Noi suntem
SINDICATUL ÎNVĂȚĂMÂNT PREUNIVERSITAR JUDEȚUL HUNEDOARA

Agenda

27.05.2021
Comitetul de supraveghere al C.A.R. (I.F.N.) S.I.P. Județul Hunedoara - on line

26.05.2021
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara - Sediul S.I.P. Județul Hunedoara

26.05.2021
Ședința cu directorii unităților de învățământ din județul Hunedoara - on line

21.05.2021
Comisia Paritară de la nivelul I.S.J. Hunedoara - sediul I.S.J. Hunedoara

12.05.2021
Comisia Paritară de la nivelul I.S.J. Hunedoara - sediul I.S.J. Hunedoara

21.04.2021
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara - Sediul S.I.P. Județul Hunedoara

31.03.2021
Conferința anuală a C.A.R. (I.F.N.) S.I.P. Județul Hunedoara - on line

24.03.2021
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara - Sediul S.I.P. Județul Hunedoara

18.03.2021
Ședința cu directorii unităților de învățământ din județul Hunedoara - on line

10.03.2021
Comitetul de supraveghere al C.A.R. (I.F.N.) S.I.P. Județul Hunedoara - on line

24.02.2021
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara - Sediul S.I.P. Județul Hunedoara

10.02.2021
Comisia de Dialog Social de la nivelul Instituției Prefectului Județul Hunedoara - Prefectura Hunedoara

05.02.2021
Ședința cu directorii unităților de învățământ din județul Hunedoara - on line

27.01.2021
Comitetul Local de Dezvoltare a Parteneriatului Social Județul Hunedoara

19.01.2021
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

19.01.2021
Comisia de Dialog Social de la nivelul Instituției Prefectului Județul Hunedoara

06.01.2021
Consiliul Liderilor F.S.E. „Spiru Haret” - on line

06.01.2021
Comisia Paritară de la nivelul I.S.J. Hunedoara - on line

16.12.2020
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

16.12.2020
Consiliul Liderilor S.I.P. Județul Hunedoara

10.12.2020
Ședința cu directorii unităților de învățământ din județul Hunedoara - on line

09.12.2020
Ședința C.L.D.P.S. Hunedoara - on line

09.12.2020
Comitetul de Supraveghere C.A.R. (I.F.N.) S.I.P. Județul Hunedoara

28.10.2020
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

20.10.2020
Consiliul Liderilor F.S.E. „Spiru Haret”

20.10.2020
Biroul Executiv al F.S.E. „Spiru Haret”

16.10.2020
Ședința cu directorii unităților de învățământ din județul Hunedoara - I.S.J. Hunedoara

01.10.2020
Ședința cu directorii unităților de învățământ din județul Hunedoara - I.S.J. Hunedoara

30.09.2020
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

11.09.2020
Ședința cu directorii unităților de învățământ din județul Hunedoara - I.S.J. Hunedoara

09-10.09.2020
Consiliul Liderilor S.I.P. Județul Hunedoara

07.09.2020
Ședința cu directorii unităților de învățământ din județul Hunedoara - I.S.J. Hunedoara

02.09.2020
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

01.09.2020
Biroul Executiv al F.S.E. „Spiru Haret”

01.09.2020
Consiliul Liderilor F.S.E. „Spiru Haret”

31.08.2020
Ședința cu directorii unităților de învățământ din județul Hunedoara - I.S.J. Hunedoara

16.08.2020
Biroul Executiv al F.S.E. „Spiru Haret”

16.08.2020
Consiliul Liderilor F.S.E. „Spiru Haret”

08.07.2020
Comitetul de Supraveghere C.A.R. (I.F.N.) S.I.P. Județul Hunedoara

23.06.2020
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

28.05.2020
Ședința cu directorii unităților de învățământ din județul Hunedoara - I.S.J. Hunedoara

