Dicționarele precizează în legătură cu acest termen că se enunță despre ceea ce are calitatea de a fi relevant, despre ceea ce iese în evidență, are însemnătate, o semnificație deosebită. Lăsând de o parte însă simpla semnificație de dicționar și apropiindu-ne de uzul său cotidian, vom constata destul de repede că a rosti cuvântul, mai ales pus în legătură cu sindicatul, fiindcă evident, în acest context, despre o astfel de abordare este vorba, va stârni imediat ba fiori (de dispreț?), ba furori (de adeziune?). Probabil că personalizarea este inevitabilă, deși extremele, lupta cu îndârjire întru condamnare, respectiv eroismul întru apărare, contestatari care aruncă cu ouă clocite, respectiv depuneri pioase de ofrande, nu prea par să-și găsească locul în normalitate.
Greu, dacă nu imposibil, să pui capăt disputelor stârnite mai ales când taberele cumva ajunse în vecinătate se cațără pe metereze, încredințați cu toții fie că poți muri din prea multă relevanță, fie că te poți asfixia în absența sa.
Indiferent despre care dintre tabere este vorba, ignoranța, voită sau nu, este însă aceeași: măsura în care nu este vorba despre cineva anume, eu sau tu sau el, o persoană, ci de grup, cel în care avem anumite roluri asumate iar prin prisma acestora interacționăm, în așa mod că se pot recunoaște cele fără de care ceva sau altceva, important pentru cea mai mare parte dintre membrii grupului, dacă nu pentru toți, nu s-ar fi realizat, nu ar fi existat.
Asta înseamnă însă că relevanța are nevoie de considerație, adică acceptare, evaluare obiectivă și recunoaștere. În absența acestora nu rămâne decât lupta din tranșee.
Acceptarea și recunoașterea țin destul de mult de cum suntem fiecare dintre noi, deși chiar și aici se pot gândi poziții rezonabile, adică poziții și judecăți raționale, cumpătate, dispuse la echidistanță, așa încât, mai ales atunci când ne raportăm la organizații și nu la un om anume, ceea ce rămâne la îndemână pentru a judeca pe cât se poate de bine relevanța este doar evaluarea obiectivă.
Ajungând însă aici, cel puțin prin prisma a ceea ce dorim să subliniem în articolul de față, lucrurile s-au simplificat brusc deosebit de mult în a aprecia relevanța, după cum probabil bine ați ghicit deja, organizațiilor sindicale.
Iar pentru a face acest lucru, ținând seama de faptul că una dintre solicitările curente este aceea de a verifica corectitudinea salarizării și încercând să rămânem la o perspectivă comună, adică una care nu ține seama de „umorile” personale, ne-am oprit asupra ultimei solicitări de acest gen.
Ce am constatat?
O diferență consistentă în ceea ce privește salariul de bază în mai puțin de un an de zile (mai exact, fiind vorba despre un profesor cu gradul I și o vechime de peste 25 de ani, o trecere de la 6872 lei la 9623 lei, cu perspectiva ca din iunie salariul să ajungă 10232), cu creșteri corespunzătoare ale sumelor cuvenite pentru, după caz, gradația de merit, dirigenție, predarea simultană, învățământ special sau control financiar preventiv.
Ne amintim: creșterile salariale au fost obținute numai datorită protestelor organizate de sindicate anul trecut, iar plata drepturilor amintite mai sus în raport cu salariul de bază aflat în plată, doar prin procesele derulate tot de sindicate și modificarea ulterioară a legislației la inițiativa acestora.
Educația este de altfel singurul domeniu în care astfel de drepturi sunt calculate în acest mod, în toate celelalte domenii ele fiind înghețate din 2018, cazul și în ceea ce ne privește, de exemplu, cu sporul de suprasolicitare.
Creșteri proporționale, desigur, și în ceea ce privește plata cu ora, totodată în ceea ce privește indemnizația de concediu, aceasta reflectând diferențele înregistrate, inclusiv prin includerea indemnizației de hrană în determinarea sa, rezultat tot al acțiunii sindicale care a reușit să impună modificarea legislației.
