Noi suntem
SINDICATUL ÎNVĂȚĂMÂNT PREUNIVERSITAR JUDEȚUL HUNEDOARA

Agenda

11.11.2021
Comitetul Local de Dezvoltare a Parteneriatului Social

11.11.2021
Consiliul Liderilor S.I.P. Județul Hunedoara

11.11.2021
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

10.11.2021
Comitetul de Supraveghere al C.A.R. (I.F.N.) S.I.P. Județul Hunedoara

10.11.2021
Consiliul Liderilor F.S.E. „Spiru Haret”

20.10.2021
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

13.10.2021
Comitetul de Supraveghere al C.A.R. (I.F.N.) S.I.P. Județul Hunedoara

14.09.2021
Consiliul Liderilor F.S.E. „Spiru Haret”

10.09.2021
Conferința de alegeri a Uniunii Județene C.N.S.L.R. Frăția - Filiala Hunedoara

08.09.2021
Comitetul de Supraveghere al C.A.R. (I.F.N.) S.I.P. Județul Hunedoara

07.09.2021
Consiliul Liderilor S.I.P. Județul Hunedoara

31.08.2021
Comisia de Dialog Social de la nivelul Instituției Prefectului Județul Hunedoara

08.07.2021
Consiliul Liderilor F.S.E. „Spiru Haret”

30.06.2021
Comitetul de Supraveghere al C.A.R. (I.F.N.) S.I.P. Județul Hunedoara

30.06.2021
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

27.05.2021
Comitetul de Supraveghere al C.A.R. (I.F.N.) S.I.P. Județul Hunedoara

26.05.2021
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

26.05.2021
Ședința cu directorii unităților de învățământ din județul Hunedoara

21.05.2021
Comisia Paritară de la nivelul I.S.J. Hunedoara

12.05.2021
Comisia Paritară de la nivelul I.S.J. Hunedoara

21.04.2021
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

31.03.2021
Conferința anuală a C.A.R. (I.F.N.) S.I.P. Județul Hunedoara

24.03.2021
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

18.03.2021
Ședința cu directorii unităților de învățământ din județul Hunedoara

10.03.2021
Comitetul de Supraveghere al C.A.R. (I.F.N.) S.I.P. Județul Hunedoara

24.02.2021
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

10.02.2021
Comisia de Dialog Social de la nivelul Instituției Prefectului Județul Hunedoara

05.02.2021
Ședința cu directorii unităților de învățământ din județul Hunedoara

27.01.2021
Comitetul Local de Dezvoltare a Parteneriatului Social

19.01.2021
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

19.01.2021
Comisia de Dialog Social de la nivelul Instituției Prefectului Județul Hunedoara

06.01.2021
Consiliul Liderilor F.S.E. „Spiru Haret”

06.01.2021
Comisia Paritară de la nivelul I.S.J. Hunedoara

16.12.2020
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

16.12.2020
Consiliul Liderilor S.I.P. Județul Hunedoara

10.12.2020
Ședința cu directorii unităților de învățământ din județul Hunedoara

09.12.2020
Ședința C.L.D.P.S. Hunedoara

09.12.2020
Comitetul de Supraveghere al C.A.R. (I.F.N.) S.I.P. Județul Hunedoara

28.10.2020
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

20.10.2020
Consiliul Liderilor F.S.E. „Spiru Haret”

20.10.2020
Biroul Executiv al F.S.E. „Spiru Haret”

16.10.2020
Ședința cu directorii unităților de învățământ din județul Hunedoara

01.10.2020
Ședința cu directorii unităților de învățământ din județul Hunedoara

30.09.2020
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

11.09.2020
Ședința cu directorii unităților de învățământ din județul Hunedoara

09-10.09.2020
Consiliul Liderilor S.I.P. Județul Hunedoara

07.09.2020
Ședința cu directorii unităților de învățământ din județul Hunedoara

02.09.2020
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

01.09.2020
Biroul Executiv al F.S.E. „Spiru Haret”

01.09.2020
Consiliul Liderilor F.S.E. „Spiru Haret”

31.08.2020
Ședința cu directorii unităților de învățământ din județul Hunedoara

16.08.2020
Biroul Executiv al F.S.E. „Spiru Haret”

16.08.2020
Consiliul Liderilor F.S.E. „Spiru Haret”

08.07.2020
Comitetul de Supraveghere al C.A.R. (I.F.N.) S.I.P. Județul Hunedoara

23.06.2020
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

28.05.2020
Ședința cu directorii unităților de învățământ din județul Hunedoara

27.05.2020
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

14.05.2020
Ședința cu directorii unităților de învățământ din județul Hunedoara

07.05.2020
Ședința cu directorii unităților de învățământ din județul Hunedoara

28.04.2020