27.05.2020
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

14.05.2020
Ședința cu directorii unităților de învățământ din județul Hunedoara - I.S.J. Hunedoara

07.05.2020
Ședința cu directorii unităților de învățământ din județul Hunedoara - I.S.J. Hunedoara

28.04.2020
Finalizarea lucrărilor Conferinței anuale a C.A.R. (I.F.N.) S.I.P. Județul Hunedoara

24.04.2020
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

24.04.2020
Comitetul de Supraveghere C.A.R. (I.F.N.) S.I.P. Județul Hunedoara

14.04.2020
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

30.03.2020
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

25.03.2020
Conferința anuală a C.A.R. (I.F.N.) S.I.P. Județul Hunedoara

25.03.2020
Consiliul Liderilor S.I.P. Județul Hunedoara

26.02.2020
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

14.02.2020
Biroul Executiv al F.S.E. „Spiru Haret”

14.02.2020
Consiliul Liderilor F.S.E. „Spiru Haret”

10.02.2020
Comisia paritară de la nivelul I.S.J. Hunedoara

05.02.2020
Comisia de dialog social de la nivelul Instituției Prefectului Județul Hunedoara

29.01.2020
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

04.12.2019
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

20.11.2019
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

11.09.2019
Consiliul Liderilor S.I.P. Județul Hunedoara

19.06.2019
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

29.05.2019
Conferința de alegeri S.I.P. județul Hunedoara

15.05.2019
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

17.04.2019
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

04.04.2019
Alegeri în organizații de zonă ale S.I.P. Județul Hunedoara: Lupeni, Vulcan, Uricani

27.03.2019
Consiliul Liderilor S.I.P. Județul Hunedoara

27.03.2019
Conferința anuală a C.A.R. (I.F.N.) S.I.P. județul Hunedoara

27.02.2019
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara



Actualitate

Plata personalului desemnat în cadrul diferitelor comisii

16.06.2021

image/jpeg, 49775 octeți

A fost publicat O. M.E. nr. 3998/15.06.2021 prin care se aprobă normele de plata a personalului desemnat în cadrul comisiilor pentru organizarea diferitelor examene/concursuri (evaluare națională, bacalaureat, titularizare, definitivat etc.)

 

Ordinul menționat aprobă normele de plată, astfel:

- Anexa 1: 

Norme de plata a personalului din cadrul comisiilor desemnate în cadrul concursului național de ocupare a posturilor didactice/ catedrelor vacante/rezervate din învățământul preuniversitar, sesiunea 2021;

- Anexa 2:

Norme de plata a personalului din cadrul comisiilor desemnate în cadrul examenului național pentru definitivare în învățământul preuniversitar, sesiunea 2021;

- Anexa 3:

Norme de plata a personalului care face parte din comisiile pentru organizarea și desfășurarea admiterii în învățământul liceal de stat, în învățământul profesional de stat  și în învățământul dual pentru calificări profesionale de nivel 3, conform Cadrului național al calificărilor, pentru anul școlar 2021-2022;

- Anexa 4:

Norme de plata a personalului care face parte din comisiile pentru organizarea  și desfășurarea evaluării naționale a absolvenților clasei a VIII-a, examenului național de bacalaureat, examenelor de absolvire/certificare a calificării profesionale pentru învățământul profesional, liceal  și postliceal, sesiunile anului 2021.

 

Personalul remunerat, care asigura desfășurarea activităților în cadrul comisiilor menționate, poate opta pentru achitarea drepturilor bănești, pentru una din variantele: 

 

a.       în baza contractului civil de furnizare servicii pentru activități independente ocazionale, încheiat cu unitățile de învățământ preuniversitar sau inspectoratul școlar în care persoanele respective au prestat activitatea/activitățile pentru care sunt retribuite, caz în care remunerația cuvenită reprezintă prețul contractului și este supusă exclusiv impozitării cu 10%;

b.       în baza contractelor individuale de muncă pe perioadă determinată, cu timp parțial, încheiate cu unitățile de învățământ preuniversitar/inspectoratul școlar în care membrii comisiilor respective au funcția de baza în anul școlar 2020-2021, retribuția cuvenita reprezentând salariul brut, din care se rețin: CAS -25%, CASS -10% și impozit -10%.

