Noi suntem
SINDICATUL ÎNVĂȚĂMÂNT PREUNIVERSITAR JUDEȚUL HUNEDOARA

Agenda

11.11.2021
Comitetul Local de Dezvoltare a Parteneriatului Social

11.11.2021
Consiliul Liderilor S.I.P. Județul Hunedoara

11.11.2021
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

10.11.2021
Comitetul de Supraveghere al C.A.R. (I.F.N.) S.I.P. Județul Hunedoara

10.11.2021
Consiliul Liderilor F.S.E. „Spiru Haret”

20.10.2021
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

13.10.2021
Comitetul de Supraveghere al C.A.R. (I.F.N.) S.I.P. Județul Hunedoara

14.09.2021
Consiliul Liderilor F.S.E. „Spiru Haret”

10.09.2021
Conferința de alegeri a Uniunii Județene C.N.S.L.R. Frăția - Filiala Hunedoara

08.09.2021
Comitetul de Supraveghere al C.A.R. (I.F.N.) S.I.P. Județul Hunedoara

07.09.2021
Consiliul Liderilor S.I.P. Județul Hunedoara

31.08.2021
Comisia de Dialog Social de la nivelul Instituției Prefectului Județul Hunedoara

08.07.2021
Consiliul Liderilor F.S.E. „Spiru Haret”

30.06.2021
Comitetul de Supraveghere al C.A.R. (I.F.N.) S.I.P. Județul Hunedoara

30.06.2021
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

27.05.2021
Comitetul de Supraveghere al C.A.R. (I.F.N.) S.I.P. Județul Hunedoara

26.05.2021
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

26.05.2021
Ședința cu directorii unităților de învățământ din județul Hunedoara

21.05.2021
Comisia Paritară de la nivelul I.S.J. Hunedoara

12.05.2021
Comisia Paritară de la nivelul I.S.J. Hunedoara

21.04.2021
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

31.03.2021
Conferința anuală a C.A.R. (I.F.N.) S.I.P. Județul Hunedoara

24.03.2021
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

18.03.2021
Ședința cu directorii unităților de învățământ din județul Hunedoara

10.03.2021
Comitetul de Supraveghere al C.A.R. (I.F.N.) S.I.P. Județul Hunedoara

24.02.2021
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

10.02.2021
Comisia de Dialog Social de la nivelul Instituției Prefectului Județul Hunedoara

05.02.2021
Ședința cu directorii unităților de învățământ din județul Hunedoara

27.01.2021
Comitetul Local de Dezvoltare a Parteneriatului Social

19.01.2021
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

19.01.2021
Comisia de Dialog Social de la nivelul Instituției Prefectului Județul Hunedoara

06.01.2021
Consiliul Liderilor F.S.E. „Spiru Haret”

06.01.2021
Comisia Paritară de la nivelul I.S.J. Hunedoara

16.12.2020
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

16.12.2020
Consiliul Liderilor S.I.P. Județul Hunedoara

10.12.2020
Ședința cu directorii unităților de învățământ din județul Hunedoara

09.12.2020
Ședința C.L.D.P.S. Hunedoara

09.12.2020
Comitetul de Supraveghere al C.A.R. (I.F.N.) S.I.P. Județul Hunedoara

28.10.2020
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

20.10.2020
Consiliul Liderilor F.S.E. „Spiru Haret”

20.10.2020
Biroul Executiv al F.S.E. „Spiru Haret”

16.10.2020
Ședința cu directorii unităților de învățământ din județul Hunedoara

01.10.2020
Ședința cu directorii unităților de învățământ din județul Hunedoara

30.09.2020
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

11.09.2020
Ședința cu directorii unităților de învățământ din județul Hunedoara

09-10.09.2020
Consiliul Liderilor S.I.P. Județul Hunedoara

07.09.2020
Ședința cu directorii unităților de învățământ din județul Hunedoara

02.09.2020
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

01.09.2020
Biroul Executiv al F.S.E. „Spiru Haret”

01.09.2020
Consiliul Liderilor F.S.E. „Spiru Haret”

31.08.2020
Ședința cu directorii unităților de învățământ din județul Hunedoara

16.08.2020
Biroul Executiv al F.S.E. „Spiru Haret”

