Noi suntem
SINDICATUL ÎNVĂȚĂMÂNT PREUNIVERSITAR JUDEȚUL HUNEDOARA

Agenda

11.11.2021
Comitetul Local de Dezvoltare a Parteneriatului Social

11.11.2021
Consiliul Liderilor S.I.P. Județul Hunedoara

11.11.2021
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

10.11.2021
Comitetul de Supraveghere al C.A.R. (I.F.N.) S.I.P. Județul Hunedoara

10.11.2021
Consiliul Liderilor F.S.E. „Spiru Haret”

20.10.2021
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

13.10.2021
Comitetul de Supraveghere al C.A.R. (I.F.N.) S.I.P. Județul Hunedoara

14.09.2021
Consiliul Liderilor F.S.E. „Spiru Haret”

10.09.2021
Conferința de alegeri a Uniunii Județene C.N.S.L.R. Frăția - Filiala Hunedoara

08.09.2021
Comitetul de Supraveghere al C.A.R. (I.F.N.) S.I.P. Județul Hunedoara

07.09.2021
Consiliul Liderilor S.I.P. Județul Hunedoara

31.08.2021
Comisia de Dialog Social de la nivelul Instituției Prefectului Județul Hunedoara

08.07.2021
Consiliul Liderilor F.S.E. „Spiru Haret”

30.06.2021
Comitetul de Supraveghere al C.A.R. (I.F.N.) S.I.P. Județul Hunedoara

30.06.2021
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

27.05.2021
Comitetul de Supraveghere al C.A.R. (I.F.N.) S.I.P. Județul Hunedoara

26.05.2021
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

26.05.2021
Ședința cu directorii unităților de învățământ din județul Hunedoara

21.05.2021
Comisia Paritară de la nivelul I.S.J. Hunedoara

12.05.2021
Comisia Paritară de la nivelul I.S.J. Hunedoara

21.04.2021
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

31.03.2021
Conferința anuală a C.A.R. (I.F.N.) S.I.P. Județul Hunedoara

24.03.2021
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

18.03.2021
Ședința cu directorii unităților de învățământ din județul Hunedoara

10.03.2021
Comitetul de Supraveghere al C.A.R. (I.F.N.) S.I.P. Județul Hunedoara

24.02.2021
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

10.02.2021
Comisia de Dialog Social de la nivelul Instituției Prefectului Județul Hunedoara

05.02.2021
Ședința cu directorii unităților de învățământ din județul Hunedoara

27.01.2021
Comitetul Local de Dezvoltare a Parteneriatului Social

19.01.2021
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

19.01.2021
Comisia de Dialog Social de la nivelul Instituției Prefectului Județul Hunedoara

06.01.2021
Consiliul Liderilor F.S.E. „Spiru Haret”

06.01.2021
Comisia Paritară de la nivelul I.S.J. Hunedoara

16.12.2020
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

16.12.2020
Consiliul Liderilor S.I.P. Județul Hunedoara

10.12.2020
Ședința cu directorii unităților de învățământ din județul Hunedoara

09.12.2020
Ședința C.L.D.P.S. Hunedoara

09.12.2020
Comitetul de Supraveghere al C.A.R. (I.F.N.) S.I.P. Județul Hunedoara

28.10.2020
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

20.10.2020
Consiliul Liderilor F.S.E. „Spiru Haret”

20.10.2020
Biroul Executiv al F.S.E. „Spiru Haret”

16.10.2020
Ședința cu directorii unităților de învățământ din județul Hunedoara

01.10.2020
Ședința cu directorii unităților de învățământ din județul Hunedoara

30.09.2020
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

11.09.2020
Ședința cu directorii unităților de învățământ din județul Hunedoara

09-10.09.2020
Consiliul Liderilor S.I.P. Județul Hunedoara

07.09.2020
Ședința cu directorii unităților de învățământ din județul Hunedoara

02.09.2020
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

01.09.2020
Biroul Executiv al F.S.E. „Spiru Haret”

01.09.2020
Consiliul Liderilor F.S.E. „Spiru Haret”

31.08.2020
Ședința cu directorii unităților de învățământ din județul Hunedoara

16.08.2020
Biroul Executiv al F.S.E. „Spiru Haret”

16.08.2020
Consiliul Liderilor F.S.E. „Spiru Haret”

08.07.2020
Comitetul de Supraveghere al C.A.R. (I.F.N.) S.I.P. Județul Hunedoara

23.06.2020
