Noi suntem
SINDICATUL ÎNVĂȚĂMÂNT PREUNIVERSITAR JUDEȚUL HUNEDOARA

Agenda

28.10.2020
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

20.10.2020
Consiliul Liderilor F.S.E. „Spiru Haret”

20.10.2020
Biroul Executiv al F.S.E. „Spiru Haret”

16.10.2020
Ședința cu directorii unităților de învățământ din județul Hunedoara - I.S.J. Hunedoara

01.10.2020
Ședința cu directorii unităților de învățământ din județul Hunedoara - I.S.J. Hunedoara

30.09.2020
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

11.09.2020
Ședința cu directorii unităților de învățământ din județul Hunedoara - I.S.J. Hunedoara

09-10.09.2020
Consiliul Liderilor S.I.P. Județul Hunedoara

07.09.2020
Ședința cu directorii unităților de învățământ din județul Hunedoara - I.S.J. Hunedoara

02.09.2020
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

01.09.2020
Biroul Executiv al F.S.E. „Spiru Haret”

01.09.2020
Consiliul Liderilor F.S.E. „Spiru Haret”

31.08.2020
Ședința cu directorii unităților de învățământ din județul Hunedoara - I.S.J. Hunedoara

16.08.2020
Biroul Executiv al F.S.E. „Spiru Haret”

16.08.2020
Consiliul Liderilor F.S.E. „Spiru Haret”

08.07.2020
Comitetul de Supraveghere C.A.R. (I.F.N.) S.I.P. Județul Hunedoara

23.06.2020
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

28.05.2020
Ședința cu directorii unităților de învățământ din județul Hunedoara - I.S.J. Hunedoara

27.05.2020
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

14.05.2020
Ședința cu directorii unităților de învățământ din județul Hunedoara - I.S.J. Hunedoara

07.05.2020
Ședința cu directorii unităților de învățământ din județul Hunedoara - I.S.J. Hunedoara

28.04.2020
Finalizarea lucrărilor Conferinței anuale a C.A.R. (I.F.N.) S.I.P. Județul Hunedoara

24.04.2020
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

24.04.2020
Comitetul de Supraveghere C.A.R. (I.F.N.) S.I.P. Județul Hunedoara

14.04.2020
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

30.03.2020
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

25.03.2020
Conferința anuală a C.A.R. (I.F.N.) S.I.P. Județul Hunedoara

25.03.2020
Consiliul Liderilor S.I.P. Județul Hunedoara

26.02.2020
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

14.02.2020
Biroul Executiv al F.S.E. „Spiru Haret”

14.02.2020
Consiliul Liderilor F.S.E. „Spiru Haret”

10.02.2020
Comisia paritară de la nivelul I.S.J. Hunedoara

05.02.2020
Comisia de dialog social de la nivelul Instituției Prefectului Județul Hunedoara

29.01.2020
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

04.12.2019
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

20.11.2019
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

11.09.2019
Consiliul Liderilor S.I.P. Județul Hunedoara

19.06.2019
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

29.05.2019
Conferința de alegeri S.I.P. județul Hunedoara

15.05.2019
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

17.04.2019
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

04.04.2019
Alegeri în organizații de zonă ale S.I.P. Județul Hunedoara: Lupeni, Vulcan, Uricani

27.03.2019
Consiliul Liderilor S.I.P. Județul Hunedoara

27.03.2019
Conferința anuală a C.A.R. (I.F.N.) S.I.P. județul Hunedoara

27.02.2019
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara



Actualitate

„Școala în pandemie” - sondaj realizat de F.S.E. „Spiru Haret”

23.11.2020

image/jpeg, 9328 octeți

În perioada 27 octombrie - 11 noiembrie Federația Sindicatelor din Educație „Spiru Haret a realizat două sondaje de opinie în rândul membrilor de sindicat, personal didactic și personal didactic auxiliar.

 

Scopul sondajelor a fost acela de a încerca să aflăm care este situația reală în unitățile de învățământ în perioada stării de alertă.

 

Rezultatele celor două sondaje sunt prezentate în materialele de mai jos.