16.08.2020
Consiliul Liderilor F.S.E. „Spiru Haret”

08.07.2020
Comitetul de Supraveghere al C.A.R. (I.F.N.) S.I.P. Județul Hunedoara

23.06.2020
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

28.05.2020
Ședința cu directorii unităților de învățământ din județul Hunedoara

27.05.2020
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

14.05.2020
Ședința cu directorii unităților de învățământ din județul Hunedoara

07.05.2020
Ședința cu directorii unităților de învățământ din județul Hunedoara

28.04.2020
Finalizarea lucrărilor Conferinței anuale a C.A.R. (I.F.N.) S.I.P. Județul Hunedoara

24.04.2020
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

24.04.2020
Comitetul de Supraveghere al C.A.R. (I.F.N.) S.I.P. Județul Hunedoara

14.04.2020
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

30.03.2020
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

25.03.2020
Conferința anuală a C.A.R. (I.F.N.) S.I.P. Județul Hunedoara

25.03.2020
Consiliul Liderilor S.I.P. Județul Hunedoara

26.02.2020
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

14.02.2020
Biroul Executiv al F.S.E. „Spiru Haret”

14.02.2020
Consiliul Liderilor F.S.E. „Spiru Haret”

10.02.2020
Comisia Paritară de la nivelul I.S.J. Hunedoara

05.02.2020
Comisia de Dialog Social de la nivelul Instituției Prefectului Județul Hunedoara

29.01.2020
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

04.12.2019
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

20.11.2019
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

11.09.2019
Consiliul Liderilor S.I.P. Județul Hunedoara

19.06.2019
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

29.05.2019
Conferința de alegeri S.I.P. județul Hunedoara

15.05.2019
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

17.04.2019
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

04.04.2019
Alegeri în organizații de zonă ale S.I.P. Județul Hunedoara: Lupeni, Vulcan, Uricani

27.03.2019
Consiliul Liderilor S.I.P. Județul Hunedoara

27.03.2019
Conferința anuală a C.A.R. (I.F.N.) S.I.P. Județul Hunedoara

27.02.2019
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara



Actualitate

Înscrieri la cursul de formare „Întotdeauna caracterul”

22.11.2021

image/bmp, 589878 octeți

CONTINUĂ înscrierile la cursul de formare „Întotdeauna caracterul”, curs acreditat (12 credite profesionale transferabile) de S.I.P. Județul Hunedoara.

 

Cursul de formare este GRATUIT pentru membrii de sindicat, iar grupul țintă al programului de formare este format din cadre didactice din învățământul preuniversitar (preșcolar, primar și gimnazial), membrii de sindicat,  grupele fiind formate din maxim 35 cursanți.

 

Structurarea programului de formare este următoarea: 

 

  • 24 ore și 30 minute sesiuni on-line (de tip sincron audio-video, webinarii) și pregătirea portofoliilor de evaluare;
  • 23 ore și 30 minute activități on-line (platforma MOODLE).

 

Detalii privind înscriere la acest program de formare aici

 

Nu este nevoie de prezența la sediul sindicatului pentru înscrieri.

 

Toate documentele menționate se vor trimite în format electronic (în format .pdf sau .jpeg.) pe adresa de e-mail: formaresiphunedoara@gmail.com.

 

 

Important

Prelungirea perioadei de înscriere la simpozionul și salonul județean organizate de S.I.P. Hunedoara

23.11.2021

image/jpeg, 94785 octeți

Având în vedere impactul pandemiei de COVID-19 în ceea ce privește comunicarea, S.I.P. Județul Hunedoara a decis să prelungească termenele pentru două dintre acțiunile derulate în fiecare an în cadrul manifestărilor dedicate zilei de 5 octombrie, Ziua Mondială a Educației.