Iar aici ne-am reamintit că suntem la început de aprilie, chiar trecuți de „mai zglobiul întâi aprilie”, iar odată cu salariile din această lună vom primi și diferențele salariale rezultate din diferitele procese, în primul rând cele legate de drepturile cuvenite trecerii într-o altă tranșă de vechime (la vremea sa problemă împinsă și aceasta până la modificarea legislației) și cele privind drepturile salariale mai sus amintite. Sume care au început să devină „frumoase” ținând seama de cuantumul tranșelor aferente, viitorul urmând să adauge aici și drepturile cuvenite din recalcularea indemnizațiilor de concediu.
Sunt și „pierderi” (deși, din punct de vedere strict logic, nu prea ai cum să pierzi ceea ce nu ți se cuvine prin prisma legii): indemnizația de hrană și voucherele de vacanță de către colegii care au depășit nivelul de 8000 lei net la funcția de bază (excepție valabilă doar pentru învățământ, în toate celelalte domenii fiind luate în calcul toate veniturile, modificarea legislativă fiind tot rezultatul acțiunii sindicale), deși, chiar admițând „pierderea”, dacă am pune cifrele în calcul, am vedea că plusul rezultat este covârșitor în raport cu minusul suportat... Chiar adăugând la „pierdere”, după cum se mai obiectează, și creșterea corespunzătoare a cotizațiilor sindicale datorită succeselor de mai sus.
Am putea continua cu aspecte care nu sunt la fel de ușor cuantificabile, dar atunci credem că am cădea chiar în unul dintre „păcatele” de mai sus. Considerând însă fie doar și acestea apreciem că este facil de stabilit relevanța organizațiilor sindicale. Și nu pentru mine sau pentru tine, ci pentru noi toți.
În încheiere ar mai fi totuși de subliniat ceva: a recunoaște relevanța organizațiilor sindicale înseamnă a recunoaște relevanța fiecăruia dintre noi. Neexistând un personaj Sindicatul, deși mai toată lumea se raportează la organizația sindicală ca și cum acesta ar exista la propriu și i se pot pune în cârcă toate cele (avem aici un proces de personificare), sindicatul, indiferent cum apreciem această afirmație, este fiecare dintre noi, așa încât atât reușitele, cât și eșecurile, sunt ale noastre ale tuturor.
Cât despre ceilalți, cei adânciți în tranșee, „luptă sprâncenată”!
Prin O ME nr. 4308/22.04.2024 a fost aprobată Metodologia și criteriile privind acordarea gradației de merit personalului didactic din învățământul preuniversitar de stat în sesiunea 2024.
Actul normativ din acest an aduce modificări minore , atât din punct de vedere procedural, cât și în ceea ce privește criteriile și subcriteriile evaluate.
Limitându-ne la fișa sintetică de (auto)evaluare pentru cadrele didactice din învățământul gimnazial, liceal, profesional, postliceal, modificările semnalate regăsindu-se, după caz și specific, și în celelalte fișe de evaluare, semnalăm următoarele:
1. introducerea la subcriteriul 1. c) și a tematicilor incluzive alături de cele inovative;
2. introducerea la subcriteriul 1. f) a etapelor locale în ceea ce privește calitatea de membru al comisiilor de evaluare/organizare a olimpiadelor/concursurilor de profil;
3. diminuarea punctajului acordat subcriteriului 2 c.) cu 1 punct;
4. introducerea la criteriul 2 f.) și a activității din cadrul comisiilor de acordare a burselor;
5. diminuarea punctajului acordat subcriteriului 2 h.) cu 1 punct;
6. diminuarea punctajului acordat subcriteriului 2 i.) cu 1 punct;
7. introducerea unui subcriteriu la criteriul 2, respectiv 2 j.), relativ la participarea la organizarea și desfășurarea simulărilor examenelor naționale, căruia îi sunt alocate 3 puncte;
8. introducerea la subcriteriul 3 b1.) a coordonării activităților din cadrul Programului „Săptămâna verde”;
9. creșterea nivelului maximal al punctajului în cazul subcriteriilor 4 a2.) și 4 a3.), fără însă a se modifica punctajul maximal acordat pentru subcriteriul 4 a.);
10. eliminarea din subcriteriul 4 c.) a activității în cadrul comisiilor și consiliilor.
