Noi suntem
SINDICATUL ÎNVĂȚĂMÂNT PREUNIVERSITAR JUDEȚUL HUNEDOARA

Agenda

27.05.2021
Comitetul de supraveghere al C.A.R. (I.F.N.) S.I.P. Județul Hunedoara - on line

26.05.2021
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara - Sediul S.I.P. Județul Hunedoara

26.05.2021
Ședința cu directorii unităților de învățământ din județul Hunedoara - on line

21.05.2021
Comisia Paritară de la nivelul I.S.J. Hunedoara - sediul I.S.J. Hunedoara

12.05.2021
Comisia Paritară de la nivelul I.S.J. Hunedoara - sediul I.S.J. Hunedoara

21.04.2021
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara - Sediul S.I.P. Județul Hunedoara

31.03.2021
Conferința anuală a C.A.R. (I.F.N.) S.I.P. Județul Hunedoara - on line

24.03.2021
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara - Sediul S.I.P. Județul Hunedoara

18.03.2021
Ședința cu directorii unităților de învățământ din județul Hunedoara - on line

10.03.2021
Comitetul de supraveghere al C.A.R. (I.F.N.) S.I.P. Județul Hunedoara - on line

24.02.2021
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara - Sediul S.I.P. Județul Hunedoara

10.02.2021
Comisia de Dialog Social de la nivelul Instituției Prefectului Județul Hunedoara - Prefectura Hunedoara

05.02.2021
Ședința cu directorii unităților de învățământ din județul Hunedoara - on line

27.01.2021
Comitetul Local de Dezvoltare a Parteneriatului Social Județul Hunedoara

19.01.2021
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

19.01.2021
Comisia de Dialog Social de la nivelul Instituției Prefectului Județul Hunedoara

06.01.2021
Consiliul Liderilor F.S.E. „Spiru Haret” - on line

06.01.2021
Comisia Paritară de la nivelul I.S.J. Hunedoara - on line

16.12.2020
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

16.12.2020
Consiliul Liderilor S.I.P. Județul Hunedoara

10.12.2020
Ședința cu directorii unităților de învățământ din județul Hunedoara - on line

09.12.2020
Ședința C.L.D.P.S. Hunedoara - on line

09.12.2020
Comitetul de Supraveghere C.A.R. (I.F.N.) S.I.P. Județul Hunedoara

28.10.2020
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

20.10.2020
Consiliul Liderilor F.S.E. „Spiru Haret”

20.10.2020
Biroul Executiv al F.S.E. „Spiru Haret”

16.10.2020
Ședința cu directorii unităților de învățământ din județul Hunedoara - I.S.J. Hunedoara

01.10.2020
Ședința cu directorii unităților de învățământ din județul Hunedoara - I.S.J. Hunedoara

30.09.2020
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

11.09.2020
Ședința cu directorii unităților de învățământ din județul Hunedoara - I.S.J. Hunedoara

09-10.09.2020
Consiliul Liderilor S.I.P. Județul Hunedoara

07.09.2020
Ședința cu directorii unităților de învățământ din județul Hunedoara - I.S.J. Hunedoara

02.09.2020
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

01.09.2020
Biroul Executiv al F.S.E. „Spiru Haret”

01.09.2020
Consiliul Liderilor F.S.E. „Spiru Haret”

31.08.2020
Ședința cu directorii unităților de învățământ din județul Hunedoara - I.S.J. Hunedoara

16.08.2020
Biroul Executiv al F.S.E. „Spiru Haret”

16.08.2020
Consiliul Liderilor F.S.E. „Spiru Haret”

08.07.2020
Comitetul de Supraveghere C.A.R. (I.F.N.) S.I.P. Județul Hunedoara

23.06.2020
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

28.05.2020
Ședința cu directorii unităților de învățământ din județul Hunedoara - I.S.J. Hunedoara

27.05.2020
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

14.05.2020
Ședința cu directorii unităților de învățământ din județul Hunedoara - I.S.J. Hunedoara