 

1. Simpozionul Județean „Învățământul românesc între tradiție și modernism” – ediția 2021, cu tema „Pozitiv și negativ în educația românească” - perioada de înscriere la ediția acestui an se prelungește până la finalul lunii decembrie 2021, adresa de e-mail pe care membrii de sindicat pot transmite lucrările  fiind siphd.simpozion@gmail.com.

 

2. Salonul Județean „ProfArt” – ediția 2021, cu tema „Reflecții” – perioada de înscriere la ediția acestui an se prelungește până la finalul lunii decembrie 2021, condiția fiind aceea de a transmite către S.I.P. Județul Hunedoara lucrările ce se dorește a fi integrate/expuse, alături de care, pe adresa siphunedoara@gmail.com, vor fi transmise datele de identificare ale autorului, informații tehnice și câte o imagine la o rezoluție cât mai mare cu privire la lucrarea transmisă/lucrările transmise.

 

Alte detalii privind cele două manifestări aici.

Eveniment

Ședința C.A. al I.S.J. Hunedoara

22.11.2021

image/png, 1936103 octeți

Luni, 22 octombrie a.c., a avut loc ședința de lucru a Consiliului de Administrație al Inspectoratului Școlar Județean Hunedoara.

 

Pe ordinea de zi au fost înscrise următoarele probleme: 
I.    Solicitări de la unități de învățământ
II.    Diverse

 

În cadrul ședinței au fost luate următoarele hotărâri: 

 

I.    Solicitări din partea unităților de învățământ, după cum urmează:
1.    Se acordă aviz organizare concursuri de ocupare a posturilor, eliberare acte studii, conform Anexei 1.

 

II.    Se avizează procesul verbal al comisiei de cercetare disciplinară, conform Anexei 2.

 

III.    Diverse:
1.    Se aprobă cererea de transfer al unui elev din casa pregătitoare de la Școala Gimnazială „I.G. Duca” Petroșani la Colegiul Național „Mihai Eminescu” Petroșani.
2.    Se aprobă lista cadrelor didactice care solicită amânarea susținerii gradului II și gradului I, an școlar 2021-2022.
3.    Se aprobă statul de funcții modificat al I.S.J. Hunedoara cu 0,5 post didactic - inspector MRU și 0,5 post nedidactic la compartimentul financiar contabil.
4.    Se aprobă  2 cereri de pensionare cadre didactice, după cum urmează: 1 cerere la limită de vârstă, la sfârșitul semestrului I și 1 cerere pensionare anticipată, începând cu data de 01.12.2021.
5.    Se acordă aviz pentru eliberarea duplicatelor actelor de studii:
a.    Liceul Teoretic „Decebal” Deva – diplomă de bacalaureat, promoția 1996.


Anexele la ce se face referire în articol sunt postate la rubrica ISJ HUNEDOARA–CONSILIUL DE ADMINISTRATIE.

 

14.07.2021
18.03.2021
02.03.2021
10.09.2020
Ordinul comun al Ministerelor Educației și Sănătății. Măsuri de organizare a activității valabile de luni, 4 octombrie 2021
Tipul știrii: Actualitate
Data știrii: 2.10.2021
Data ultimei actualizări: 01.12.2021
Numărul de vizualizări: 220



Miniștrii educației și sănătății au semnat ordinul comun pentru aprobarea măsurilor de organizare a activitații în cadrul unităților/instituțiilor de învățământ în condiții de siguranță epidemiologică. Noul ordin vine ca urmare a deciziei de a decupla scenariile de funcționare a școlilor de rata de infectare dintr-o localitate după ce incidența a depășit pragul de 6 la mia de locuitori.

