hunedoara

26.05.2021
Ședința cu directorii unităților de învățământ din județul Hunedoara - on line

21.05.2021
Comisia Paritară de la nivelul I.S.J. Hunedoara - sediul I.S.J. Hunedoara

12.05.2021
Comisia Paritară de la nivelul I.S.J. Hunedoara - sediul I.S.J. Hunedoara

21.04.2021
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara - Sediul S.I.P. Județul Hunedoara

31.03.2021
Conferința anuală a C.A.R. (I.F.N.) S.I.P. Județul Hunedoara - on line

24.03.2021
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara - Sediul S.I.P. Județul Hunedoara

18.03.2021
Ședința cu directorii unităților de învățământ din județul Hunedoara - on line

10.03.2021
Comitetul de supraveghere al C.A.R. (I.F.N.) S.I.P. Județul Hunedoara - on line

24.02.2021
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara - Sediul S.I.P. Județul Hunedoara

10.02.2021
Comisia de Dialog Social de la nivelul Instituției Prefectului Județul Hunedoara - Prefectura Hunedoara

05.02.2021
Ședința cu directorii unităților de învățământ din județul Hunedoara - on line

27.01.2021
Comitetul Local de Dezvoltare a Parteneriatului Social Județul Hunedoara

19.01.2021
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

19.01.2021
Comisia de Dialog Social de la nivelul Instituției Prefectului Județul Hunedoara

06.01.2021
Consiliul Liderilor F.S.E. „Spiru Haret” - on line

06.01.2021
Comisia Paritară de la nivelul I.S.J. Hunedoara - on line

16.12.2020
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

16.12.2020
Consiliul Liderilor S.I.P. Județul Hunedoara

10.12.2020
Ședința cu directorii unităților de învățământ din județul Hunedoara - on line

09.12.2020
Ședința C.L.D.P.S. Hunedoara - on line

09.12.2020
Comitetul de Supraveghere C.A.R. (I.F.N.) S.I.P. Județul Hunedoara

28.10.2020
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

20.10.2020
Consiliul Liderilor F.S.E. „Spiru Haret”

20.10.2020
Biroul Executiv al F.S.E. „Spiru Haret”

16.10.2020
Ședința cu directorii unităților de învățământ din județul Hunedoara - I.S.J. Hunedoara

01.10.2020
Ședința cu directorii unităților de învățământ din județul Hunedoara - I.S.J. Hunedoara

30.09.2020
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

11.09.2020
Ședința cu directorii unităților de învățământ din județul Hunedoara - I.S.J. Hunedoara

09-10.09.2020
Consiliul Liderilor S.I.P. Județul Hunedoara

07.09.2020
Ședința cu directorii unităților de învățământ din județul Hunedoara - I.S.J. Hunedoara

02.09.2020
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

01.09.2020
Biroul Executiv al F.S.E. „Spiru Haret”

01.09.2020
Consiliul Liderilor F.S.E. „Spiru Haret”

31.08.2020
Ședința cu directorii unităților de învățământ din județul Hunedoara - I.S.J. Hunedoara

16.08.2020
Biroul Executiv al F.S.E. „Spiru Haret”

16.08.2020
Consiliul Liderilor F.S.E. „Spiru Haret”

08.07.2020
Comitetul de Supraveghere C.A.R. (I.F.N.) S.I.P. Județul Hunedoara

23.06.2020
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

28.05.2020
Ședința cu directorii unităților de învățământ din județul Hunedoara - I.S.J. Hunedoara

27.05.2020
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

14.05.2020
Ședința cu directorii unităților de învățământ din județul Hunedoara - I.S.J. Hunedoara

07.05.2020
Ședința cu directorii unităților de învățământ din județul Hunedoara - I.S.J. Hunedoara