Important

Regulamente și proceduri operaționale I.S.J. Hunedoara

16.11.2020

image/jpeg, 30079 octeți

În ultimele ședințe ale Consiliului de administrație al I.S.J. Hunedoara au fost aprobate, cu scopul reglementării diferitelor aspecte ale activității proprii, mai multe regulamente și proceduri specifice.

 

Astfel, regulamentele aprobate sunt următoarele:

  • Regulamentul de organizare și funcționare a I.S.J. Hunedoara;
  • Regulamentul intern al I.S.J. Hunedoara;
  • Regulamentul intern de organizare și funcționare a consiliului de administrație al I.S.J. Hunedoara;
  • Regulamentul intern de organizare și funcționare a consiliului consultativ al I.S.J. Hunedoara;
  • Regulamentul intern de organizare și funcționare a colegiului de disciplină al I.S.J. Hunedoara.

 

Documentele menționate se regăsesc pe site-ul organizației (https://siphd.ro) la rubrica I.S.J. Hunedoara/Alte documente de interes.

 

Procedurile elaborate și aprobate sunt următoarele:

  • Procedură operațională privind organizarea și desfășurarea activităților de inspecție școlară în anul școlar 2020-2021;
  • Procedură operațională privind realizarea online a inspecțiilor de specialitate (curente și speciale);
  • Procedură operațională „Evaluarea anuală a directorilor și directorilor adjuncți din unitățile de învățământ preuniversitar, 2020/2021”;
  • Procedura operațională „Efectuarea concediului de odihnă al directorilor din unitățile de învățământ preuniversitar din județul Hunedoara”.

 

Documentele menționate se regăsesc pe site-ul organizației (https://siphd.ro) la rubrica I.S.J. Hunedoara/Proceduri operaționale.

 

De asemenea, Consiliul de administrație al I.S.J. Hunedoara a aprobat Codul de conduită etică al personalului din I.S.J. Hunedoara, accesibil și acesta pe site-ul organizației (https://siphd.ro) la rubrica I.S.J. Hunedoara/Alte documente de interes.

Eveniment

Ședința C.A. al I.S.J. Hunedoara

04.11.2020

image/jpeg, 64114 octeți

Miercuri, 4 noiembrie a.c., a avut loc ședința de lucru a Consiliului de Administrație al Inspectoratului Școlar Județean Hunedoara.

 

Pe ordinea de zi au fost înscrise următoarele probleme:

I.Solicitări din partea unităților de învățământ

II.Aprobare cereri plata cu ora directori/directori adjuncți

III.Diverse

 

În cadrul ședinței au fost luate următoarele hotărâri:

 

I.Solicitări din partea unităților de învățământ, astfel:

a.Liceul Tehnologic „Constantin Bursan” Hunedoara – se aprobă funcționarea peste efectivele egale la clasa a IX-a;

b.Liceul Teoretic „Avram Iancu” Brad – se aprobă suplimentarea statului de funcții cu 0,44 normă pentru școlarizarea la domiciliu;

c.Școala Primară Blăjeni - se aprobă suplimentarea statului de funcții cu 0,22 normă pentru școlarizarea la domiciliu;

d.C.J.R.A.E. Hunedoara – se aprobă reluarea concursului pentru ocuparea 1 post asistent social;

e.Liceul Tehnologic T.F. „Anghel Saligny” Simeria – se acordă aviz pentru organizarea concursului pentru 1 post inginer de sistem; se respinge transformarea postului din gradul II în gradul I;

f.Clubul Sportiv Școlar Petroșani – se informează de reducerea cu 0,5 post personal nedidactic.

 

II.Se aprobă cererea de plata cu ora pentru un director, conform solicitării.

 

III.Diverse:

1.Se aprobă transformarea 1 post consilier 1 S în șef birou, modalitatea de ocupare a postului prin concurs, precum și componența comisiei de examen, conform deciziei.

2.Se aprobă următoarele regulamente ale I.S.J. Hunedoara: regulamentul de organizare și funcționare, regulamentul intern, regulamentul de organizare și funcționare a consiliului consultativ, regulamentul de organizare și funcționare a consiliului de administrație și codul de conduită.

3.Se aprobă 4 cereri de pensionare pentru limită de vârstă și 2 cereri de pensionare anticipată.