Ținând seama de întârzierea cu care a fost adoptat în acest an ordinul de ministru, calendarul concursului este unul destul de strâns:
1. 29-30 aprilie 2024: detalierea punctajelor aferente criteriilor de către comisia paritară, stabilirea numărului gradațiilor de merit și a punctajului minim pe categorii de personal/domenii;
2. 8-10 mai 2024: aprobarea numărului de locuri, pe categorii de personal și discipline/domenii, în baza hotărârii comisiei paritare, de către consiliul de administrație al inspectoratului școlar;
3. 13-21 mai 2024: depunerea dosarelor de către candidați la secretariatul unității/instituției de învățământ;
4. 22-23 mai 2024: depunerea dosarelor de către unitățile de învățământ la secretariatul inspectoratului școlar;
5. 24 mai-12 iunie 2024: analiza dosarelor, evaluarea dosarelor, aprobarea listei punctajelor acordate;
6. 13-14 iunie 2024: depunerea contestațiilor și stabilirea numărului gradațiilor de merit ce pot fi redistribuite;
7. 17 iunie-28 iunie 2024: soluționarea contestațiilor și validarea rezultatelor finale;
8. până la 4 iulie 2024: înaintarea listelor către Ministerul Educației;
9. până la 9 august 2024: emiterea ordinului de ministru.
Transmițând succes tuturor candidaților la concursul pentru obținerea gradației de merit din acest an, S.I.P. Județul Hunedoara se va implica, în conformitate cu prevederile legale, prin intermediul observatorilor desemnați, în toate etapele ce urmează a se desfășura.
METODOLOGIA și GRAFICUL concursului sunt postate la rubrica JURIDIC – LEGISLAȚIE – RAPORTURI DE MUNCĂ sau aici: https://nou.siphd.ro/?a=2433&q=3&r=47.
Miercuri, 17 aprilie 2024, a avut loc ședința Biroului Executiv S.I.P. Județul Hunedoara. La ședință au participat 13 lideri de zonă, președintele și consilierul juridic al organizației.
Ordinea de zi a ședinței a cuprins următoarea problematică: informare privind probleme profesionale și sindicale; probleme organizatorice; probleme diverse, ridicate de liderii de sindicat prezenți.
Materiale suport folosite în cadrul ședinței au fost: Situație statistică privind numărul membrilor de sindicat S.I.P. Județul Hunedoara; Situații financiare martie 2024.
Dintre problemele propuse pe ordinea de zi sau ridicate în timpul ședinței subliniem:
1. Acordarea drepturilor salariale restante, în conformitate cu O.U.G. nr. 48/2022, precum și a drepturilor salariale obținute prin sentințe judecătorești – aflate, în principiu, în cel de al treilea an de plată, acestea au presupus plata unor sume diferite de la o persoană la alta, în funcție de situația specifică (reamintim că drepturile salariale implicate, obținute toate prin demersuri sindicale, privesc diferențele salariale cuvenite și neacordate relative la aplicarea vechilor tranșe de vechime, precum și calculul la salariul de încadrare aflat în plată a dirigenției, gradației de merit, sporului de învățământ simultan, sporului de învățământ special și a vizei de control financiar preventiv);
2. Finalizarea discuțiilor privind metodologia pentru obținerea gradației de merit, aceasta urmând a fi adoptată în perioada următoare – în raport cu prevederile metodologiei de anul trecut, modificările implicate sunt minore;
3. Respingerea fermă a unor inițiative legislative precum „STUD-IN-VEST”, un proiect inițiat de Nicolae Ciucă și Gabriel Andronache, potrivit căreia absolvenții români de studii superioare ale unor universități din străinătate ar urma să ocupe posturi în învățământul preuniversitar românesc cu granturi de 15.000 lei/lună/grant, asta în condițiile în care salarizarea maximală din sistemul educațional românesc este inferioară acestui nivel, pe lângă caracterul absolut discriminatoriu al unei astfel de măsuri fiind de subliniat faptul că o astfel de inițiativă este echivalentă cu încercarea de arunca la gunoi întregul învățământ românesc;
4. Alocarea sprijinului financiar pentru membrii de sindicat – prima etapă a sprijinului financiar alocat de organizația sindicală membrilor de sindicat, cu ocazia Sărbătorilor Pascale, presupune acordarea fiecărui membru de sindicat a unor tichete sociale în valoare de 100 lei (se acordă numai membrilor de sindicat, la nivelul unei singure grupe sindicale în fiecare caz, indiferent de numărul școlilor în care se derulează activitatea și se deține calitatea de membru de sindicat cu drepturi depline, respectiv se deține această calitate în fiecare dintre unitățile de învățământ cu care un membru are un contract de muncă activ);
5. Continuarea demersurilor de clarificare a îndeplinirii condițiilor legale și statutare în ceea ce privește calitatea de membru de sindicat, fiind „descoperite” în continuare numeroase anomalii – s-a reamintit faptul că această calitate, cu aspectele pozitive pentru salariații din sistemul educațional și cu beneficiile ce decurg de aici, o au, legal și statutar, doar salariații care plătesc în mod complet și integral cotizația sindicală (0,75% din veniturile brute obținute, atât în situația în care există un singur contract de muncă, cât și în cea a existenței mai multor contracte individuale de muncă);
S-a reiterat că în contextul actual este important:
- să verificăm informațiile la care avem acces, cu precădere cele pe teme sindicale și profesionale;
- să fim „rezervați” în privința comentariilor sindicale și profesionale de pe rețelele de socializare;
- să folosim în primul rând informațiile primite din surse sigure (lideri, sindicat, federație);
- să manifestăm încredere în organizația sindicală, acțiunile întreprinse de aceasta fiind întotdeauna conforme, după cum s-a dovedit, scopului existenței sale.