 

Alte detalii aici.

Important

Calculul drepturilor salariale la salariul de bază aflat în plată

16.06.2021

image/jpeg, 160724 octeți

Astăzi, 16.06.2021, ministrul educației, domnul Sorin-Mihai Câmpeanu, a semnat O ME nr. 3993/16.06.2021 prin care se reglementează calculul și plata drepturilor salariale de care beneficiază personalul didactic din învățământ la salariul de bază aflat în plată.

 

După cum se cunoaște, până în prezent aceste drepturi salariale se calculau la salariul de bază din decembrie 2016, fapt care a determinat S.I.P. Județul Hunedoara să acționeze în instanță, în numele membrilor de sindicat, solicitând un calcul corect al acestora. Drepturile obținute în urma câștigării acestor procese vor fi plătite, eșalonat, potrivit legii, începând din acest an (tranșa aferentă se va plăti în cursul lunii iunie).

 

În prezent, prin acest ordin de ministru, în urma demersurilor sindicale, se reglementează plata curentă a acestor drepturi, începând cu luna iunie, prevederile sale vizând următoarele prevederi ale legii nr. 153/2017 (art. 4, art. 5 alin (1), art. 7 și art. 8 din Anexa I, Capitolul I, litera B, respectiv art. 15):

 

Art. 4. Personalul didactic din învățământul special beneficiază de o majorare cu 15% a salariului de bază.

Art. 5

(1) Personalul didactic din învățământ, inclusiv personalul didactic auxiliar din bibliotecile centrale universitare, beneficiază de gradație de merit, acordată prin concurs. Această gradație se acordă pentru 16% din posturile didactice existente la nivelul inspectoratului școlar, bibliotecilor centrale universitare, respectiv al instituției de nivel superior și reprezintă o creștere cu 25% a salariului de bază deținut. Gradația de merit se atribuie pe o perioadă de 5 ani. (…)

Art. 7

Personalul didactic care asigură predarea simultană la 2-5 clase de elevi/grupe în învățământul preșcolar, primar sau gimnazial, primește o majorare a salariului de bază, după cum urmează:

a) pentru 2 clase de elevi/grupe, o creștere cu 7% a salariului de bază deținut;

b) pentru 3 clase de elevi/grupe, o creștere cu 10% a salariului de bază deținut;

c) pentru 4 clase de elevi/grupe, o creștere cu 15% a salariului de bază deținut;

d) pentru 5 clase de elevi/grupe, o creștere cu 20% a salariului de bază deținut.

Art. 8

Personalul didactic care îndeplinește funcția de diriginte, învățătorii, educatoarele, institutorii, profesorii pentru învățământul primar, profesorii pentru învățământul preșcolar beneficiază de o majorare de 10% a salariului de bază.”

Art. 15

Personalul care exercită activitatea de control financiar preventiv, pe perioada de exercitare a acesteia, beneficiază de o majorare a salariului de bază cu 10%.”

 

Eveniment

Ședința C.A. al I.S.J. Hunedoara

15.06.2021

image/png, 1936103 octeți

Marți, 15 iunie a.c., a avut loc ședința de lucru a Consiliului de Administrație al Inspectoratului Școlar Județean Hunedoara.

