Noi suntem
SINDICATUL ÎNVĂȚĂMÂNT PREUNIVERSITAR JUDEȚUL HUNEDOARA

Agenda

28.10.2020
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

20.10.2020
Consiliul Liderilor F.S.E. „Spiru Haret”

20.10.2020
Biroul Executiv al F.S.E. „Spiru Haret”

16.10.2020
Ședința cu directorii unităților de învățământ din județul Hunedoara - I.S.J. Hunedoara

01.10.2020
Ședința cu directorii unităților de învățământ din județul Hunedoara - I.S.J. Hunedoara

30.09.2020
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

11.09.2020
Ședința cu directorii unităților de învățământ din județul Hunedoara - I.S.J. Hunedoara

09-10.09.2020
Consiliul Liderilor S.I.P. Județul Hunedoara

07.09.2020
Ședința cu directorii unităților de învățământ din județul Hunedoara - I.S.J. Hunedoara

02.09.2020
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

01.09.2020
Biroul Executiv al F.S.E. „Spiru Haret”

01.09.2020
Consiliul Liderilor F.S.E. „Spiru Haret”

31.08.2020
Ședința cu directorii unităților de învățământ din județul Hunedoara - I.S.J. Hunedoara

16.08.2020
Biroul Executiv al F.S.E. „Spiru Haret”

16.08.2020
Consiliul Liderilor F.S.E. „Spiru Haret”

08.07.2020
Comitetul de Supraveghere C.A.R. (I.F.N.) S.I.P. Județul Hunedoara

23.06.2020
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

28.05.2020
Ședința cu directorii unităților de învățământ din județul Hunedoara - I.S.J. Hunedoara

27.05.2020
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

14.05.2020
Ședința cu directorii unităților de învățământ din județul Hunedoara - I.S.J. Hunedoara

07.05.2020
Ședința cu directorii unităților de învățământ din județul Hunedoara - I.S.J. Hunedoara

28.04.2020
Finalizarea lucrărilor Conferinței anuale a C.A.R. (I.F.N.) S.I.P. Județul Hunedoara

24.04.2020
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

24.04.2020
Comitetul de Supraveghere C.A.R. (I.F.N.) S.I.P. Județul Hunedoara

14.04.2020
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

30.03.2020
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

25.03.2020
Conferința anuală a C.A.R. (I.F.N.) S.I.P. Județul Hunedoara

25.03.2020
Consiliul Liderilor S.I.P. Județul Hunedoara

26.02.2020
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

14.02.2020
Biroul Executiv al F.S.E. „Spiru Haret”

14.02.2020
Consiliul Liderilor F.S.E. „Spiru Haret”

10.02.2020
Comisia paritară de la nivelul I.S.J. Hunedoara

05.02.2020
Comisia de dialog social de la nivelul Instituției Prefectului Județul Hunedoara

29.01.2020
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

04.12.2019
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

20.11.2019
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

11.09.2019
Consiliul Liderilor S.I.P. Județul Hunedoara

19.06.2019
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

29.05.2019
Conferința de alegeri S.I.P. județul Hunedoara

15.05.2019
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

17.04.2019
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

04.04.2019
Alegeri în organizații de zonă ale S.I.P. Județul Hunedoara: Lupeni, Vulcan, Uricani

27.03.2019
Consiliul Liderilor S.I.P. Județul Hunedoara

27.03.2019
Conferința anuală a C.A.R. (I.F.N.) S.I.P. județul Hunedoara

27.02.2019
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara



Actualitate

„Școala în pandemie” - sondaj realizat de F.S.E. „Spiru Haret”

23.11.2020

image/jpeg, 9328 octeți

În perioada 27 octombrie - 11 noiembrie Federația Sindicatelor din Educație „Spiru Haret a realizat două sondaje de opinie în rândul membrilor de sindicat, personal didactic și personal didactic auxiliar.

 

Scopul sondajelor a fost acela de a încerca să aflăm care este situația reală în unitățile de învățământ în perioada stării de alertă.

 

Rezultatele celor două sondaje sunt prezentate în materialele de mai jos.