4.Se informează despre situația tabletelor primite care nu sunt compatibile cu platformele educaționale.

 

Anexele la ce se face referire în articol sunt postate la rubrica ISJ HUNEDOARA–ALTE DOCUMENTE DE INTERES 

19.04.2020
16.03.2020
10.09.2020
18.01.2020
25.04.2019
Centre de excelență
Tipul știrii: Actualitate
Data știrii: 12.11.2020
Data ultimei actualizări: 23.11.2020
Numărul de vizualizări: 66



Prin O MEC nr. 5956/2020 s-a aprobat înființarea de centre de excelență în fiecare județ și în municipiul București. Acestea vor funcționa ca unități conexe ale Ministerului Educației și Cercetării, cu personalitate juridică, fiind coordonate metodologic de către inspectoratele școlare județene/ISMB. Decizia se subsumează prevederilor din Legea educației naționale nr.1/2011, cu modificările și completările ulterioare, potrivit căreia „statul sprijină copiii și tinerii capabili de performanțe înalte atât în unități de învățământ, cât și în centre de excelență” (art. 57).

 

Reamintim că, recent, a fost aprobat, tot prin ordin de ministru, Regulamentul de organizare și funcționare a centrelor județene de excelență/Centrului Municipiului București de Excelență.

 

În conformitate cu prevederile acestui document, centrele de excelență elaborează și aplică strategii și politici pentru selecția, pregătirea, susținerea, motivarea copiilor și a tinerilor capabili de performanțe. În același timp, acestea organizează, coordonează metodologic, monitorizează și evaluează, după caz, la nivel județean/al municipiului București, un set de șapte activități și servicii educaționale:

 

1) elaborarea strategiilor de identificare și de selecție a copiilor și tinerilor capabili de performanțe în vederea constituirii unor grupe de performanță pe discipline, arii curriculare sau domenii științifice, artistice și tehnice, inclusiv pentru elevii care învață în limbile minorităților naționale;

 

2) inițierea acțiunilor de identificare și promovare a copiilor și tinerilor capabili de performanțe;

 

3) asigurarea, anual, a constituirii, funcționării și pregătirii grupelor de excelență;

 

4) elaborarea și asigurarea implementării unor programe de parteneriat cu diverse instituții din țară și străinătate, cu organizații neguvernamentale, cu comunitatea locală, în scopul îmbunătățirii condițiilor și resurselor necesare educării diferențiate a copiilor și tinerilor capabili de performanțe;

 

5) dezvoltarea programelor proprii de cercetare didactică și organizarea conferințelor care au ca temă activitățile specifice centrului de excelență;

 

6) organizarea, anual, a taberelor naționale de pregătire a copiilor și tinerilor capabili de performanțe, pe discipline;

 

7) poate organiza activitatea de pregătire a loturilor olimpice județene/al municipiului București.

 

Selecția copiilor și tinerilor capabili de performanțe se face prin realizarea și utilizarea următoarelor procedee și instrumente: profiluri psihocomportamentale, desemnări făcute de profesori și/sau de grupul de prieteni, studii de caz, chestionare, teste psihologice de aptitudini școlare, individuale și colective, teste de inteligență, teste de creativitate, teste de aptitudini speciale, analiza activității școlare, teste de evaluare a nivelului cognitiv la disciplina la care doresc să participe la pregătire, interviuri.

 

Pregătirea copiilor și tinerilor capabili de performanțe se organizează în grupe de excelență, pe ani de studiu și pe discipline. Programele de pregătire a copiilor și tinerilor capabili de performanțe sunt publice.

 

Activitatea de pregătire a copiilor și tinerilor capabili de performanțe se poate desfășura și în filiale ale centrului de excelență care au dotarea adecvată. Într-o filială se pot desfășura activități la una sau mai multe discipline. De asemenea, activitatea de pregătire a copiilor și tinerilor capabili de performanțe se poate desfășura și on-line. Numărul orelor/săptămână se împarte, după caz, între teorie și practică.

 

Ordinul de ministru este accesibil în cadrul rubricii Ministerul Educației/Ordine de ministru sau Juridic/Legislație/Organizarea sistemului educațional/Alte regulamente și metodologii.



sus



Copyright (c) 2002-2020 SIP Hunedoara