Totodată, menținem următoarele solicitări adresate tuturor membrilor de sindicat:
- să respingă suplinirea colegilor aflați în concedii medicale pe bază de învoire colegială, legală fiind încheierea de contracte de muncă și plata muncii suplimentare;
- să solicite conducerii unității de învățământ demararea și finalizarea procedurilor pentru acordarea sporului pentru condiții de muncă;
- să sprijine activitatea liderului de sindicat, inclusiv prin participarea la ședințele de sindicat și realizarea în timp util a diferitelor documente.
Toate materialele utilizate în cadrul ședinței se regăsesc la rubrica S.I.P. HUNEDOARA / Activitate / Biroul Executiv - link direct: https://nou.siphd.ro/?a=3121&t=2024.
În conformitate cu prevederile statutare, Consiliul Liderilor S.I.P. Județul Hunedoara este organul de conducere colectivă al sindicatului între două sesiuni ordinare ale Conferinței Județene S.I.P. Județul Hunedoara.
Este format din liderii sindicali ai tuturor structurilor organizatorice (grupelor sindicale) ale S.I.P. Județul Hunedoara.
Incluzând toți liderii grupelor sindicale din unitățile de învățământ, Consiliul Liderilor se constituie într-un organ de conducere de largă reprezentare, dar și într-un forum în care sunt prezentate, dezbătute și analizate problemele concrete cu care se confruntă membrii de sindicat.
Consiliul Liderilor se întrunește în ședințe ordinare o dată la trei luni sau în ședințe extraordinare ori de câte ori este nevoie.
2018 octombrie
2018 iunie
2018 iulie
2018 august
Componența Consiliului Liderilor S.I.P. Județul Hunedoara
Zona DEVA Lider de zonă: Amina Mitrofan |
Grădinița cu Program Prelungit Nr. 7 |
David Cristina |
Grădinița cu Program Prelungit Nr. 1 |
Petraș Adriana Violeta |
|
Grădinița cu Program Normal Nr. 3 |
Papuc Amalia Cristina |
|
Grădinița cu Program Prelungit Nr. 2 |
Sicoe Adriana |
|
Grădinița cu Program Prelungit Nr. 6 |
Popa Lidia Adina |
|
Creșa Nr. 1 Deva |
Chilărescu Angela |
|
Școala Gimnazială „Andrei Șaguna” |
Smaranda Adina |
|
Liceul de Arte „Sigismund Toduță” |
Dănuț Luiza Maria |
|
Școala Gimnazială „Lucian Blaga” |
Mitrofan Amina Marilena |
|
Colegiul Național Pedagogic „Regina Maria” |
Ticula Daniela Ioana |
|
Colegiul Național „Decebal” |
Hendrea Cosmin |
|
Liceul Tehnologic „Dragomir Hurmuzescu” |
Szekely Mihai |
|
Școala Gimnazială „Andrei Mureșanu” |
Praporgescu Sergiu Aurel |
|
Școala Gimnazială „Octavian Goga” |
Nemeș Rodica |
|
Liceul Tehnologic „Transilvania” |
Moldovan Ovidiu Nicolae |
|
Liceul cu Program Sportiv „Cetate” |
Jecherean Mihaela |
|
Liceul Tehnologic „Grigore Moisil” |
Ceta Alin |
|
Liceul Teoretic „Teglaș Gabor” |
Reiss Elisabeta |
|