Finalizarea lucrărilor Conferinței anuale a C.A.R. (I.F.N.) S.I.P. Județul Hunedoara

24.04.2020
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

24.04.2020
Comitetul de Supraveghere al C.A.R. (I.F.N.) S.I.P. Județul Hunedoara

14.04.2020
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

30.03.2020
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

25.03.2020
Conferința anuală a C.A.R. (I.F.N.) S.I.P. Județul Hunedoara

25.03.2020
Consiliul Liderilor S.I.P. Județul Hunedoara

26.02.2020
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

14.02.2020
Biroul Executiv al F.S.E. „Spiru Haret”

14.02.2020
Consiliul Liderilor F.S.E. „Spiru Haret”

10.02.2020
Comisia Paritară de la nivelul I.S.J. Hunedoara

05.02.2020
Comisia de Dialog Social de la nivelul Instituției Prefectului Județul Hunedoara

29.01.2020
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

04.12.2019
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

20.11.2019
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

11.09.2019
Consiliul Liderilor S.I.P. Județul Hunedoara

19.06.2019
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

29.05.2019
Conferința de alegeri S.I.P. județul Hunedoara

15.05.2019
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

17.04.2019
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara

04.04.2019
Alegeri în organizații de zonă ale S.I.P. Județul Hunedoara: Lupeni, Vulcan, Uricani

27.03.2019
Consiliul Liderilor S.I.P. Județul Hunedoara

27.03.2019
Conferința anuală a C.A.R. (I.F.N.) S.I.P. Județul Hunedoara

27.02.2019
Biroul Executiv S.I.P. Județul Hunedoara



Actualitate

Înscrieri la cursul de formare „Întotdeauna caracterul”

22.11.2021

image/bmp, 589878 octeți

CONTINUĂ înscrierile la cursul de formare „Întotdeauna caracterul”, curs acreditat (12 credite profesionale transferabile) de S.I.P. Județul Hunedoara.

 

Cursul de formare este GRATUIT pentru membrii de sindicat, iar grupul țintă al programului de formare este format din cadre didactice din învățământul preuniversitar (preșcolar, primar și gimnazial), membrii de sindicat,  grupele fiind formate din maxim 35 cursanți.

 

Structurarea programului de formare este următoarea: 

 

  • 24 ore și 30 minute sesiuni on-line (de tip sincron audio-video, webinarii) și pregătirea portofoliilor de evaluare;
  • 23 ore și 30 minute activități on-line (platforma MOODLE).

 

Detalii privind înscriere la acest program de formare aici

 

Nu este nevoie de prezența la sediul sindicatului pentru înscrieri.

 

Toate documentele menționate se vor trimite în format electronic (în format .pdf sau .jpeg.) pe adresa de e-mail: formaresiphunedoara@gmail.com.

 

 

Important

Prelungirea perioadei de înscriere la simpozionul și salonul județean organizate de S.I.P. Hunedoara

23.11.2021

image/jpeg, 94785 octeți

Având în vedere impactul pandemiei de COVID-19 în ceea ce privește comunicarea, S.I.P. Județul Hunedoara a decis să prelungească termenele pentru două dintre acțiunile derulate în fiecare an în cadrul manifestărilor dedicate zilei de 5 octombrie, Ziua Mondială a Educației.

 

1. Simpozionul Județean „Învățământul românesc între tradiție și modernism” – ediția 2021, cu tema „Pozitiv și negativ în educația românească” - perioada de înscriere la ediția acestui an se prelungește până la finalul lunii decembrie 2021, adresa de e-mail pe care membrii de sindicat pot transmite lucrările  fiind siphd.simpozion@gmail.com.

 

2. Salonul Județean „ProfArt” – ediția 2021, cu tema „Reflecții” – perioada de înscriere la ediția acestui an se prelungește până la finalul lunii decembrie 2021, condiția fiind aceea de a transmite către S.I.P. Județul Hunedoara lucrările ce se dorește a fi integrate/expuse, alături de care, pe adresa siphunedoara@gmail.com, vor fi transmise datele de identificare ale autorului, informații tehnice și câte o imagine la o rezoluție cât mai mare cu privire la lucrarea transmisă/lucrările transmise.

 

Alte detalii privind cele două manifestări aici.

Eveniment

Ședința C.A. al I.S.J. Hunedoara

22.11.2021

image/png, 1936103 octeți

Luni, 22 octombrie a.c., a avut loc ședința de lucru a Consiliului de Administrație al Inspectoratului Școlar Județean Hunedoara.

