Ministerul Investițiilor și Proiectelor Europene a implementat împreună cu societatea emitentă, Pluxee, o procedură privind înlocuirea cardurilor pierdute, furate, nefuncționale sau emise cu date incorecte.
Conform procedurii, angajații din școli care au pierdut sau nu mai pot folosi cardurile de primă de carieră și de carieră profesională din diverse motive, pot primi unele noi. Aceștia trebuie să contacteze compania prin telefon sau email.
„Reprezentanții emitentului cardului Pluxee vor prelua solicitările, vor prelucra informațiile și ulterior se va plasa comanda pentru înlocuirea suporturilor electronice.
Pentru a se emite carduri noi, beneficiarii O.U.G. nr. 58/2023 privind unele măsuri pentru acordarea unei prime de carieră didactică pentru personalul didactic și didactic auxiliar, precum și unei prime de carieră profesională pentru personalul administrativ din învățământul de stat pot contacta Pluxee:
• număr de telefon: 021 207 27 27;
• adresă de email: socialplus.ro@pluxeegroup.com.”
Documente atașate
Adresa Pluxee către Ministerul Educației și Cercetării
Prin Ordinul M.E.C. 3745/2025 au fost aprobate Metodologia și criteriile de acordare a gradației de merit personalului didactic din învățământul preuniversitar de stat în sesiunea 2025.
În ședința Comisiei paritare de la nivelul I.S.J. Hunedoara din data de 16 aprilie 2025 și în ședința Consiliului de administrație al I.S.J. Hunedoara din data de 28 aprilie 2028 au fost aprobate:
- numărul de locuri pe categorii de personal/discipline/niveluri de învățământ;
- fișele de (auto)evaluare;
- procedura documentată.
Toate detaliile se regăsesc pe site-ul organizației, la rubrica:
JURIDIC – LEGISLAȚIE – RAPORTURI DE MUNCĂ - GRADAȚIA DE MERIT 2025,
link direct: https://nou.siphd.ro/?a=2433&q=3&r=47&e=2025
Metodologia - https://nou.siphd.ro/f/2025/00000040371.pdf
Graficul desfășurării concursului - https://nou.siphd.ro/f/2025/00000040370.pdf
Numărul de locuri alocate pe fiecare disciplină - https://nou.siphd.ro/f/2025/00000040496.pdf
Fișele de (auto)evaluare (22) - https://nou.siphd.ro/?a=2433&q=3&r=47&e=2025
Marți, 8 aprilie a.c., a avut loc ședința de lucru a Consiliului de Administrație al Inspectoratului Școlar Județean Hunedoara.
Pe ordinea de zi au fost înscrise următoarele probleme:
I. Solicitări de la unități de învățământ
II. Diverse
În cadrul ședinței au fost luate următoarele hotărâri:
I. Se aprobă solicitările unităților de învățământ, conform Anexei 1.
II. Diverse:
1. Se prezintă Procedura operațională referitoare la fișele posturilor din cadrul I.S.J. Hunedoara. Se amână până la ședința viitoare pentru verificare.
2. Se aprobă reînmatricularea unui elev la Școala Gimnazială ”Dr. Aurel Vlad” Orăștie.
3. Se respinge transferul unui elev de la școala profesională, clasa a IX-a, la Liceul de Arte ”Sigismund Toduță” Deva, începând cu anul școlar 2025/2026, deoarece nu permite legislația transferul elevilor de la școala profesională la liceu.
4. Se aprobă lista excepții plata cu ora, cadre didactice, luna martie 2025, conform Anexei 2.
5. Se aprobă rapoartele de doctorat ale inspectorilor școlari și directori unități de învățământ, luna martie 2025.
6. Se respinge închirierea unei garsoniere din sediul I.S.J. Hunedoara.
Anexele la care se face referire în articol sunt postate la rubrica ISJ HUNEDOARA - CONSILIUL DE ADMINISTRAȚIE
Miercuri, 13 noiembrie a.c., a avut loc ședința Comisiei Paritare de la nivelul Inspectoratului Școlar Județean Hunedoara, la solicitarea S.I.P. Județul Hunedoara.
Pe ordinea de zi au fost înscrise următoarele probleme:
I. Stabilirea numărului zilelor de concediu suplimentar aferente anului școlar 2024-2025 pentru personalul didactic de conducere din unitățile de învățământ și unitățile conexe din județul Hunedoara;
II. Comunicarea informațiilor solicitate la precedenta ședință a Comisiei Paritare de la nivelul Inspectoratului Școlar Județean Hunedoara;
III. Diverse.
În raport cu ordinea de zi, au fost discutate/comunicate/adoptate următoarele:
I. Adoptarea hotărârii privind acordarea unui număr de 10 zile de concediu de odihnă suplimentar personalului didactic de conducere din unitățile de învățământ și unitățile conexe din județul Hunedoara;
II. Informațiile solicitate și comunicate au privit următoarele:
a. Situația plăților restante pentru colegii care au făcut parte din comisiile pentru susținerea examenelor naționale – s-au realizat dispozițiile de plată pentru suma de 79.662 lei, urmând ca plățile să se realizeze în următoarele zile, totuși existând încă școli care nu au transmis datele necesare;
b. Situația voucherelor de vacanță pentru anul 2024 pentru personalul care a fost încadrat după data acordării acestora, respectiv personalul care avea la finalul lunii iunie 2024, sentință definitivă pentru anul 2022 – a fost alocat bugetul necesar, după plata salariilor, urmând să se realizeze deschiderile bugetare aferente;
c. Situația decontării navetei pentru personalul din cadrul I.S.J. Hunedoara și unitățile conexe – a fost rectificat bugetul pentru unitățile conexe, fiind alocată suma de 67.810 lei, urmând ca plățile să se realizeze în perioada următoare, dar nu există bază legală, apreciază I.S.J. Hunedoara, pentru decontul navetei pentru personalul din cadrul inspectoratului; S.I.P. Județul Hunedoara a informat că se va încerca obținerea acestui decont prin apelul la instanțele de judecată;
III. Problemele dezbătute/comunicate au privit:
a. Decontul deplasărilor de serviciu pentru personalul I.S.J. Hunedoara – decontarea acestor cheltuieli a fost demarată (săptămâna trecută au fost decontați aproximativ 8000 lei), urmând ca acest proces să continue până la epuizarea restanțelor;
b. Acordarea sporului de condiții de muncă la nivelul I.S.J. Hunedoara, spor a cărui acordare a încetat începând cu luna septembrie a acestuia an – I.S.J. Hunedoara a comunicat că va plăti cheltuielile de judecată aferente sentinței obținute de S.I.P. Județul Hunedoara în ceea ce privește suspendarea hotărârii de încetare a acordării sporului, că a înaintat către Ministerul Educației solicitarea de deblocare a EDUSAL pentru acordarea curentă a sporului (blocare cerută în baza hotărârii de I.S.J. Hunedoara) și s-a recunoscut că există restanțe de plată pentru perioada septembrie-octombrie 2024.
Hotărârile adoptate de către Comisia Paritară de la nivelul I.S.J. Hunedoara sunt accesibile pe site-ul S.I.P. Județul Hunedoara, https://siphd.ro, în cadrul rubricii ISJ Hunedoara/Comisia Paritară.