Palatul Copiilor |
Biji Marius Liviu |
|
Casa Corpului Didactic |
Tirea Raluca Ana |
|
C.J.R.A.E. Hunedoara |
Iozsa Diana |
|
I.S.J. Hunedoara |
Bogdan Elena |
|
S.I.P. Hunedoara |
Prodan Cosmin Adrian |
|
Centrul Județean de Excelență Hunedoara |
- |
Zona HUNEDOARA Lider de zonă: Popa Raul |
Grădinița P. P. „Dumbrava Minunată” |
Roibu Daniela |
Grădinița P.N. Nr. 1 + P.P. „Zori de zi” |
Arion Loredana |
|
Grădinița P.P. „Prichindelul” + PN nr. 5 |
Miron Emilia |
|
Creșa „Casuta cu Pitici” |
Miron Emilia |
|
Grădinița P.N. „Floarea soarelui” |
Sereș-Alb Ioana |
|
Grădinița P.P Nr. 1 Hunedoara |
Matei Anca |
|
Grădinița P.P. „Piticot” Hunedoara |
Matei Anca |
|
Grădinița P.N. Nr. 6 Hunedoara |
Mușa Alina |
|
Grădinița P.P. Nr. 5 Hunedoara |
Mușa Alina |
|
Grădinița P.P. „Licurici” Hunedoara |
Mușa Alina |
|
Liceul Tehnologic „Matei Corvin” |
Lepădatu Laura |
|
Școala Gimnazială Nr. 6 |
Vlaicu Adrian |
|
Colegiul Economic „Emanuil Gojdu” |
Popa Raul |
|
Școala Gimnazială Nr. 3 |
Pătrășcoiu Alexandra |
|
Școala Gimnazială Nr. 7 și 8 |
Vecliuc Mihai |
|
Liceul Tehnologic „Constantin Bursan” 1 |
Herepean Nicolae |
|
Liceul Tehnologic „Constantin Bursan” 2 |
Bogdan Gabriela |
|
Școala Generală Nr. 1 |
Trofin Iolan |
|
Liceul Teoretic „Traian Lalescu” |
Toma Alina |
|
Școala Gimnazială Nr. 2 |
Nistor Andreea |
|
Colegiul Național „Iancu de Hunedoara” |
Bucur Florin |
|
Școala Gimnazială Nr. 5 |
Șandra Irina |
|
Școala Postliceală Sanitară |
Șandra Irina |
|
C.S.E.I. „Rudolf Steiner” |
Avrămescu Constantin |
|
Clubul Copiilor |
Șerban Felicia Doina |
|
Clubul Sportiv Școlar |
Butnariu Marius |
|
Liceul Teoretic Ghelari |
Ionaș Monica |
|
Școala Primară Valea Nandrului |
Popa Raul |
|
Școala Gimnazială Teliucu Inferior |
Cioabă Marius |
|
Școala Gimnazială Lunca Cernii de Jos |
Ordean Dariu Ioan |
|
Școala Primară Lelese |
Popa Raul |
|
Școala Primară Hășdău |
Popa Raul |
Zona PETROȘANI Lider de zonă: Hotea Horațiu |
Grădinița P.P. Nr. 3 |
Schneider Mărioara |
Grădinița P.N. + P.P. Nr. 1 |
Bardan Simona |
|
Grădinița P.P. Nr. 2 |
Băltărețu Ana Maria |
|
Școala Gimnazială „I. G. Duca” |
Butuza Luisiana Bogoș Francisc |
|
C.N. de Informatică „C. Sylva” |
Hotea Horațiu |
|
Școala Gimnazială „C. Sylva” |
Chirilă Violeta |
|
Colegiul Național „Mihai Eminescu” |
Oprinoc Laurența |
|
Școala Gimnazială „A. Stanca” |
Raica Luciana |
|
Colegiul Economic „Hermes” |
Lunel Cristian Florin |
|
Școala Gimnazială Nr. 7 |
Ciorei Ileana |
|
Liceul Tehnologic „Dimitrie Leonida” |
Câmpean Gabriela Corina |
|
Școala Gimnazială Nr. 2 |
Manea Roxana |
|
Clubul Sportiv Școlar |
Tirintică Daniela |
|
Clubul Copiilor Petroșani |
Cioc Mihaela |
|