Important

Regulamente și proceduri operaționale I.S.J. Hunedoara

16.11.2020

image/jpeg, 30079 octeți

În ultimele ședințe ale Consiliului de administrație al I.S.J. Hunedoara au fost aprobate, cu scopul reglementării diferitelor aspecte ale activității proprii, mai multe regulamente și proceduri specifice.

 

Astfel, regulamentele aprobate sunt următoarele:

  • Regulamentul de organizare și funcționare a I.S.J. Hunedoara;
  • Regulamentul intern al I.S.J. Hunedoara;
  • Regulamentul intern de organizare și funcționare a consiliului de administrație al I.S.J. Hunedoara;
  • Regulamentul intern de organizare și funcționare a consiliului consultativ al I.S.J. Hunedoara;
  • Regulamentul intern de organizare și funcționare a colegiului de disciplină al I.S.J. Hunedoara.

 

Documentele menționate se regăsesc pe site-ul organizației (https://siphd.ro) la rubrica I.S.J. Hunedoara/Alte documente de interes.

 

Procedurile elaborate și aprobate sunt următoarele:

  • Procedură operațională privind organizarea și desfășurarea activităților de inspecție școlară în anul școlar 2020-2021;
  • Procedură operațională privind realizarea online a inspecțiilor de specialitate (curente și speciale);
  • Procedură operațională „Evaluarea anuală a directorilor și directorilor adjuncți din unitățile de învățământ preuniversitar, 2020/2021”;
  • Procedura operațională „Efectuarea concediului de odihnă al directorilor din unitățile de învățământ preuniversitar din județul Hunedoara”.

 

Documentele menționate se regăsesc pe site-ul organizației (https://siphd.ro) la rubrica I.S.J. Hunedoara/Proceduri operaționale.

 

De asemenea, Consiliul de administrație al I.S.J. Hunedoara a aprobat Codul de conduită etică al personalului din I.S.J. Hunedoara, accesibil și acesta pe site-ul organizației (https://siphd.ro) la rubrica I.S.J. Hunedoara/Alte documente de interes.

Eveniment

Ședința C.A. al I.S.J. Hunedoara

04.11.2020

image/jpeg, 64114 octeți

Miercuri, 4 noiembrie a.c., a avut loc ședința de lucru a Consiliului de Administrație al Inspectoratului Școlar Județean Hunedoara.

 

Pe ordinea de zi au fost înscrise următoarele probleme:

I.Solicitări din partea unităților de învățământ

II.Aprobare cereri plata cu ora directori/directori adjuncți

III.Diverse

 

În cadrul ședinței au fost luate următoarele hotărâri:

 

I.Solicitări din partea unităților de învățământ, astfel:

a.Liceul Tehnologic „Constantin Bursan” Hunedoara – se aprobă funcționarea peste efectivele egale la clasa a IX-a;

b.Liceul Teoretic „Avram Iancu” Brad – se aprobă suplimentarea statului de funcții cu 0,44 normă pentru școlarizarea la domiciliu;

c.Școala Primară Blăjeni - se aprobă suplimentarea statului de funcții cu 0,22 normă pentru școlarizarea la domiciliu;

d.C.J.R.A.E. Hunedoara – se aprobă reluarea concursului pentru ocuparea 1 post asistent social;

e.Liceul Tehnologic T.F. „Anghel Saligny” Simeria – se acordă aviz pentru organizarea concursului pentru 1 post inginer de sistem; se respinge transformarea postului din gradul II în gradul I;

f.Clubul Sportiv Școlar Petroșani – se informează de reducerea cu 0,5 post personal nedidactic.

 

II.Se aprobă cererea de plata cu ora pentru un director, conform solicitării.

 

III.Diverse:

1.Se aprobă transformarea 1 post consilier 1 S în șef birou, modalitatea de ocupare a postului prin concurs, precum și componența comisiei de examen, conform deciziei.

2.Se aprobă următoarele regulamente ale I.S.J. Hunedoara: regulamentul de organizare și funcționare, regulamentul intern, regulamentul de organizare și funcționare a consiliului consultativ, regulamentul de organizare și funcționare a consiliului de administrație și codul de conduită.

3.Se aprobă 4 cereri de pensionare pentru limită de vârstă și 2 cereri de pensionare anticipată.

4.Se informează despre situația tabletelor primite care nu sunt compatibile cu platformele educaționale.