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

28.05.2020
Ședința cu directorii unităților de învățământ din județul Hunedoara

27.05.2020
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

14.05.2020
Ședința cu directorii unităților de învățământ din județul Hunedoara

07.05.2020
Ședința cu directorii unităților de învățământ din județul Hunedoara

28.04.2020
Finalizarea lucrărilor Conferinței anuale a C.A.R. (I.F.N.) S.I.P. Județul Hunedoara

24.04.2020
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

24.04.2020
Comitetul de Supraveghere al C.A.R. (I.F.N.) S.I.P. Județul Hunedoara

14.04.2020
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

30.03.2020
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

25.03.2020
Conferința anuală a C.A.R. (I.F.N.) S.I.P. Județul Hunedoara

25.03.2020
Consiliul Liderilor S.I.P. Județul Hunedoara

26.02.2020
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

14.02.2020
Biroul Executiv al F.S.E. „Spiru Haret”

14.02.2020
Consiliul Liderilor F.S.E. „Spiru Haret”

10.02.2020
Comisia Paritară de la nivelul I.S.J. Hunedoara

05.02.2020
Comisia de Dialog Social de la nivelul Instituției Prefectului Județul Hunedoara

29.01.2020
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

04.12.2019
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

20.11.2019
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

11.09.2019
Consiliul Liderilor S.I.P. Județul Hunedoara

19.06.2019
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

29.05.2019
Conferința de alegeri S.I.P. județul Hunedoara

15.05.2019
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

17.04.2019
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

04.04.2019
Alegeri în organizații de zonă ale S.I.P. Județul Hunedoara: Lupeni, Vulcan, Uricani

27.03.2019
Consiliul Liderilor S.I.P. Județul Hunedoara

27.03.2019
Conferința anuală a C.A.R. (I.F.N.) S.I.P. Județul Hunedoara

27.02.2019
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara



Actualitate

Înscrieri la cursul de formare „Întotdeauna caracterul”

22.11.2021

image/bmp, 589878 octeți

CONTINUĂ înscrierile la cursul de formare „Întotdeauna caracterul”, curs acreditat (12 credite profesionale transferabile) de S.I.P. Județul Hunedoara.

 

Cursul de formare este GRATUIT pentru membrii de sindicat, iar grupul țintă al programului de formare este format din cadre didactice din învățământul preuniversitar (preșcolar, primar și gimnazial), membrii de sindicat,  grupele fiind formate din maxim 35 cursanți.

 

Structurarea programului de formare este următoarea: 

 

  • 24 ore și 30 minute sesiuni on-line (de tip sincron audio-video, webinarii) și pregătirea portofoliilor de evaluare;
  • 23 ore și 30 minute activități on-line (platforma MOODLE).

 

Detalii privind înscriere la acest program de formare aici

 

Nu este nevoie de prezența la sediul sindicatului pentru înscrieri.

 

Toate documentele menționate se vor trimite în format electronic (în format .pdf sau .jpeg.) pe adresa de e-mail: formaresiphunedoara@gmail.com.

 

 

Important

Prelungirea perioadei de înscriere la simpozionul și salonul județean organizate de S.I.P. Hunedoara

23.11.2021

image/jpeg, 94785 octeți

Având în vedere impactul pandemiei de COVID-19 în ceea ce privește comunicarea, S.I.P. Județul Hunedoara a decis să prelungească termenele pentru două dintre acțiunile derulate în fiecare an în cadrul manifestărilor dedicate zilei de 5 octombrie, Ziua Mondială a Educației.

 

1. Simpozionul Județean „Învățământul românesc între tradiție și modernism” – ediția 2021, cu tema „Pozitiv și negativ în educația românească” - perioada de înscriere la ediția acestui an se prelungește până la finalul lunii decembrie 2021, adresa de e-mail pe care membrii de sindicat pot transmite lucrările  fiind siphd.simpozion@gmail.com.

