Aceste schimbări au fost implementate începând cu 1 noiembrie 2023, în stațiile MOL România.
Clienții care anterior acestei date au utilizat un card MOL Partner MultiBonus pentru obținerea de reduceri la carburant vor utiliza noile carduri Partner pe care le-au primit ca urmare a reînnoirii contractului cu MOL România.
Astfel, pentru a continua să beneficiați de reduceri, vă rugăm să utilizați noile carduri Partner pe care le-ați primit de la S.I.P. Județul Hunedoara/F.S.E. „Spiru Haret”.
Vă informăm că NU mai este posibilă folosirea simultană a cardului Partner și a unui card Partner MultiBonus (sau MultiBonus) în aceeași tranzacție. Utilizatorii au acum opțiunea de a alege doar una dintre facilități:
- reducere conform contract prin cardul Partner sau
- acumulare de puncte prin cardul Partner MultiBonus sau MultiBonus.
Până la data de 29 februarie, utilizatorii cardurilor MultiBonus pot utiliza punctele acumulate pentru a acoperi o parte din costul tranzacțiilor de carburant, având limite specifice pentru diferitele tipuri de carburanți. Pentru mai multe informații, accesați link-ul.
Utilizarea punctelor este disponibilă exclusiv pentru clienții activi, care au date personale înregistrate în sistemul MultiBonus. Recomandăm utilizatorilor cardurilor MultiBonus sau Partner MultiBonus să-și înregistreze un cont în aplicația MOL Go pentru a profita de avantajele aduse de aceste schimbări.
În cursul zilei de astăzi, marți, 12 martie, a avut loc ședința Comisiei de Dialog Social de la nivelul Ministerului Educației, pe a cărei ordine de zi s-au aflat, între altele:
- proiectul Metodologiei-cadru de înscriere a copiilor antepreșcolari și preșcolari în unități de învățământ preuniversitar cu personalitate juridică cu grupe de nivel preșcolar și/sau antepreșcolar și în serviciile de educație timpurie complementare;
- proiectul Metodologiei de înscriere a copiilor în învățământul primar și Calendarul înscrierii în învățământul primar pentru anul școlar 2024-2025.
În ceea ce privește primul proiect, acesta a fost avizat favorabil, fiind acceptate majoritatea propunerilor federațiilor sindicale [inclusiv devansarea/comprimarea Calendarului de înscriere – astfel încât afișarea rezultatului și a numărului de locuri libere rămase după a doua etapă de înscrieri să aibă loc pe 5 iulie 2024 (iar nu 25 iulie, cum era în proiectul inițial al ministerului) și posibilitatea numirii ca membri în Comisia de înscriere și distribuire inclusiv a personalului didactic auxiliar (în situația în care nu există suficiente resurse umane pentru derularea în condiții optime a etapei de înscrieri)].
Referitor la înscrierea copiilor în învățământul primar, și în acest caz s-a ținut cont de propunerile și observațiile federațiilor sindicale [inclusiv cele privitoare la necesitatea definirii unor termeni și înscrierea în clasa pregătitoare din învățământul special].
La punctul Diverse, reprezentanții Federației Sindicatelor din Educație „SPIRU HARET” au ridicat următoarele probleme:
1. situația colegilor implicați în evaluarea lucrărilor la simularea examenelor naționale – evaluare națională și bacalaureat – atât din perspectiva numărului de lucrări evaluate (de la 30-40 – câte erau inițial, la peste 70 – în final), cât și din perspectiva neremunerării acestei activități;
2. necesitatea întrunirii în regim de urgență a Comisiei paritare de la nivelul Ministerului Educației, pentru discutarea problemelor sesizate de federațiile sindicale prin 4 adrese;
3. negocierea și semnarea ACTULUI ADIȚIONAL la Contractul Colectiv de Muncă Unic la Nivel de Sector de Negociere Colectivă Învățământ Preuniversitar, înregistrat la M.M.S.S.-D.D.S. sub nr. 1199 /05.07.2023 și publicat în Monitorul Oficial, Partea a V-a nr. 1/26.07.2023, în vederea armonizării C.C.M.U.N.S.N.C.I.P. cu Legea învățământului preuniversitar nr. 198/2023 (în condițiile în care există mai multe adrese comune ale federațiilor sindicale pe acest subiect, iar proiectul Actului adițional a fost deja înaintat Ministerului Educației);
4. prima de carieră didactică și prima de carieră profesională: există beneficiari care nici până în acest moment nu au intrat în posesia cardurilor sau care, deși dețin cardurile, acestea nu au fost încărcate cu sumele corecte, iar apelurile lansate către autorități au rămas fără răspuns.
De asemenea, reprezentanții sindicali au ridicat din nou problema decontului navetei, a încadrării îngrijitoarelor din educația timpurie ca personal didactic auxiliar și a plății indemnizației pentru titlul științific de doctor (supuse atenției Ministerului Educației prin mai multe adrese, fără a exista însă și răspunsuri/soluții).
Luni, 25 martie a.c., a avut loc ședința de lucru a Consiliului de Administrație al Inspectoratului Școlar Județean Hunedoara.