07.05.2020
Ședința cu directorii unităților de învățământ din județul Hunedoara - I.S.J. Hunedoara

28.04.2020
Finalizarea lucrărilor Conferinței anuale a C.A.R. (I.F.N.) S.I.P. Județul Hunedoara

24.04.2020
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

24.04.2020
Comitetul de Supraveghere C.A.R. (I.F.N.) S.I.P. Județul Hunedoara

14.04.2020
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

30.03.2020
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

25.03.2020
Conferința anuală a C.A.R. (I.F.N.) S.I.P. Județul Hunedoara

25.03.2020
Consiliul Liderilor S.I.P. Județul Hunedoara

26.02.2020
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

14.02.2020
Biroul Executiv al F.S.E. „Spiru Haret”

14.02.2020
Consiliul Liderilor F.S.E. „Spiru Haret”

10.02.2020
Comisia paritară de la nivelul I.S.J. Hunedoara

05.02.2020
Comisia de dialog social de la nivelul Instituției Prefectului Județul Hunedoara

29.01.2020
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

04.12.2019
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

20.11.2019
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

11.09.2019
Consiliul Liderilor S.I.P. Județul Hunedoara

19.06.2019
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

29.05.2019
Conferința de alegeri S.I.P. județul Hunedoara

15.05.2019
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

17.04.2019
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

04.04.2019
Alegeri în organizații de zonă ale S.I.P. Județul Hunedoara: Lupeni, Vulcan, Uricani

27.03.2019
Consiliul Liderilor S.I.P. Județul Hunedoara

27.03.2019
Conferința anuală a C.A.R. (I.F.N.) S.I.P. județul Hunedoara

27.02.2019
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara



Actualitate

Plata personalului desemnat în cadrul diferitelor comisii

16.06.2021

image/jpeg, 49775 octeți

A fost publicat O. M.E. nr. 3998/15.06.2021 prin care se aprobă normele de plata a personalului desemnat în cadrul comisiilor pentru organizarea diferitelor examene/concursuri (evaluare națională, bacalaureat, titularizare, definitivat etc.)

 

Ordinul menționat aprobă normele de plată, astfel:

- Anexa 1: 

Norme de plata a personalului din cadrul comisiilor desemnate în cadrul concursului național de ocupare a posturilor didactice/ catedrelor vacante/rezervate din învățământul preuniversitar, sesiunea 2021;

- Anexa 2:

Norme de plata a personalului din cadrul comisiilor desemnate în cadrul examenului național pentru definitivare în învățământul preuniversitar, sesiunea 2021;

- Anexa 3:

Norme de plata a personalului care face parte din comisiile pentru organizarea și desfășurarea admiterii în învățământul liceal de stat, în învățământul profesional de stat  și în învățământul dual pentru calificări profesionale de nivel 3, conform Cadrului național al calificărilor, pentru anul școlar 2021-2022;

- Anexa 4:

Norme de plata a personalului care face parte din comisiile pentru organizarea  și desfășurarea evaluării naționale a absolvenților clasei a VIII-a, examenului național de bacalaureat, examenelor de absolvire/certificare a calificării profesionale pentru învățământul profesional, liceal  și postliceal, sesiunile anului 2021.

 

Personalul remunerat, care asigura desfășurarea activităților în cadrul comisiilor menționate, poate opta pentru achitarea drepturilor bănești, pentru una din variantele: 

 

a.       în baza contractului civil de furnizare servicii pentru activități independente ocazionale, încheiat cu unitățile de învățământ preuniversitar sau inspectoratul școlar în care persoanele respective au prestat activitatea/activitățile pentru care sunt retribuite, caz în care remunerația cuvenită reprezintă prețul contractului și este supusă exclusiv impozitării cu 10%;

b.       în baza contractelor individuale de muncă pe perioadă determinată, cu timp parțial, încheiate cu unitățile de învățământ preuniversitar/inspectoratul școlar în care membrii comisiilor respective au funcția de baza în anul școlar 2020-2021, retribuția cuvenita reprezentând salariul brut, din care se rețin: CAS -25%, CASS -10% și impozit -10%.