 

Pe ordinea de zi au fost înscrise următoarele probleme: 
I.    Avizarea rezultatelor concursului pentru obținerea gradației de merit 2021
II.    Diverse

 

În cadrul ședinței au fost luate următoarele hotărâri: 

 

I.    Se aprobă lista cu punctajele obținute la concursul pentru obținerea gradației de merit, sesiunea 2021.

 

II.    Diverse:
1.    Se aprobă lista cu comisiile din centrele de evaluare: președinți, vicepreședinți, membri care vor fi extrași în ședința publică din data de 21.06.2020. Centrele zonale de evaluare vor fi la Liceul Tehnologic „Grigore Moisil” Deva și Liceul de Arte „Sigismund Toduță” Deva.
2.    Se acordă aviz eliberare acte studii:
a.    Colegiul Economic „Emanuil Gojdu” Hunedoara – diplomă de bacalaureat, promoția 2004.

 

Anexele la ce se face referire în articol sunt postate la rubrica ISJ HUNEDOARA–CONSILIUL DE ADMINISTRATIE.

18.03.2021
02.03.2021
10.09.2020
Gradația de merit 2020
Tipul știrii: Actualitate
Data știrii: 10.3.2020
Data ultimei actualizări: 22.06.2021
Numărul de vizualizări: 929



Procedura și criteriile de acordare a gradației de merit au fost stabilite, în acest an, prin Ordinul MEC nr. 3307 din 21 februarie 2020.

În cadrul Comisie paritare de la nivelul ISJ au fot stabilite numărul de locuri pe categorii de personal și discipline de învățământ și au fost detaliate punctajele pentru subcriterii.

Comentarii/noutăți:

  • În acest an MEC a stabilit prin intermediul Metodologiei criteriile generale.
  • Au fost stabilite și trei modele de fișe sintetice de (auto)evaluare (anexele 6,7 și 8), fișe care au stat la baza elaborării, în cadrul comisie paritare, a celor 18 fișe de evaluare specifice fiecărei categorii de candidați.
  • De asemenea, Metodologia stabilește punctajele pentru criteriile generale, dar și pentru subcriterii.
  • Grilele de evaluare pentru personalul didactic și personalul de conducere din CSS/LPS-uri și cluburi și palate ale copiilor au fost elaborate de MEC.

Toate detaliile privind gradația de merit, sesiunea 2020, pot fi consultate/descărcate mai jos.

  • ORDIN nr. 3307 pentru aprobarea METODOLOGIEI ȘI CRITERIILOR privind acordarea gradației de merit personalului didactic din învățământul preuniversitar de stat în sesiunea 2020
  • GRAFICUL desfășurării concursului pentru acordarea gradațiilor de merit, sesiunea 2019
  • NUMĂRUL de gradații pe categorii de personal și discipline de învățământ
  • FIȘE DE EVALUARE
    1. învățământ preșcolar
    2. învățământ primar
    3. profesor
    4. învățământ special
    5. CJRAE
    6. personal de conducere și de îndrumare și control
    7. personal didactic de predare din învățământul sportiv integrat şi suplimentar
    8. personal didactic de conducere din învățământul sportiv integrat şi suplimentar
    9. personalul didactic de predare din palatele și cluburile copiilor
    10. personal de conducere din palatele şi cluburile copiilor
    11. secretar
    12. administrator financiar
    13. administrator patrimoniu
    14. bibliotecar / documentarist / redactor
    15. laborant
    16. informatician
    17. pedagog școlar / supraveghetor noapte
    18. corepetitor
  • Calendarul competițiilor școlare 2014-2015
  • Calendarul competițiilor școlare 2015-2016
  • Calendarul competițiilor școlare 2016-2017
  • Calendarul competițiilor școlare 2017-2018
  • Calendarul competițiilor școlare 2018-2019-1
  • Calendarul competițiilor școlare 2018-2019-2