 

Pe ordinea de zi au fost înscrise următoarele probleme: 
I.    Solicitări de la unități de învățământ
II.    Diverse

 

În cadrul ședinței au fost luate următoarele hotărâri: 

 

I.    Solicitări din partea unităților de învățământ, după cum urmează:
1.    Se acordă aviz organizare concursuri de ocupare a posturilor, eliberare acte studii, conform Anexei 1.

 

II.    Se avizează procesul verbal al comisiei de cercetare disciplinară, conform Anexei 2.

 

III.    Diverse:
1.    Se aprobă cererea de transfer al unui elev din casa pregătitoare de la Școala Gimnazială „I.G. Duca” Petroșani la Colegiul Național „Mihai Eminescu” Petroșani.
2.    Se aprobă lista cadrelor didactice care solicită amânarea susținerii gradului II și gradului I, an școlar 2021-2022.
3.    Se aprobă statul de funcții modificat al I.S.J. Hunedoara cu 0,5 post didactic - inspector MRU și 0,5 post nedidactic la compartimentul financiar contabil.
4.    Se aprobă  2 cereri de pensionare cadre didactice, după cum urmează: 1 cerere la limită de vârstă, la sfârșitul semestrului I și 1 cerere pensionare anticipată, începând cu data de 01.12.2021.
5.    Se acordă aviz pentru eliberarea duplicatelor actelor de studii:
a.    Liceul Teoretic „Decebal” Deva – diplomă de bacalaureat, promoția 1996.


Anexele la ce se face referire în articol sunt postate la rubrica ISJ HUNEDOARA–CONSILIUL DE ADMINISTRATIE.

 

14.07.2021
18.03.2021
02.03.2021
10.09.2020
Redobândirea unor drepturi salariale: - personalul salarizat între limite va fi salarizat la nivel maxim; -sporul de doctorat
Tipul știrii: Eveniment
Data știrii: 15.6.2015
Data ultimei actualizări: 30.11.2021
Numărul de vizualizări: 22202



În Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 233/06.04.2015, a fost publicată Legea nr. 71/2015 pentru aprobarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 83/2014 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice în anul 2015, precum și alte măsuri în domeniul cheltuielilor publice.

Între prevederile Legii nr. 71/2015, prin raportare la articolele pe care le completează din O.U.G. nr. 83/2014, sunt de evidențiat:

I. Art. I pct. 1 din Legea nr. 71/2015 prevede:
1. La articolul 1, după alineatul (5) se introduce un nou alineat, alineatul (51), cu următorul cuprins:
,,(51) Prin excepție de la prevederile alin. (1) și (2), personalul din aparatul de lucru al Parlamentului și din celelalte instituții și autorități publice, salarizat la același nivel, precum și personalul din cadrul Consiliului Concurenței și al Curții de Conturi, inclusiv personalul prevăzut la art. 5 din aceste instituții, care beneficiază de un cuantum al salariilor de bază și al sporurilor mai mici decât cele stabilite la nivel maxim în cadrul aceleiași instituții sau autorități publice pentru fiecare funcție/grad/treaptă și gradație, va fi salarizat la nivelul maxim dacă își desfășoară activitatea în aceleași condiții.''
Art. 1 alin. (1) și (2) din O.U.G. nr. 83/2014 prevăd:
(1) În anul 2015, cuantumul brut al salariilor de bază/soldelor funcției de bază/salariilor funcției de bază/indemnizațiilor de încadrare de care beneficiază personalul plătit din fonduri publice se menține la același nivel cu cel ce se acordă pentru luna decembrie 2014 în măsura în care personalul își desfășoară activitatea în aceleași condiții și nu se aplică valoarea de referință și coeficienții de ierarhizare corespunzători claselor de salarizare prevăzuți în anexele la Legea-cadru nr. 284/2010 privind salarizarea unitară a personalului plătit din fonduri publice, cu modificările ulterioare.
(2) În anul 2015, cuantumul sporurilor, indemnizațiilor, compensațiilor și al celorlalte elemente ale sistemului de salarizare care fac parte, potrivit legii, din salariul brut, solda lunară brută/salariul lunar brut, indemnizația brută de încadrare se menține la același nivel cu cel ce se acordă personalului plătit din fonduri publice pentru luna decembrie 2014, în măsura în care personalul își desfășoară activitatea în aceleași condiții.