 

Principala modificare din noul ordin comun este aceea că se suspendă cursurile DOAR la apariția unui caz pozitiv într-o clasă și NU la rata de infectare din localitate, cum era până în prezent. 

 

„Suspendarea cursurilor cu prezență fizică în unitățile de învățământ preuniversitar/conexe se  dispune pentru o perioadă de 14 zile la apariția unui caz confirmat de îmbolnăvire cu virusul SARS-CoV-2 într-o grupă de învățământ antepreșcolar/preșcolar sau clasă de învățământ primar, gimnazial, liceal, profesional și postliceal.  

 

La data suspendării cursurilor pentru 50% din totalul grupelor/claselor, se suspendă activitatea cu prezența fizică la nivelul întregii unități de învățământ, pentru o perioada de 14 zile.

 

Cursurile pentru grupa/clasa suspendată se pot relua cu prezență fizică începând cu a 8-a zi  de la data confirmării cazului pozitiv, pentru elevii care prezintă rezultatul certificat negativ al testului antigen rapid sau RT-PCR realizat în ultimele 24 de ore.

 

Elevii care nu prezintă rezultatul certificat negativ al unui test antigen rapid sau Rt-PCR, reiau cursurile cu prezență fizică după 14 zile de la suspendarea acestora. 

 

Prin excepție de la prevederile alin (1), elevii claselor VII- XII/XIII, vaccinați împotriva virusului SARS-CoV-2, pentru care au trecut cel puțin 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare precum și elevii care au fost confirmați pozitiv pentru infecția cu virusul SARS-CoV-2 în ultimele 180 de zile dar pentru care au trecut mai mult de 14 zile de la data testului pozitiv,  pot continua cursurile cu prezența fizică.”

 

Cele două scenarii care erau până acum construite în jurul pragului de infectare de 6 la mie se transformă, astfel:

Scenariul 1: Participarea zilnică cu prezență fizică a tuturor antepreșcolarilor, preșcolarilor și elevilor în unitățile de învățământ, cu respectarea și aplicarea tuturor normelor de protecție – indiferent de rata de incidență cumulată;

Scenariul 2: Participarea zilnică, în sistem online a elevilor.

 

Consiliul de administrație al unității de învățământ este cel care propune ISJ aplicarea unuia dintre cele două scenarii de desfășurare a cursurilor în unitatea de învățământ.

 

Din conferința de presă susținută de ministrul educației au mai rezultat următoarele:

- luni NU merg la școală copiii din cele 6.600 de clase în care sunt cazuri de infectare;

- toți ceilalți, inclusiv cei din cele 201 de localități în care rata a depășit 6 la mie, merg la școală luni;

- dacă jumătate dintre clasele unei școlai au intrat în online, atunci întreaga școală va intra în online pentru o perioadă de 14 zile;

- în curând Agenția Națională a Medicamentului va decide ce fel de teste non-invazive, pe bază de salivă, vor putea fi omologate;

- vom avea și protocolul sanitar de utilizarea și periodicitatea de utilizarea a acestor teste.

 

Alte detalii în Ordinul comun atașat.

 

Documente atașate

 

ORDIN nr. 5338 din 1 octombrie 2021 pentru aprobarea măsurilor de organizare a activității în cadrul unităților/instituțiilor de învățământ în condiții de siguranță epidemiologică pentru prevenirea îmbolnăvirilor cu virusul SARS-CoV-2



Documente atașate

Numărul
curent
Titlul
documentului
Dimensiune
(octeți)
Extensia
documentului
Data
atașării
1 O ME nr. 5338/2021

pentru aprobarea măsurilor de organizare a activității în cadrul unităților/instituțiilor de învățământ în condiții de siguranță epidemiologică pentru prevenirea îmbolnăvirilor cu virusul SARS-CoV-2

81.611 APPLICATION/PDF 2021-10-02 16:50:23






Copyright (c) 2002-2020 SIP Hunedoara