 

Alte detalii aici.

Important

Gradații de merit 2021 - lista finală

23.06.2021

image/png, 42413 octeți

În ședința Consiliului de administrație al I.S.J. Hunedoara de miercuri, 23.06.2021, au fost validate rezultatele finale ale evaluării dosarelor candidaților înscriși la concursul pentru obținerea gradației de merit, sesiunea 2021.

 

La concursul din acest an au fost depuse 196 dosare, 195 dintre acestea fiind evaluate.

 

În conformitate cu prevederile legale, proporțional cu numărul de angajați din fiecare categorie de personal și disciplină de învățământ, au fost alocate un număr de 151 de locuri, astfel:
- 127 pentru personalul didactic de predare;
- 18 pentru personalul didactic auxiliar;
- 6 pentru personalul de conducere îndrumare și control.

  

În perioada 31 mai – 15 iunie, dosarele au fost evaluate la nivelul ISJ Hunedoara, în conformitate cu prevederile metodologice, ieri, 22 iunie, desfășurându-și activitatea și comisia de contestații. 

 

Lista cu rezultatele finale este disponibilă în cadrul documentului „Tabel nominal cuprinzând punctajele candidaților la concursul de acordare a gradației de merit - sesiunea 2021, rezultate finale”, atașat.

 

Eveniment

Ședința C.A. al I.S.J. Hunedoara

15.06.2021

image/png, 1936103 octeți

Marți, 15 iunie a.c., a avut loc ședința de lucru a Consiliului de Administrație al Inspectoratului Școlar Județean Hunedoara.

 

Pe ordinea de zi au fost înscrise următoarele probleme: 
I.    Avizarea rezultatelor concursului pentru obținerea gradației de merit 2021
II.    Diverse

 

În cadrul ședinței au fost luate următoarele hotărâri: 

 

I.    Se aprobă lista cu punctajele obținute la concursul pentru obținerea gradației de merit, sesiunea 2021.

 

II.    Diverse:
1.    Se aprobă lista cu comisiile din centrele de evaluare: președinți, vicepreședinți, membri care vor fi extrași în ședința publică din data de 21.06.2020. Centrele zonale de evaluare vor fi la Liceul Tehnologic „Grigore Moisil” Deva și Liceul de Arte „Sigismund Toduță” Deva.
2.    Se acordă aviz eliberare acte studii:
a.    Colegiul Economic „Emanuil Gojdu” Hunedoara – diplomă de bacalaureat, promoția 2004.

 

Anexele la ce se face referire în articol sunt postate la rubrica ISJ HUNEDOARA–CONSILIUL DE ADMINISTRATIE.

18.03.2021
02.03.2021
10.09.2020
Teleșcoala
Tipul știrii: Actualitate
Data știrii: 16.3.2020
Data ultimei actualizări: 23.06.2021
Numărul de vizualizări: 306



Televiziunea Română (TVR) oferă elevilor posibilitatea de a păstra contactul cu disciplinele de învățământ prin intermediul emisiunii „Teleșcoală”.

Ce este „Teleșcoala”?

„Teleșcoala” este o emisiune produsă de TVR în colaborare cu Ministerul Educației și Cercetării (MEC).
Ea oferă tematica, ordinea lecțiilor și profesorii care vor susține cursurile.
Predarea se va face după manualele aprobate de MEC.