28.04.2020
Finalizarea lucrărilor Conferinței anuale a C.A.R. (I.F.N.) S.I.P. Județul Hunedoara

24.04.2020
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

24.04.2020
Comitetul de Supraveghere C.A.R. (I.F.N.) S.I.P. Județul Hunedoara

14.04.2020
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

30.03.2020
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

25.03.2020
Conferința anuală a C.A.R. (I.F.N.) S.I.P. Județul Hunedoara

25.03.2020
Consiliul Liderilor S.I.P. Județul Hunedoara

26.02.2020
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

14.02.2020
Biroul Executiv al F.S.E. „Spiru Haret”

14.02.2020
Consiliul Liderilor F.S.E. „Spiru Haret”

10.02.2020
Comisia paritară de la nivelul I.S.J. Hunedoara

05.02.2020
Comisia de dialog social de la nivelul Instituției Prefectului Județul Hunedoara

29.01.2020
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

04.12.2019
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

20.11.2019
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

11.09.2019
Consiliul Liderilor S.I.P. Județul Hunedoara

19.06.2019
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

29.05.2019
Conferința de alegeri S.I.P. județul Hunedoara

15.05.2019
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

17.04.2019
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

04.04.2019
Alegeri în organizații de zonă ale S.I.P. Județul Hunedoara: Lupeni, Vulcan, Uricani

27.03.2019
Consiliul Liderilor S.I.P. Județul Hunedoara

27.03.2019
Conferința anuală a C.A.R. (I.F.N.) S.I.P. județul Hunedoara

27.02.2019
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara



Actualitate

Eliberarea atestatelor de formare continuă

21.09.2021

image/jpeg, 48986 octeți

Au fost definitivate atestatele de formare continuă pentru cursanții care au parcurs programul de formare „Întotdeauna caracterul” în perioada septembrie 2019 – iulie 2020, în format față în față

 

Atestatele au valoare de acte de studii și pot fi eliberate doar titularului.

 

Ele pot fi ridicate de la sediul S.I.P. Județul Hunedoara situat în Deva, strada Gheorghe Barițiu nr. 2a, mansardă, după următorul program: marți, miercuri și joi între orele 10:00 și 16:00.

 

Pentru colegii care au parcurs cursul începând din septembrie 2020, în format on line, atestatele sunt în curs de realizare.

 

Important

Concursul pentru ocuparea funcțiilor de director și director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar (2)

17.09.2021

image/png, 11304 octeți

Ministerul Educației Naționale a aprobat Metodologia privind organizarea și desfășurarea concursului pentru ocuparea funcțiilor de director și director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar. Metodologia a fost aprobată prin Ordinul nr. 4597 din 06 august 2021.

 

Concursul pentru ocuparea posturilor menționate se va organiza în perioada septembrie – decembrie 2021.

 

Pentru a veni în sprijinul colegilor care doresc să se înscrie la concursul pentru ocuparea funcțiilor de director și director adjunct din unitățile de învățământ, la rubrica JURIDIC-LEGISLAȚIE-RAPORTURI DE MUNCĂ au fost postate mai multe materiale de interes.

 

Alte detalii aici: https://nou.siphd.ro/index.php?a=2433&q=3&r=28&e=2021.

 

Probele concursului:

 

a)proba scrisă - rezolvarea de către candidați, în maximum 120 de minute, a unui test standardizat cu 50 de itemi, cu un singur răspuns corect, prin care se evaluează capacități și competențe relevante pentru activitatea de management educațional: 

- capacități cognitive;

- competențe de management și leadership.

b)Interviu cu durata de 60 de minute pentru fiecare candidat, în cadrul căruia se evaluează:

- competențele de management strategic, operațional și de comunicare, prin prezentarea unei strategii de dezvoltare a unității de învățământ pentru care candidează;

- abilitățile de rezolvare a unor situații-problemă, prin raportare la contextul și specificul unității de învățământ pentru care candidează;

- competențele digitale, pe baza utilizării calculatorului.