 

2. Salonul Județean „ProfArt” – ediția 2021, cu tema „Reflecții” – perioada de înscriere la ediția acestui an se prelungește până la finalul lunii decembrie 2021, condiția fiind aceea de a transmite către S.I.P. Județul Hunedoara lucrările ce se dorește a fi integrate/expuse, alături de care, pe adresa siphunedoara@gmail.com, vor fi transmise datele de identificare ale autorului, informații tehnice și câte o imagine la o rezoluție cât mai mare cu privire la lucrarea transmisă/lucrările transmise.

 

Alte detalii privind cele două manifestări aici.

Eveniment

Ședința C.A. al I.S.J. Hunedoara

22.11.2021

image/png, 1936103 octeți

Luni, 22 octombrie a.c., a avut loc ședința de lucru a Consiliului de Administrație al Inspectoratului Școlar Județean Hunedoara.

 

Pe ordinea de zi au fost înscrise următoarele probleme: 
I.    Solicitări de la unități de învățământ
II.    Diverse

 

În cadrul ședinței au fost luate următoarele hotărâri: 

 

I.    Solicitări din partea unităților de învățământ, după cum urmează:
1.    Se acordă aviz organizare concursuri de ocupare a posturilor, eliberare acte studii, conform Anexei 1.

 

II.    Se avizează procesul verbal al comisiei de cercetare disciplinară, conform Anexei 2.

 

III.    Diverse:
1.    Se aprobă cererea de transfer al unui elev din casa pregătitoare de la Școala Gimnazială „I.G. Duca” Petroșani la Colegiul Național „Mihai Eminescu” Petroșani.
2.    Se aprobă lista cadrelor didactice care solicită amânarea susținerii gradului II și gradului I, an școlar 2021-2022.
3.    Se aprobă statul de funcții modificat al I.S.J. Hunedoara cu 0,5 post didactic - inspector MRU și 0,5 post nedidactic la compartimentul financiar contabil.
4.    Se aprobă  2 cereri de pensionare cadre didactice, după cum urmează: 1 cerere la limită de vârstă, la sfârșitul semestrului I și 1 cerere pensionare anticipată, începând cu data de 01.12.2021.
5.    Se acordă aviz pentru eliberarea duplicatelor actelor de studii:
a.    Liceul Teoretic „Decebal” Deva – diplomă de bacalaureat, promoția 1996.


Anexele la ce se face referire în articol sunt postate la rubrica ISJ HUNEDOARA–CONSILIUL DE ADMINISTRATIE.

 

14.07.2021
18.03.2021
02.03.2021
10.09.2020
Modul de plată al personalului didactic din comisiile de concurs
Tipul știrii: Eveniment
Data știrii: 17.5.2012
Data ultimei actualizări: 30.11.2021
Numărul de vizualizări: 2725



Prin Ordinele MECTS 3863 și 3864 din 02 mai 2012 a fost stabilit modul de plată a personalului didactic care va face parte din comisiile pentru evaluarea națională, organizarea admiterii la liceu, bacalaureat, examenul de absolvire/certificare a competențelor profesionale.

1. Evaluare națională

Comisiile organizate în unitățile de învățământ
- membru 150 lei;
- asistent - 20 lei/zi.

Comisiile din centrele zonale de evaluare/ comisiile de contestații
- președintele comisiei: la o comisie de până la 1000 de candidați (inclusiv) - 400 lei; la o comisie de peste 1000 de candidați - 425 lei;
- vicepreședinte - 225 lei;
- secretar (cadru didactic cu abilități în operarea pe calculator/informatician), membru 200 lei;
- profesor evaluator - 3 lei/lucrare corectată;

2. Bacalaureat

Comisii din centre de examen
- președintele comisiei: la o comisie de până la 450 de candidați (inclusiv) - 400 lei; la o comisie de peste 450 de candidați - 425 lei;
- vicepreședinte, secretar, membru - 275 lei;
- asistent - 25 lei/zi.