Școala Gimnazială Bănița |
Iovăneasă Ileana |
|
Șc. Gim. „Sf. Varvara” Aninoasa |
Codrea Luminița |
Zona ORĂȘTIE Lider de zonă: Mustea Mihail Traian |
Grădinița „Căsuța cu povești” |
Bordean Mirela |
Grădinița cu Program Prelungit Nr. 2 |
Hunyadi Elvira |
|
Liceul Tehnologic „Nicolae Olahus” |
Tatu Alina Maria |
|
Școala Gimnazială „Dr. Aurel Vlad” |
Nemeș Amalia |
|
Liceul Teoretic „Aurel Vlaicu” |
Mustea Mihail Traian |
|
Școala Gimnazială „Dimitrie Stanca” |
Florei Camelia |
|
Lic. Tehn. Agricol „Alexandru Borza” Geoagiu |
Buicescu Anca |
|
Școala Gim. „Hadrian Daicoviciu” Orăștioara de Sus |
Postei Raluca |
|
Școala Gimnazială Romos |
Todor Valentin |
|
Școala Primară Pricaz |
Bogdan Eusebiu |
|
Școala Primară Mărtinești |
Bogdan Eusebiu |
|
Școala Gim. „Constantin Daicoviciu” Beriu |
Cherecheș Ramona |
Zona HAȚEG Lider de zonă: Bratu Victor |
Liceul Teoretic „I. C. Brătianu” Hațeg |
Bratu Victor |
Grădinița P.N. + P.P. Hațeg |
Crișan Carmen Liliana |
|
Șoala. Gimnazială „Aron Densușianu” |
Nădășan Anca |
|
Școala Gimnazială „Ovid Densușianu” |
Coțolan Camelia Manuela |
|
Creșa Hațeg |
Coțolan Camelia Manuela |
|
Școala Primară General Berthelot |
Stoica Irina |
|
Școala Gimnazială Densuș |
Ardelean Marcel |
|
Sem. Teologic Liceal Ortodox Prislop |
Bratu Victor |
|
Școala Gimnazială Pui |
Dușan Mariana |
|
Școala Gimnazială Răchitova |
Sora Mirela Lenuța |
|
Școala Gimnazială Râu de Mori |
Pușcă Patricia |
|
Școala Gimnazială Sarmizegetusa |
Vlad Emilia |
|
Școala Gim. Sântămăria Orlea |
Cocoloș Fabiola |
|
Școala Gimnazială Sălașu de Sus |
Bobariu Mirela |
|
Școala Primară Reea |
Popovici Gabriela |
|
Clubul Copiilor Hațeg |
Todoran Horea |
Zona BRAD Lider de zonă: Țendea Florina |
Grădinița P.P. „Floare de colț” Brad |
Faur Mihaela |
Liceul Teoretic „Avram Iancu” Brad |
Voronianu Sanda Florina |
|
Șc. Gim. „Mircea Sântimbreanu” Brad |
Duduman Ancuța Camelia |
|
Șc. Gim. „Horea, Cloșca și Crișan” |
Țendea Florina Camelia |
|
Șc. Gim. „Avram Iancu” Baia de Criș |
Stana Roxana |
|
Școala Primară Blăjeni |
Ștefan Mărioara Viorica |
|
Școala Gim. „Ion Buteanu” Buceș |
Ștefan Mărioara Viorica |
|
Școala Gim. „Sabin Oprean” Bucureșci |
Bușe Dana Cristina |
|
Liceul Tehnologic „Crișan” Crișcior |
Botici Mirabela Elena |
|
Școala Gimnazială Luncoiu de Jos |
Fodor Cosmin |
|
Școala Gim. „Pr. Iosif Comșa” Ribița |
Dud Mădălina |
|
Școala Primară Tomești |
Barb Valentina |
|
Școala Gimnazială Vața de Jos |
Maciu Violeta |
|
Școala Gimnazială Vălișoara |
Împărat Andreea Alexandra |
|
Școala Primară Bulzești |
- |
Zona VULCAN Lider de zonă: Stoica Corina Vasilica |
Școala Gimnazială Nr. 4 |
Lazăr Cristina Zorela |
Grădinița P.N. + P.P. Nr. 1 |