 

Calendarul concursului:

 

14 septembrie

Anunțarea concursului (publicarea funcțiilor vacante pentru care se organizează concursul) Constituirea comisiei naționale, a comisiilor de organizare la nivel județean și a comisiilor de evaluare a documentelor de înscriere

 

15-26 septembrie

Depunerea dosarelor de înscriere la proba scrisă pe platforma informatică dedicată

 

27-29 septembrie

Evaluarea dosarelor de înscriere

 

30 septembrie

Afișarea listei candidaților admiși la evaluarea dosarelor

 

1 octombrie

Depunerea solicitărilor de analiză a cauzelor și remedierea eventualelor erori la etapa de înscriere în platforma informatică

 

4-6 octombrie

Remedierea eventualelor erori la etapa de înscriere

 

7 octombrie

Afișarea listei candidaților admiși la evaluarea dosarelor

 

8 octombrie

Stabilirea centrelor speciale de desfășurare a probei scrise

 

13 octombrie

Repartizarea candidaților pe centre

 

15 octombrie

Desfășurarea probei scrise

 

15 octombrie

Afișarea rezultatelor la proba scrisă

 

15-17 octombrie

Depunerea contestațiilor la proba scrisă

 

18-20 octombrie

Soluționarea contestațiilor la proba scrisă

 

20 octombrie

Afișarea rezultatelor finale la proba scrisă

 

21-27 octombrie

Înregistrarea opțiunilor candidaților pentru unitatea la care candidează și, în funcție de opțiune, depunerea documentelor pentru unitățile de învățământ care necesită avize suplimentare, conform art. 8 alin. (1) lit. n) din metodologie

 

28-29 octombrie

Transmiterea solicitărilor de desemnare a membrilor comisiilor de interviu din partea consiliilor profesorale, autorităților locale și companiilor/universităților

 

1-10 noiembrie

Constituirea comisiilor pentru proba de interviu

 

12 noiembrie

Publicarea graficului de desfășurare a interviurilor

 

15 noiembrie - 8 decembrie       

Desfășurarea probei de interviu

 

16 noiembrie - 10 decembrie     

Depunerea și soluționarea contestațiilor la proba de interviu

 

13 decembrie

Exprimarea opțiunilor candidaților declarați admiși pentru mai multe funcții/unități de învățământ

 

17 decembrie

Validarea rezultatelor finale

 

20-22 decembrie

Emiterea deciziilor de numire (cu aplicare de la 10 ianuarie 2022)

 

Eveniment

Ședința C.A. al I.S.J. Hunedoara

16.09.2021

image/png, 1936103 octeți

Joi, 16 septembrie a.c., a avut loc ședința de lucru a Consiliului de Administrație al Inspectoratului Școlar Județean Hunedoara.

 

Pe ordinea de zi au fost înscrise următoarele probleme: 
I.    Solicitări de la unități de învățământ 
II.    Diverse

 

În cadrul ședinței au fost luate următoarele hotărâri: 

 

I.    Solicitări din partea unităților de învățământ, după cum urmează:
1.    Se acordă aviz organizare concursuri de ocupare a posturilor/suplimentare, transformare posturi, conform Anexei 1;
2.    Liceul Tehnologic „Alexandru Borza” Geoagiu – se respinge 0,5 normă pedagog;
3.    Se aprobă solicitările referitoare la modificarea orarului, eliberare acte promoții anterioare, funcționare sub/peste efective, suplimentare plan școlarizare, conform Anexa 2.

 

II.    Diverse:
1.    Se  aprobă lista cu directorii/directorii adjunct/inspectorii școlari care au solicitat plata cu ora, în limita stabilită, conform Anexei 3.
2.    Se amână acordarea dirigenției unui cadru didactic, până la prezentarea unor date suplimentare. 
3.    Se aprobă preluarea creșelor din Municipiul Hunedoara și Orașul Călan și arondarea lor la unități de învățământ.
4.    Se acordă aviz pentru eliberarea duplicatelor actelor de studii:
a.    Liceul Industrial Minier Lupeni – diplomă de bacalaureat, promoția 1986.
5.    Se prezintă cererea unui cadru didactic în vederea pensionării anticipate.
6.    Se aprobă repartizarea sumelor pentru cheltuieli, conform Anexei 4.
7.    Se acordă aviz schimbare de destinație pentru Școala Vorța.

 

Anexele la ce se face referire în articol sunt postate la rubrica ISJ HUNEDOARA–CONSILIUL DE ADMINISTRATIE.