 

Anexele la ce se face referire în articol sunt postate la rubrica ISJ HUNEDOARA–ALTE DOCUMENTE DE INTERES 

19.04.2020
16.03.2020
10.09.2020
18.01.2020
25.04.2019
Ședința cu directorii unităților de învățământ
Tipul știrii: Eveniment
Data știrii: 11.9.2020
Data ultimei actualizări: 23.11.2020
Numărul de vizualizări: 114



Vineri, 11 septembrie, a avut loc, în sistem videoconferință, ședința cu directorii unităților de învățământ din județul nostru. Au participat 147 persoane, directori și directori adjuncți ai unităților de învățământ din județul nostru, inspectori din cadrul I.S.J. Hunedoara

 

Toate subiectele abordate au privit deschiderea anului școlar. Principalele informații prezentate au fost următoarele:

 

Andreea Feraru, de la Inspectoratul Județean de Poliție Hunedoara și Viorel Timotei, de la Inspectoratul Județean de Jandarmi Hunedoara

- fiecare unitate de învățământ va avea arondat un polițist de proximitate sau jandarm;

- a fost creat un compartiment nou: Direcția Poliție Siguranță Școlară, în cadrul căruia funcționează 6 polițiști;

- activitatea celor două instituții se va concentra pe activități de prevenție;

 

Ilie Pârvan, I.S.J Hunedoara, inspector școlar general:

- modificarea scenariilor de deschidere a anului școlar: nu mai există unități în scenariul roșu; 66 unități cu personalitate juridică în scenariul verde, 56 unități în scenariul galben;

- echipe de la DSP și ITM vor vizita școlile în perioada 14-24 septembrie; „intervenția” acestora va fi în sensul „îndrumării” conducerilor unităților de învățământ;

-  realizarea stocurilor de materiale igienico-sanitare;

- necesitatea legăturii permanente cu elevii și părinții;

- documentele manageriale necesare noului an școlar realizate până la începutul lunii octombrie;

- concentrarea pe activitățile manageriale; plata cu ora, în medie 4-6 ore;

 

Iolanda Iacob, I.S.J Hunedoara, inspector școlar general adjunct:

- realizarea de proceduri clare, eficiente care să fie cunoscute de tot personalul;

- echipe bine organizate care să colaboreze între ele;

- evitarea festivităților;

- stabilirea programului conform R.O.F.U.I.P.;

- transportul în siguranță al elevilor;

- personalizarea actului didactic;

- imprimarea unei atitudini și a unei atmosfere calme, echilibrate;

 

Mihaela Manolea, I.S.J Hunedoara, inspector pentru management instituțional:

- modificările L.E.N.; ultima modificare 20 august 2020;

- constituirea legală a consiliilor de administrație;

- contractele educaționale pentru elevii din clasele de început de ciclu;

 

Cristina Bauman, I.S.J Hunedoara, inspector de specialitate:

- precizări privind manualele pentru acest an școlar;

- comenzi pentru manualele de clasa a VIII-a până la 16 septembrie;

 

Camelia Beșleagă, I.S.J Hunedoara, inspector pentru managementul resurselor umane (M.R.U.):

- compartimentul M.R.U. analizează situația posturilor vacante;

- solicită completarea machetelor specifice;

- marți-miercuri, 14-15 septembrie va avea loc o nouă ședință publică de repartizare pe posturi;

- pentru pensionările anticipate s-a solicitat Casei Județene de Pensii Hunedoara emiterea mai rapidă a deciziilor de pensionare;

 

Mariana Miertoiu, I.S.J. Hunedoara, contabil șef:

- precizări privind depunerea de proiecte conform O.U.G. 144/2020 pentru alocarea de fonduri externe nerambursabile;

- I.S.J. Hunedoara va intra în proiecte de parteneriat doar cu unele școli rurale doar în cazurile în care unitatea nu poate realiza achizițiile;

- s-au alocat sume pentru punerea în executare a hotărârilor judecătorești și a dobânzilor;

 

Ion Nistor, I.S.J. Hunedoara, consilier juridic:

- toate ordinele de ministru sunt grupate pe un portal special creat de M.E.C.



sus



Copyright (c) 2002-2020 SIP Hunedoara