II. Art. I pct. 6 din Legea nr. 71/2015 prevede:
6. La articolul 5, după alineatul (1) se introduc două noi alineate, alineatele (11) și (12), cu următorul cuprins:
,,(11) Prin nivel de salarizare în plată pentru funcțiile similare se înțelege același cuantum al salariului de bază cu cel al salariaților având aceeași funcție, în care au fost incluse, după data de 31 decembrie 2009, sumele aferente salariului de încadrare, precum și sumele aferente sporurilor de care au beneficiat înainte de această dată, dacă salariatul angajat, numit sau promovat îndeplinește aceleași condiții de studii - medii, superioare, postuniversitare, doctorale -, de vechime și își desfășoară activitatea în aceleași condiții, specifice locului de muncă la data angajării sau promovării. ''
Art. 5 alin. (1) din O.U.G. nr. 83/2014 prevede:
(1) În anul 2015, pentru personalul nou-încadrat pe funcții, pentru personalul numit/încadrat în aceeași instituție/autoritate publică pe funcții de același fel, precum și pentru personalul promovat în funcții sau în grade/trepte, salarizarea se face la nivelul de salarizare în plată pentru funcțiile similare din instituția/autoritatea publică în care acesta este încadrat sau din instituțiile subordonate acestora, în cazul în care nu există o funcție similară în plată.

Concluzii:
1. Din interpretarea prevederilor art. I. pct. 1 din Legea nr. 71/2015, rezultă că personalul salarizat între limite va fi salarizat la nivel maxim.
2. Din interpretarea prevederilor art. I. pct. 6 din Legea nr. 71/2015, rezultă că o serie de salariați vor beneficia de salarizare la un nivel superior, prin adăugarea sumelor compensatorii de care beneficiază alți angajați.
Exemplu: acordarea echivalentului sporului de 15% pentru titlul științific de doctor pentru cadrele didactice care l-au obținut ulterior datei de 31.12.2009 (drept de care cadrele didactice care îl aveau în plată la data de 31.12.2009 beneficiază sub formă de sumă compensatorie).

Punctul nostru de vedere, mai sus prezentat, exprimat în data de 8 aprilie de domnul președinte Marius Ovidiu Nistor în cadrul discuțiilor de la Ministerul Educației și Cercetării Științifice a fost confirmat de reprezentanții Direcției Resurse Umane și Salarizare din cadrul ministerului, care așteptau și un punct de vedere din partea Ministerului Muncii, Familiei, Protecției Sociale și Persoanelor Vârstnice.

Prin Nota comună a M.M.F.P.S.P.V.-M.F.P. nr. 874/02.06.2015 se arată:
,,Prin Legea nr. 71/2015 s-a creat posibilitatea ca personalul încadrat în instituțiile și autoritățile publice care avea un nivel al salariului de bază și al sporurilor mai mic decât cel stabilit la nivel maxim în cadrul aceleiași instituții sau autorități publice pentru fiecare funcție/grad/treaptă și gradație, SĂ FIE SALARIZAT LA NIVELUL MAXIM dacă își desfășoară activitatea în aceleași condiții. Această prevedere se aplică și în cazul stabilirii gradațiilor de care a beneficiat personalul care a avansat în gradație după anul 2010.
De asemenea, prin această lege, s-a creat posibilitatea ca personalul încadrat înainte de 2009, precum și personalul încadrat după anul 2009 care a obținut titlul științific de DOCTOR, să beneficieze de același nivel al salariului de bază de care a beneficiat personalul încadrat pe aceeași funcție/grad/treaptă și gradație și care a deținut titlul științific de doctor anterior anului 2010''.
În finalul Notei, se evidențiază necesitatea punerii în aplicare a prevederilor Legii nr. 71/2015, pentru a nu se ajunge la situații discriminatorii și la declanșarea unor acțiuni în justiție, având drept consecință costuri suplimentare.

În aceste condiții, se impune să se procedeze, în regim de urgență, la punerea în aplicare a prevederilor Legii nr. 71/2015, prin: salarizarea la nivelul maxim a personalului care beneficiază de salarii sub acest nivel (dacă își desfășoară activitatea în aceleași condiții); acordarea echivalentului sporului de 15% pentru titlul științific de doctor pentru personalul care l-a obținut ulterior datei de 31.12.2009.

De asemenea, se impune și plata diferențelor salariale, reprezentând contravaloarea drepturilor salariale rezultate din aplicarea Legii nr. 71/2015 și neacordate, de la data intrării în vigoare a legii respectiv 09.04.2015, la 3 zile de la publicarea în Monitorul Oficial, conform art. 78 din Constituția României și până la zi.


Documente atașate

Numărul
curent
Titlul
documentului
Dimensiune
(octeți)
Extensia
documentului
Data
atașării
1 Cerere de acordare a sporului pentru titlul științific de doctor 261.998 PDF 2019-08-27 16:37:27
2 Notă comună MMFPSPV - MFP 974.908 PDF 2019-08-27 16:37:27






Copyright (c) 2002-2020 SIP Hunedoara