Documente atașate

Numărul
curent
Titlul
documentului
Dimensiune
(octeți)
Extensia
documentului
Data
atașării
1 Calendarul competițiilor școlare 2014-2015 31.141.238 APPLICATION/OCTET-STREAM 2020-03-11 19:53:49
2 Calendarul competițiilor școlare 2015-2016 3.431.954 APPLICATION/OCTET-STREAM 2020-03-11 20:02:52
3 Calendarul competițiilor școlare 2016-2017 8.068.595 APPLICATION/OCTET-STREAM 2020-03-11 20:05:55
4 Calendarul competițiilor școlare 2017-2018 8.068.596 APPLICATION/OCTET-STREAM 2020-03-11 20:06:50
5 Calendarul competițiilor școlare 2018-2019, partea a II-a 3.013.348 APPLICATION/OCTET-STREAM 2020-03-11 20:10:10
6 Calendarul competițiilor școlare 2018-2019, partea I 25.077.663 APPLICATION/OCTET-STREAM 2020-03-11 20:08:41
7 FIȘE DE EVALUARE - învățământ preșcolar 484.352 APPLICATION/MSWORD 2020-03-11 19:29:13
8 FIȘE DE EVALUARE - învățământ primar 484.352 APPLICATION/MSWORD 2020-03-11 19:31:24
9 FIȘE DE EVALUARE - învățământ special 476.672 APPLICATION/MSWORD 2020-03-11 19:33:32
10 FIȘE DE EVALUARE - administrator financiar 425.472 APPLICATION/MSWORD 2020-03-11 19:41:29
11 FIȘE DE EVALUARE - administrator patrimoniu 404.480 APPLICATION/MSWORD 2020-03-11 19:42:15
12 FIȘE DE EVALUARE - bibliotecar / documentarist / redactor 406.528 APPLICATION/MSWORD 2020-03-11 19:43:04
13 FIȘE DE EVALUARE - CJRAE 491.520 APPLICATION/MSWORD 2020-03-11 19:34:29
14 FIȘE DE EVALUARE - corepetitor 394.752 APPLICATION/MSWORD 2020-03-11 19:53:14
15 FIȘE DE EVALUARE - informatician 403.456 APPLICATION/MSWORD 2020-03-11 19:50:08
16 FIȘE DE EVALUARE - laborant 401.920 APPLICATION/MSWORD 2020-03-11 19:49:21
17 FIȘE DE EVALUARE - pedagog școlar / supraveghetor noapte 388.096 APPLICATION/MSWORD 2020-03-11 19:52:28
18 FIȘE DE EVALUARE - personal de conducere și de îndrumare și control 482.304 APPLICATION/MSWORD 2020-03-11 19:35:21
19 FIȘE DE EVALUARE - personal de conducere din palatele și cluburile copiilor 441.344 APPLICATION/MSWORD 2020-03-11 19:39:42
20 FIȘE DE EVALUARE - personal didactic de conducere din învățământul sportiv integrat și suplimentar 454.656 APPLICATION/MSWORD 2020-03-11 19:37:40
21 FIȘE DE EVALUARE - personal didactic de predare din învățământul sportiv integrat și suplimentar 636.416 APPLICATION/MSWORD 2020-03-11 19:36:35
22 FIȘE DE EVALUARE - personalul didactic de predare din palatele și cluburile copiilor 430.080 APPLICATION/MSWORD 2020-03-11 19:38:46
23 FIȘE DE EVALUARE - profesor 477.184 APPLICATION/MSWORD 2020-03-11 19:32:37
24 FIȘE DE EVALUARE - secretar 411.648 APPLICATION/MSWORD 2020-03-11 19:40:42
25 GRAFICUL desfășurării concursului pentru acordarea gradațiilor de merit, sesiunea 2020 108.421 APPLICATION/PDF 2020-03-11 19:27:30
26 NUMĂRUL de gradații pe categorii de personal și discipline de învățământ 224.004 APPLICATION/PDF 2020-03-11 19:28:15
27 ORDIN nr. 3307 pentru aprobarea METODOLOGIEI ȘI CRITERIILOR privind acordarea gradației de merit 2.475.912 APPLICATION/PDF 2020-03-11 19:26:00






Copyright (c) 2002-2020 SIP Hunedoara