Comisii din centre zonale de evaluare
- președintele comisiei: la o comisie de până la 1000 de candidați (inclusiv) - 600 lei; la o comisie de peste 1000 de candidați - 625 lei;
- vicepreședinte -350 lei
- secretarul (cadru didactic cu abilități în operarea pe calculator/informatician) - 300 lei;
- membru - 275 lei;
- profesor evaluator - 4 lei/lucrare corectată.

Comisiile de bacalaureat de evaluare a competențelor lingvistice și digitale
- secretar (cadru didactic cu abilități în operarea pe calculator/informatician) - 75 lei;
- membru - 75 lei;
- asistent - 20 lei/zi;
- profesor examinator:
- pentru proba de evaluare a competențelor lingvistice de comunicare orală în limba română sau în limba maternă, respectiv pentru proba de evaluare a competențelor digitale - 2 lei/candidat;
- pentru proba de evaluare a competențelor lingvistice într-o limbă modernă - 3 lei/ candidat;

Comisiile județene/regionale de contestații
- vicepreședinte -350 lei
- secretarul (cadru didactic cu abilități în operarea pe calculator/informatician) - 300 lei;
- membru - 275 lei;
- profesor evaluator - 4 lei/lucrare corectată.

3. Obținerea certificatului de competențe profesionale/atestatului profesional, liceu

Comisiile de examinare
- secretar - 75 lei;
- membru evaluator - 1,5 lei/candidat examinat
- îndrumătorii proiectului/lucrării de specialitate: 4,5 lei/proiect coordonat și avizat favorabil pentru susținere

Centrele de examen pentru obținerea certificatului de calificare profesională de nivel 1, 2 sau 3 și comisiile de examinare din centrele de examen organizate pentru absolvirea învățământului postliceal:
- secretar - 75 lei/persoană;
- membru evaluator: 3,5 lei/lucrare scrisă corectată; 3 lei/lucrare practică evaluată; 1 leu/candidat pentru susținerea proiectului /proba orală;
- îndrumător/coordonator - 4,5 lei/proiect coordonat și avizat favorabil (pentru îndrumătorii de proiect la anul de completare, liceu-filiera tehnologică, școala postliceală și școala de maiștri);
- asistent - 20 lei/zi.

Comisiile județene/a municipiului București de contestații pentru examenul de absolvire a învățământului profesional, a învățământului liceal-filiera tehnologică și vocațională și a învățământului postliceal
- evaluator: 3,5 lei/lucrare scrisă corectată.

Drepturile prevăzute vor fi achitate de unitățile de învățământ preuniversitar/ inspectoratul școlar în care membrii comisiilor au carnetul de muncă. Pentru președinții comisiilor de bacalaureat din centrele de examen si din centrele zonale de evaluare, cadre didactice universitare, drepturile prevăzute se achită de către unitățile de învățământ preuniversitar în care este organizat centrul de examen/centrul zonal de evaluare respectiv.

4. Admiterea în învățământul liceal de stat

Comisiile din centrele zonale/speciale de înscriere
- președinte, vicepreședinte, secretari: 300 lei/persoană (până la 1000 candidați); 350 lei/persoană (peste 1000 candidați);
- membri (operatori pe calculator): 0,50 lei pentru fiecare fișă de înscriere introdusă în calculator.

Comisiile de admitere din unitățile de învățământ liceal
- membri (evaluatori): 1,85 lei/candidat evaluat (probe practice sau orale) sau lucrare evaluată;
- asistenți: 10 lei/persoană.

Plata se face de către unitățile de învățământ preuniversitar/ inspectoratul școlar în care membrii comisiilor au carnetul de muncă, în baza adeverinței eliberate de centrul de înscriere/admitere respectiv și semnate de președintele acestuia.

Alte detalii în Ordinele MECTS mentionate. Ordinele sunt postate la rubrica LEGISLAŢIE - LEGISLAŢIE ÎNVĂŢĂMÂNT Alte ordine MECTS în aplicarea LEN





Copyright (c) 2002-2020 SIP Hunedoara