„Teleșcoala este un program special pentru vremuri speciale! Sunt idei de mult apărute în TVR care s-au întâlnit acum cu alte idei născute din necesitate.
Atunci când un profesor intră în clasă el este întâmpinat de câteva zeci de perechi de ochi care așteaptă să vadă ce urmează. Profesorul este pregătit să aducă lumină în ochii copiilor și în mintea lor! Nimic nu se compară cu puterea care este născută din mințile copiilor și mintea profesorului lor.
Din păcate, în situația dată, fix această magică putere ne va lipsi. Aici intervine magia și puterea televiziunii. Acum putem să fim de folos, iar dacă un singur copil care nu are acces la internet află de la televizor cum e cu sintaxa frazei, cu metoda substituției în sisteme de ecuații sau cu „Iona” lui Marin Sorescu și se va putea descurca onorabil la examenele de Evaluare sau la Bac, înseamnă că am făcut ce trebuie.
Și trebuie să știți că acest program este bazat în întregime pe voluntariat - și din partea profesorilor și din partea colegilor din TVR. Vizionare plăcută!”
(Camelia Boștină, producătorul emisiunii)

Unde poate fi urmărită emisiunea?

Emisiunea va fi difuzată de luni până vineri, pe TVR 2 și TVR 3.
Cursurile vor putea fi urmărite și online pe canalul de YouTube al TVR și pe site-ul www.tvr.ro.

Programul emisiunilor:

- pentru elevii de clasa a VIII-a, cursurile de „Teleșcoală” au loc dimineața, de la ora 9,00 - Limba și literatura română, de la 9,30 - Matematică;
- pentru cei de clasa a XII-a, după-amiaza: de la 15,00 - Limba și literatura română și de la 15,30 - Matematică.

Pentru clasa a XII-a au loc două lecții săptămânale de Română și Matematică și câte o lecție pe săptămână de Biologie, Chimie, Fizică, Istorie și Geografie.

Orarul săptămânii pentru clasa a VIII-a

Luni, 16 martie
ora 9:00 Limba și literatura română: propozițiile subordonate;
ora 9:30 Matematică: sisteme de ecuații - metoda substituției;
 
Marți, 17 martie
ora 9:00 Limba și literatura română: noțiuni de sintaxa frazei; noțiuni de morfologie;
ora 9:30 Matematică; sisteme de ecuații; metoda reducerii; interpretare geometrică;
 
Miercuri, 18 martie
ora 9:00 Limba și literatura română: elemente de vocabular și fonetică;
ora 9:30 Matematică: probleme care se rezolvă cu ajutorul ecuațiilor și sistemelor de ecuații;
 
Joi, 19 martie
ora 9:00 Limba și literatura română; genuri și specii literare; trăsături;
ora 9:30 Matematică: piramida patrulateră regulată;
 
Vineri, 20 martie
ora 9:00 Limba și literatura română: noțiuni de morfologie (părțile de vorbire);
ora 9:30 Matematică - Piramida triunghiulară regulată.
 
Orarul săptămânii pentru clasa a XII-a
 
Luni, 16 martie
ora 15:00 Limba și literatura română: „Iona”, de Marin Sorescu;
ora 15:30 Matematică: polinoame; relația lui Viete;
 
Marți, 17 martie
ora 15:00 Limba și literatura română: arta poetică-în dulcele stil clasic-Nichita Stănescu;
ora 15:30 Matematică: aplicații ale relațiilor lui Viete;
 
Miercuri, 18 martie
ora 15:00 Biologie: ecologie umană;
ora 15:30 Istorie: România postbelică: regimul stalinist și național-comunist; disidența anticomunistă;  construcția democrației postdecembriste;
 
Joi, 19 martie
ora 15:00 Istorie: România în perioada războiului rece;
ora 15:30 Geografie: Statele Uniunii Europene;
 
Vineri, 20 martie
ora 15:00 Logică: termeni și raporturi între termeni; propoziții categorice; raport între propoziții categorice;
ora 15:30 Engleză: travelling (reading, informal letter); human rights (speaking, essay writing).

Alte resurse educaționale

Pe de altă parte,  inspectoratele școlare județene și casele corpului didactic, susținute prin infrastructura proiectului „Curriculum relevant, educație deschisă pentru toți” (CRED), au posibilitatea de a încărca în cloud (spațiu virtual de stocare) resurse educaționale deschise, care pot fi accesate de către toți elevii și profesorii din România.

 






Copyright (c) 2002-2020 SIP Hunedoara