Pe ordinea de zi au fost înscrise următoarele probleme:
de zi au fost înscrise următoarele probleme:
I. Solicitări de la unități de învățământ
II. Diverse
În cadrul ședinței au fost luate următoarele hotărâri:
I. Se aprobă solicitările unităților de învățământ, conform Anexei 1.
II. Diverse:
1. Se aprobă modificarea circumscripției școlare pentru Municipiul Deva, pentru clasa pregătitoare în anul școlar 2024-2025.
2. E aprobă cererea de pensionare pentru limita de vârstă a unui cadru didactic de la Școala Gimnazială „I. D. Sîrbu” Petrila, începând cu data de 13.05.2024.
3. Se respinge contestația/memoriul referitor la viabilitatea unui post.
4. Se acordă aviz pentru eliberarea duplicatelor actelor de studii:
a) diplomă bacalaureat, promoția 2008.
Anexele la care se face referire în articol sunt postate la rubrica ISJ HUNEDOARA–CONSILIUL DE ADMINISTRATIE.
Programul activităților ce vor fi organizate de S.I.P. JudeÈ›ul Hunedoara cu ocazia Zilei Mondiale a EducaÈ›iei, în perioada 30 septembrie - 4 octombrie, sub genericul „Săptămâna educaÈ›iei 2019”.
Programul activităților
Precizări
Concursul de manuscrise „Magister” 2019
Concursul de manuscrise se adresează membrilor de sindicat S.I.P JudeÈ›ul Hunedoara È™i se desfășoară în cadrul a trei secÈ›iuni:
Concursul se va finaliza prin publicarea, în cadrul fiecărei secÈ›iuni, a unei lucrări inedite.
Tipărirea volumelor va începe imediat după jurizare (decizia juriului va fi suverană, definitivă È™i irevocabilă), lansarea acestora urmând a se realiza în cadrul manifestărilor „Săptămâna educaÈ›iei” (30.09.2019 - 05.10.2019) organizate de S.I.P. JudeÈ›ul Hunedoara.
Termen de depunere a manuscriselor: 15 august 2019.
CondiÈ›ii: manuscrisul va fi depus atât în format electronic (într-o formă editabilă), cât È™i în format print (letric) la sediul S.I.P. JudeÈ›ul Hunedoara (Deva, str. Gheorghe BariÈ›iu nr. 2, corp B, mansardă), însoÈ›it de datele de identificare ale autorului/autorilor (nume, prenume, adresă, unitatea È™colară, telefon, e-mail).
Salonul JudeÈ›ean ProfArt 2019 - tema ediÈ›iei „Peisaj interior”
Salonul JudeÈ›ean ProfArt are ca scop să aducă în atenÈ›ia publicului colegii profesori care îmbină activitatea la catedră cu preocuparea pentru artele vizuale.
Vernisajul Salonului JudeÈ›ean ProfArt, sub patronajul S.I.P. JudeÈ›ul Hunedoara, se va realiza în cadrul manifestărilor „Săptămâna educaÈ›iei 2019”.
Înscrierea, cu maxim trei lucrări, în tehnici È™i dimensiuni la libera alegere a creatorului, se va realiza prin depunerea lucrărilor la sediul I.S.J. Hunedoara (str. Gheorghe BariÈ›iu nr. 2) - Adriana Emilia Popa, în perioada 1-15 septembrie 2019.
Pe spatele fiecărei lucrări se vor preciza titlul lucrării, dimensiunile, tehnica, anul realizării, numele È™i prenumele cadrului didactic, È™coala, localitatea, însoÈ›ite de datele de contact (telefon È™i e-mail).
Anterior depunerii lucrărilor se va transmite la adresa de e-mail siphunedoara@gmail.com cel puÈ›in câte o imagine pentru fiecare lucrare (însoÈ›ită de datele tehnice ale lucrării), precum È™i o scurtă autoprezentare a creatorului.
Simpozionul judeÈ›ean „Învățământul românesc între tradiÈ›ie È™i modernism” 2019 - tema ediÈ›iei „EducaÈ›ia în România - azi pentru mâine”
Participarea este deschisă tuturor membrilor de sindicat.
Se pot prezenta referate, articole, publicaÈ›ii etc. al căror conÈ›inut se încadrează în tematica simpozionului È™i în condiÈ›iile de redactare precizate.
Înscrierea la lucrările simpozionului se va face prin trimiterea unei lucrări/rezumat pe adresa de e-mail dedicată, siphd.simpozion@gmail.com, în perioada 30.09-05.10.2019.
Lucrările trebuie să îndeplinească următoarele cerinÈ›e:
Participanții la lucrările simpozionului vor primi diplome de participare.
Lucrările care se încadrează în tematica simpozionului È™i sunt originale vor fi publicate într-un volum colectiv.
Cupa „Educatorul” la minifotbal È™i gimnastică
Participarea este deschisă tuturor membrilor de sindicat constituiÈ›i în echipe de băieÈ›i È™i fete la nivelul celor 13 zone sindicale.
Contează participarea È™i buna dispoziÈ›ie È™i mai puÈ›in locul în clasament.