14.07.2021
18.03.2021
02.03.2021
10.09.2020
Orange România
Data articolului: 21.02.2020
Data ultimei actualizări: 23.09.2021
Numărul de vizualizări: 1368


Oferta Orange din 20 februarie 2020

Convenția încheiată de F.S.E. „Spiru Haret” cu ORANGE ROMÂNIA, de care membrii S.I.P. Județul Hunedoara pot beneficia ținând cont de afilierea la această federație sindicală, are ca obiect punerea la dispoziția membrilor de sindicat a unor oferte speciale pentru serviciile de voce mobile, precum și a unor produse și servicii dedicate.

 

Pentru a putea beneficia de avantajele acestei convenții, trebuie parcurși următorii pași:
Pasul 1 - Se completează adeverința electronică și acordul GDPR atașate și se trimit la S.I.P. Județul Hunedoara pentru a obține semnătura președintelui și ștampila organizației.
Pasul 2 - Se trimite pe e-mail oferta pentru care s-a optat împreună cu adeverința semnată de președintele organizației sindicale și cu o copie a cărții de identitate scanate, la:
Alexandru Ionita - 0744.44.88.74 - alexandru.ionita@orange.com
sau
Victor Andronie - 0744.44.81.73 - victor.andronie@orange.com

 

Beneficiile oferite sunt următoarele:

  • 20% reducere din valoarea abonamentului Orange Me pe toata perioada contractuala - 24 luni (excepție abonamentele Orange Me Start, 8, 14, 19 si 25 care pot fi încheiate pe 12 si 24 luni la care reducerea este 10% din taxa lunara de abonament);
  • Reduceri de până la 150 EURO la prețul telefoanelor din oferta publică, în funcție de valoarea abonamentului ales și modalitatea de achiziție a abonamentului - portare număr aflat pe abonament în altă rețea. Reduceri de 25, 50 si 75 EURO la purtarea unui număr aflat pe cartelă în altă rețea cu migrare la abonament Orange, trecere de la cartela prepay Orange la abonament sau abonament cu număr nou;
  • Toate prețurile telefoanelor din prezentare și valoarea abonamentelor sunt exprimate in EURO, conțin reducerile și TVA; * Oferta specială nu este publică (nu este disponibilă în Orange Shop, Orange Store, parteneri Orange sau magazin online) și poate fi achiziționată exclusiv prin intermediul persoanelor de contact dedicate din partea Orange : Alexandru Ioniță si Victor Andronie.
  • Oferta este valabilă în cadrul migrărilor de la prepay către abonament, număr nou ales sau portării numerelor din alte rețele doar în condițiile din prezentare. Oferta specială nu se combina cu alte oferte comerciale;
  • Pot beneficia de oferta speciala și angajații/membrii care au deja abonamente existente la Orange dacă acestea se află în afara perioadei contractuale. Angajații/membrii care dețin abonamente existente la Orange și se află în afara perioadei contractuale pot beneficia doar de oferta de reducere cu 20% a abonamentului și achiziția de telefoane la prețurile din oferta publică de fidelizare (fără reducerea de 25, 50, 75 și 150 EURO) beneficiind de utilizarea punctelor de fidelitate acumulate.
  • Oferta este extinsă și către membrii familiilor acestora indiferent de gradul de rudenie cu condiția ca solicitările să fie trimise la recomandarea angajaților/membrilor FSE „SPIRU HARET”.


Documente atașate

Numărul
curent
Titlul
documentului
Dimensiune
(octeți)
Extensia
documentului
Data
atașării
1 Orange - Adeverință 3.407.603 APPLICATION/PDF 2020-02-28 13:35:13
2 Orange - Declarație consimțământ 89.433 APPLICATION/PDF 2020-02-28 13:35:47
3 Orange - oferta din 12 ianuarie 2021 1.323.440 APPLICATION/PDF 2021-01-12 20:34:32
4 Orange - oferta din 2 martie 2021 1.468.781 APPLICATION/PDF 2021-03-02 18:46:12
5 Orange - oferta din 20 februarie 2020 1.819.908 APPLICATION/PDF 2020-02-28 13:36:28
6 Orange - oferta din 9 decembrie 2020 1.133.597 APPLICATION/PDF 2020-12-09 16:52:32
7 Orange - Tutorial 251.687 APPLICATION/PDF 2020-02-28 13:34:40






Copyright (c) 2002-2020 SIP Hunedoara