Nițulete Carmen Florentina |
|
Școala Gimnazială Nr. 6 |
Tepfenhart Edmond |
|
Liceul Tehnologic „Mihai Viteazu” |
Cismaș Luminița |
|
Școala Gimnazială Nr. 5 |
Murar Alina |
|
Școala Gimnazială „Teodora Lucaciu” |
Stoica Corina Vasilica |
Zona PETRILA Lider de zonă: Stoica Dija Hajnal |
Școala Gimnazială „I. D. Sârbu” |
Biro Ana Maria |
Grădinița P.N. Nr. 1 |
Bălășoiu Catinca |
|
Școala Gimnazială Nr. 6 |
Stoica Dija Hajnal |
|
Colegiul Tehnic „Constantin Brâncuși” |
Leonte Rodica |
|
Școala Gimnazială „Ana Colda” |
Șerban Angela |
|
Școala Gimnazială Nr. 5 |
Ratzek Veronica |
|
Grădinița cu Program Normal Nr. 2 |
Ratzek Veronica |
|
Clubul Copiilor |
Matei Liliana |
Zona LUPENI Lider de zonă: Temelescu Adrian |
Grădinița P.N. „Lumea Copiilor” |
Onu Anca |
Grădinița P.N. Nr. 1 |
Scorțar Larisa |
|
Grădinița P.N. Nr. 2 |
Radu Roxana Ioana |
|
Liceul Teoretic „Mircea Eliade” |
Râpă Mihaela |
|
Școala Gimnazială Nr. 1 |
Temelescu Adrian |
|
Școala Gimnazială Nr. 2 |
Burlacu Anița |
|
Liceul Tehnologic |
Răducu Adriana |
|
Școala Gimnazială Nr. 3 |
Chiroșcă Simona Camelia |
Zona SIMERIA Lider de zonă: Bălțat Doina |
Liceul Tehnologic T.F. „Anghel Saligny” |
Bucur Flavius |
Școala Gimnazială „Simion Toduță” |
Bălțat Doina |
|
Grădinița „Căsuța piticilor” |
Bostan Valentina |
|
Grădinița cu Program Prelungit |
Bostan Valentina |
|
Grădinița cu Program Normal 1 |
Bostan Valentina |
|
C.P.C. Simeria |
Stan Loredana |
|
Școala Gimnazială Băcia |
Vană Mariana |
|
Școala Gimnazială Rapoltu Mare |
Boticiu Georgeta |
Zona RURALĂ Lider de zonă: Todea Magdalena Elena |
Școala Gimnazială Băița |
Clej Simona |
Școala Gimnazială „Nicolae Tic” Brănișca |
Oprea Simona Adriana |
|
Școala Primară Burjuc |
Todea Magdalena Elena |
|
Școala Gimnazială Certeju de Sus |
Tomotaș Ionela |
|
Școala Gimnazială Dobra |
Pazsint Monica |
|
Școala Gimnazială Gurasada |
Todea Magdalena |
|
Școala Gimnazială Hărău |
Țurcan Violeta |
|
Liceul Teoretic „Silviu Dragomir” Ilia |
Coste Sanda Loredana |
|
Școala Gimnazială Ohaba |
Burza Dan |
|
Școala Gimnazială Șoimuș |
Prunean Didona |
|
Școala Gimnazială Vețel |
Josan Paula Camelia |
|
Școala Gimnazială Visca |
Bedea Simona Florica |
|
Școala Gimnazială Zam |
Buculescu Roxana |
Zona CĂLAN Lider de zonă: Gașpari Karoly Anton |
Liceul Tehnologic „Ovid Densușianu” |
Jilcă Romea |
Grădinița „Voinicelul” |
Anghel Irina |
|
Școala Gimnazială Călan |
Gașpari Karoly Anton |
|
Școala Gimnazială Bretea Română |
Furdui Daniela |
|
Școala Gimnazială Boșorod |
Grecu Ofelia |
Zona URICANI Lider de zonă: Borța Mioara |
Liceul Tehnologic „Retezat” Uricani |
Borța Maria |
Școala Gimnazială Nr. 2 Uricani |
Borța Mioara |